Ja, 175cm is klein voor een man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
vinden jullie 175cm klein?
wees alstublieft eerlijk
Je kunt nog wat doorgroeien maar met 16,5 hebben de meesten hun groeispurt al wel gehad, dus ik zou er geen decimeter meer bij verwachten.quote:is er nog een kans dat ik groei?
[i]Vader: 173cm Moeder: 162cm
Gemiddelde is zelfs nog 5 cm hoger, dus het is echt klein.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:19 schreef Voszje het volgende:
Het is niet lang als je bedenkt dat de gemiddelde lengte van de Nederlandse man 1m80 is.
Volgens het CBS was het 1m80,8, maar als jij het zegt...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gemiddelde is zelfs nog 5 cm hoger, dus het is echt klein.
Eurostat zegt 184.8quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Volgens het CBS was het 1m80,8, maar als jij het zegt...
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Eurostat zegt 184.8Dat geloof ik ook wel, ik ben circa 1.80 en de meeste mannen zijn langer dan mij.
185 is gemiddeld. 10 cm onder het gemiddelde is wel veel toch? Met 10 cm boven het gemiddelde ben je toch ook lang?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1.75 is een paar centimeter kleiner dan gemiddeld, maar klein zou ik het zeker niet noemen. 181 is immers het gemiddelde.
Verhuis naar een 2e/3e Wereldland. Daar ben je een monsterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Wat vind FOK nou eigenlijk klein voor een man?
Die vraag stel ik uiteraard omdat ik mezelf nogal klein vind en bang ben dat ik niet veel meer groei.
Ik ben nu 16 jaar en 6 maanden oud.
ik ben maar 173cm zonder schoenen en met 175cm. ik heb een mesomorph lichaams type en ben fit. gespierder dan de meeste van mn lengte en leeftijd.
wees alstublieft eerlijk niet aankomen dat kleine mannen sexy zijn ofzo. Klein of niet?
is er nog een kans dat ik groei?
Vader: 173cm Moeder: 162cm
maar ooms vaders & moeders kant allemaal rond de 180+
Dankje!
Nou dat wordt neuken met TS danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Evi_90 het volgende:
Valt best mee.
Als ik voor mezelf spreek moet een man groter zijn dan mij, maar goed ik ben niet zo groot dus dat is het probleem ook niet.
Uhuh, ze gaan hormoontherapie starten bij iemand van 173, die al zo goed als uitgegroeid is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verhuis naar een 2e/3e Wereldland. Daar ben je een monster(ook qua geld trouwens)
Gezien de lengte van je ouders mag je van geluk spreken als je ca 176 cm wordt, met goed eten (veel groente, beetje vlees, genoeg koolhydraten (brood/pasta) wordt je nog 178 cm. Anders naar de dokter gaan en laten verwijzen voor groeitherapie (hormoontherapie).
Nee, dat lijkt me sowieso te laat. Wellicht is benen verlengen nog een optie, maar daarvan schijnt het herstel ook heftig te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uhuh, ze gaan hormoontherapie starten bij iemand van 173, die al zo goed als uitgegroeid is.
Jezus, weet je wat benen verlengen inhoudt? Benen breken, een externe stalen constructie rondom je been bouwen die met pinnen aan je botten vast zit, die om de zoveel tijd aangedraaid worden, maandenlang. Het zou me niet verbazen als ze het in NL alleen in héél extreme gevallen doen. De mannen die serieuze issues hebben laten dat in Azië doen, waarna met een beetje geluk je poten eraf sterven wegens infectiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me sowieso te laat. Wellicht is benen verlengen nog een optie, maar daarvan schijnt het herstel ook heftig te zijn.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef t4rt4rus het volgende:
Hormoontherapie en benen verlengen voor iemand die iets onder het gemiddelde zit?
Mensen zitten boven het gemiddelde en onder het gemiddelde, waar is het probleem?
Er is een fokker die dat gedaan heeft, en die zegt er erg tevreden over te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, weet je wat benen verlengen inhoudt? Benen breken, een externe stalen constructie rondom je been bouwen die met pinnen aan je botten vast zit, die om de zoveel tijd aangedraaid worden, maandenlang. Het zou me niet verbazen als ze het in NL alleen in héél extreme gevallen doen. De mannen die serieuze issues hebben laten dat in Azië doen, waarna met een beetje geluk je poten eraf sterven wegens infectie.
Kom op mensen, waar hebben we het over. De jongen is 173. Korter dan gemiddeld, maar nog steeds langer dan heel veel vrouwen, dus totaal geen issue. Als je je er al druk om zou willen maken.
Goed voor 'm. Neemt niet weg dat ik het complete waanzin vind, één die grote risico's en pijnlijke gevolgen met zich meebrengt. Dus laten we er niet al te makkelijk over doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
[..]
Er is een fokker die dat gedaan heeft, en die zegt er erg tevreden over te zijn.
die heeft wel wat andere problemen ook hoor, maar goed,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
[..]
Er is een fokker die dat gedaan heeft, en die zegt er erg tevreden over te zijn.
OT: ik vind u niet klein, maar niet geschikt om een basketbalspeler te worden moest dat uw doel zijn. Maar een gespierde man is altijd aangenaam, sexy en krokantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Die vraag stel ik uiteraard omdat ik mezelf nogal klein vind en bang ben dat ik niet veel meer groei.
ik ben maar 173cm zonder schoenen en met 175cm. ik heb een mesomorph lichaams type en ben fit. gespierder dan de meeste van mn lengte en leeftijd.
wees alstublieft eerlijk niet aankomen dat kleine mannen sexy zijn ofzo. Klein of niet?
Dankje!
De dokter ziet je aankomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verhuis naar een 2e/3e Wereldland. Daar ben je een monster(ook qua geld trouwens)
Gezien de lengte van je ouders mag je van geluk spreken als je ca 176 cm wordt, met goed eten (veel groente, beetje vlees, genoeg koolhydraten (brood/pasta) wordt je nog 178 cm. Anders naar de dokter gaan en laten verwijzen voor groeitherapie (hormoontherapie).
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben slechts 15 cm lang in erecte toestandkun je nagaan
Mijn broertje is 13jaar en is al 2 cm groter dan TS. De vraag is natuurlijk, waarom is dat allemaal belangrijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef Jaeger85 het volgende:
In Nederland ben je als jongen/man klein met die lengte ja.
Hoe lang ben jij? Zolang de TS maar langer is dan het merendeel van de vrouwen is het goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13jaar en is al 2 cm groter dan TS. De vraag is natuurlijk, waarom is dat allemaal belangrijk?
Kleine mannen doen het over het algemeen niet goed bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13jaar en is al 2 cm groter dan TS. De vraag is natuurlijk, waarom is dat allemaal belangrijk?
1m68 zonder hakken, met hakken 1m75quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Zolang de TS maar langer is dan het merendeel van de vrouwen is het goed.
Ziet hij wel uit als een teletubbie, met een penis op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
1m68 zonder hakken, met hakken 1m75. Als TS een grote penis heeft kan hij dat toch compenseren? LOL
Klopt, mannen van 1.68 vind ik doorgaans niet zeer aantrekkelijk. Een man van 1.75 met een goed verzorgd uiterlijk en een positieve uitstraling zal het prima doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kleine mannen doen het over het algemeen niet goed bij de vrouwen.
Lengte correspondeert met penislengtequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
1m68 zonder hakken, met hakken 1m75. Als TS een grote penis heeft kan hij dat toch compenseren? LOL
Dat wel, maar meeste vrouwen zijn ook kleiner dan TS dus valt toch mee? Verder gaat het ook om zijn charmes, er zijn mannen die groter zijn dan TS en toch geen vrouwen kunnen versieren omdat ze geen zelfvertrouwen hebben of verlegen zijn. Een man moet gewoon in zichzelf geloven en ballen hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kleine mannen doen het over het algemeen niet goed bij de vrouwen.
Oh ik ben iemand aan het daten die 1m85 is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Lengte correspondeert met penislengte
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ik ben iemand aan het daten die 1m85 is.
Heb hem nog niet gevoeld, binnenkort waarschijnlijk. Ik laat u iets weten.quote:
Turkse mannen compenseren het ruimschoots met beharing. Met 1.95m en geen haar ben je nog steeds pussy.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef zarGon het volgende:
#kaaskopproblemen
Als Nederlander van Turkse komaf heb ik me nooit zorgen gemaakt om mijn lengte.. 1,74 meter overigens, om en nabij de gemiddelde lengte van de Turkse man.
Ik ben geen turk, maar in vergelijking met de haren laat ik david hasselhof op een couveusekindje lijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Turkse mannen compenseren het ruimschoots met beharing. Met 1.95m en geen haar ben je nog steeds pussy.
Pics asap. Ik houd het hier niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben geen turk, maar is vergelijking met de haren laat ik david hasselhof een couveusekindje lijken.
Wat ben ik dan?![]()
Ohja en ook lang, 1.90m
Dat heet zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef zarGon het volgende:
heb ik me nooit zorgen gemaakt om mijn lengte..
Die gast zit midden in zijn groei, hij is uitgegroeid met 18 jaar. Ja vrouwen zijn op hun 16e dan uitgegroeid, mannen niet..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uhuh, ze gaan hormoontherapie starten bij iemand van 173, die al zo goed als uitgegroeid is.
Is de gemiddelde Turk zo klein, ja? Misschien moet ik daar maar eens heen dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef zarGon het volgende:
#kaaskopproblemen
Als Nederlander van Turkse komaf heb ik me nooit zorgen gemaakt om mijn lengte.. 1,74 meter overigens, om en nabij de gemiddelde lengte van de Turkse man.
Niet juist, dan zouden Nederlanders namelijk wel de grootste hebben. Wat verre conform de realiteit isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Lengte correspondeert met penislengte
Eh. Ok. Good to know.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Die beharing van die Turken en andere kleurlingen ben ik absoluut niet jaloers op.
Sterker nog ik scheer bijna alles, behalve armen en benen onder de knie.
Bedankt voor de zinvolle info man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Die beharing van die Turken en andere kleurlingen ben ik absoluut niet jaloers op.
Nog steeds geen baardgroei?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik kan het wetenschappelijke artikel even niet vinden, maar kleine mannen zijn betere minnaars dan langere mannen. Compenserenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:18 schreef Friek_ het volgende:
Mannen kleiner dan 1,80m moeten compenseren. Stelletje kleine opdonders.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak me zelf geen zorgen om mijn lengte. Ik ben 1,75 en veel vrouwen maken er ook geen probleem van. Er zijn echter voldoende die gelijk lacherig gaan doen.
Eentje vroeg zelfs serieus of ik ooit een vriendin had gehad, wegens mijn lengte.
Dat wil ik wel even lezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan het wetenschappelijke artikel even niet vinden, maar kleine mannen zijn betere minnaars dan langere mannen. Compenseren![]()
Nee, was een vrouw van ongeveer 1,74. Of vrouw, meisje is wellicht beter. Ze was 19 dacht ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Was zeker zelf een gefrustreerde manlet die zijn vrouwissues op zijn lengte wilde afschuiven?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Grapje?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef KingKloon het volgende:
Je kan nog groeien, denk ik. Maar het feit dat jij een topic hebt gemaakt op deze forum om deze vraag te stellen geeft aan dat je maagd zal sterven.Tenzij in de gevangenis komt, natuurlijk. Dan wordt je ontmaagd door een echte man.
Okido, blijft tussen ons.quote:
Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef Pelledg het volgende:
Dankjewel voor alle reacties
mn conclusie is dat ik gewoon klein ben en hoogs waarschijnlijk ook blijf.
Aja dan word ik maar een manlet
Je bent niet klein, je zit net wat onder het gemiddelde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef Pelledg het volgende:
Dankjewel voor alle reacties
mn conclusie is dat ik gewoon klein ben en hoogs waarschijnlijk ook blijf.
Aja dan word ik maar een manlet
Gelukkig voor jou is het heel wat makkelijker om zelfverzekerder te worden dan langer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:32 schreef Snorror het volgende:
Ik ben lang en maagd. Mn maat is een stuk kleiner en heeft altijd vriendinnen. Geen zelfvertrouwen of geen ballen verneuken je kansen pas echt.
Waarom scheer je je benen boven de knie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Dat is fris, vooral als het warm is. En je zit niet op die haartjes als je zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waarom scheer je je benen boven de knie?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent niet klein, je zit net wat onder het gemiddelde.Als je krimpt tot 1,50 mag je weer een topic openen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
En alles met een IQ onder de 120 is domquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
Ik geef echt geen neuk om lengte.Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nou, fijn voor je.quote:
Dank jequote:
Nederlanders, hun compensatiedrang en financiering van onderzoekquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet juist, dan zouden Nederlanders namelijk wel de grootste hebben. Wat verre conform de realiteit is
Whaha man zonder baard gooi jezelf weg khebaquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
iets met vliegen en stroopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef D.D.W. het volgende:
Gemiddelde voor jonge mannen is 185 cm.
Leg eens twee objecten naast elkaar. 1 van 175 cm en een ander van 185 cm. Oordeel dan zelf of het inderdaad zo'n wereld van verschil is zoals de meeste vinden
The sky is the limitquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef Godshand het volgende:
En wat vind FOK nu te lang voor mannen? Of is er geen bovengrens?
Even lang, ook last van. Bijna altijd de kleinste jongen van de groep.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Puntenjager het volgende:
Ik ben 1,82 m en het valt me op dat ik zelfs daarmee vaak tot de kleinsten behoor. Ik was laatst bij een bijeenkomst met vooral advocaten en van de paar honderd man waren misschien 5 kerels iets kleiner dan ik.
Ik ben maar 8 cm groter en voel dat totaal niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even lang, ook last van. Bijna altijd de kleinste jongen van de groep.
Oplossing: Emigreren.
Het is simpel, lange mannen hebben meer keuze qua vrouwen, verdienen meer geld, hebben hogere functies. Gemiddeld genomen dan he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef netflanders het volgende:
Ik vind het in dit soort topics altijd zo bijzonder dat mannen wel denken te weten hoe vrouwen denken. Ondanks dat er in dit topic alleen al veel foksters stellen dat lengte op zichzelf geen reden is tot onzekerheid en dat wij (foksters) er doorgaans geen probleem mee hebben, zitten de heren vooral een beetje onzeker te doen en hun kortere medemens extra onzekerheid aan te praten.
Het is niet dat ik bewust met een kerel van 173 geëindigd ben, maar ik heb er verder ook niet naar gekeken. En toen ik hem ontmoette was hij ook veruit de kleinste van de groep, maar wel de meest interessante. Vooral totaal niet onzeker - dat helpt ook.
Hij is er wel 7 cm van gegroeidquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef madeliefff het volgende:
zoveel topics al hierover. Hier heb je vast de conclusie:
Je lengte is idd iets aan de kleine kant maar lengte doet er uiteindelijk niet toe wanneer een vrouw je leert kennen, je persoonlijkheid is waar vrouwen meer op letten. Zelfverzekerheid oaWees niet zoals die andere kleine kneuzen op fok en geloof dit gewoon en doe er ieys mee. Stop met focussen op je lengte, neem geen beenverlenging (zoals een andere fokker heeft gedaan ) want dat gaat je niet helpen.
Slotje.
klopt maar hij heeft nog steeds problemen met vrouwen versieren..quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hij is er wel 7 cm van gegroeid
Ik ben ook klein maarja kan er niets aan veranderen dus zie wel waar ik kom
Ik ben het met je eens. En ben niet eens een vrouw.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef madeliefff het volgende:
zoveel topics al hierover. Hier heb je vast de conclusie:
Je lengte is idd iets aan de kleine kant maar lengte doet er uiteindelijk niet toe wanneer een vrouw je leert kennen, je persoonlijkheid is waar vrouwen meer op letten. Zelfverzekerheid oaWees niet zoals die andere kleine kneuzen op fok en geloof dit gewoon en doe er ieys mee. Stop met focussen op je lengte, neem geen beenverlenging (zoals een andere fokker heeft gedaan ) want dat gaat je niet helpen.
Slotje.
Ik dacht hij had juist enorm succes toch? Is héééélemaal de man geworden na zijn verlengingquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt maar hij heeft nog steeds problemen met vrouwen versieren..
tuurlijk niet. Want het kwam nooit door zijn lengte...hier een vb van een topic waarje ziet dat hij nog steeds de vrouwen niet kan regelen die hij wil.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik dacht hij had juist enorm succes toch? Is héééélemaal de man geworden na zijn verlenging
KLB / Te lang getrolled..quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Want het kwam nooit door zijn lengte...hier een vb van een topic waarje ziet dat hij nog steeds de vrouwen niet kan regelen die hij wil.
KLB / De afkeur jegens prostitutie
als ik het me goed herinner kwam dat topic nadat hij werd afgezeken en hij als reactie daarop weer zijn foto ttriomfantelijk liet zien, die reacties waren ook niet zoals hij verwacht had. Toen was alles zogenaamd ineens nepquote:
Misschien in de breedtequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef Chaes het volgende:
Ben amper 1.75 en bijna 17.. groei ik nog?
http://www.m.tno.nl/conte(...)laag3=69&item_id=830quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 176,1 cm.
Uw kind is nu 173 cm. lang. Dit is 7 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 16 jaar.
18% is korter en 82% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 178 cm.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:31 schreef Atmosphere72 het volgende:
Dudes van 1.85 worden door dudes van 2m+ ook als klein beschouwd. Heb het zelf ook wel eens te horen gekregen dat ik niet bepaald groot ben. (1.86) Toevallig was dat ook van een dude van bijna 2 meter. Ikzelf vind het wel prima zo. Sterker nog; ik vind mijn lengte eigenlijk perfect, nooit problemen mee gehad. Alles vanaf de 1.80 is ook gewoon prima eigenlijk.. Sowieso is lengte ook compleet irrelevant eigenlijk.. Ben je als iemand van 2meter een beter mens dan iemand van 1.75? Nee, totaal niet. Het is alleen wel handig bij concerten als je lang bent.
Met andere woorden, het lag niet aan zijn lichaamslengte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt maar hij heeft nog steeds problemen met vrouwen versieren..
Ik zie het altijd zo: De vrouwen die mij niet zien staan vanwege mn lengte, hebben zichzelf er gelijk al uitgefilterd als potentiele kandidaten. Scheelt mij weer een hoop werk om -zelf- de oppervlakkigen eruit te filteren die een relatie per definitie al niet waard zijn (gewoon positief bekijken he?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef Elzas het volgende:
Lengte is eigenlijk helemaal niet relevant als je gewoon een goede persoonlijkheid hebt, maar ergens snap ik je wel. Meiden hebben bijna nooit aandacht voor iemand die niet al te lang is en de meeste meiden die ik ken zouden niet eens overwegen om met een kleiner iemand een relatie te krijgen. Tja dat laat weer zien hoe oppervlakking die biatches zijn.
Dat is moeilijker dan je denkt als je op lange vrouwen valt en de lengte niet meteen meehebt, maar ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het altijd zo: De vrouwen die mij niet zien staan vanwege mn lengte, hebben zichzelf er gelijk al uitgefilterd als potentiele kandidaten. Scheelt mij weer een hoop werk om -zelf- de oppervlakkigen eruit te filteren die een relatie per definitie al niet waard zijn (gewoon positief bekijken he?)
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het altijd zo: De vrouwen die mij niet zien staan vanwege mn lengte, hebben zichzelf er gelijk al uitgefilterd als potentiele kandidaten. Scheelt mij weer een hoop werk om -zelf- de oppervlakkigen eruit te filteren die een relatie per definitie al niet waard zijn (gewoon positief bekijken he?)
Ik val dan ook niet op iemands lengtequote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:16 schreef Elzas het volgende:
[..]
Dat is moeilijker dan je denkt als je op lange vrouwen valt en de lengte niet meteen meehebt, maar ik ben het wel met je eens
Te kort voor het gros van de oppervlakkige vrouwenquote:
Kleine mannen zijn ook minderwaardig. Ikzelf ben 1.95m. Als je wilt kunnen we verdergaan via DM.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:47 schreef Schaapje96 het volgende:
Lengte is niet belangrijk voor mij, zolang je maar leuk kan praten enzo. Alleen ben ik 1.78, dus als ik op hakken rondloop word ik niet zoveel aangesproken door kleine mannen, volgens mij vinden ze me eng
In dat geval:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op iemands lengte
Scheelt weer
[..]
Te kort voor het gros van de oppervlakkige vrouwen
Ze vinden in jouw neusgaten kijken wellicht niet zo prettig...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:47 schreef Schaapje96 het volgende:
Lengte is niet belangrijk voor mij, zolang je maar leuk kan praten enzo. Alleen ben ik 1.78, dus als ik op hakken rondloop word ik niet zoveel aangesproken door kleine mannen, volgens mij vinden ze me eng
Nee, maar in mijn situatie zijn de meiden met een leuke persoonlijkheid en een mooi koppie meestal wel langer dan ik, maar dat kan ook aan mijn lengte liggenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op iemands lengte
Scheelt weer
[..]
Te kort voor het gros van de oppervlakkige vrouwen
Dat is het hele probleem.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Manisha het volgende:
Onder de 1.80m is klein ja, maar betekent niet meteen dat iemand is afgeschreven. Twee van mijn exen waren ook maar 3cm groter dan ik, boeiend.
Interessant he?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
Wist niet dat dit zo'n issue is bij veel mannen.
Mwah, lijkt me wat kort door de bocht. Het is misschien een mindere eigenschap, maar dat kan best met andere eigenschappen worden gecompenseerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem.
Kleine mannen hebben veel minder keuze als een (gemiddelde) lange man. De lekkertjes gaan niet gauw naar de kleine mannen toe om het zo maar te zeggen. Ik denk inderdaad dat vrouwen kleine mannen zien als mannen een dikke vrouw (wat natuurlijk oneerlijk is maargoed).
Feit is dat je het wel ergens mee moet compenseren. Als je 2 dezelfde mannen hebt van 1m70 en 1m90 kiest 99% die van 1.90quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me wat kort door de bocht. Het is misschien een mindere eigenschap, maar dat kan best met andere eigenschappen worden gecompenseerd.
Wat nou als je die andere eigenschappen ook niet hebt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me wat kort door de bocht. Het is misschien een mindere eigenschap, maar dat kan best met andere eigenschappen worden gecompenseerd.
Compenseren voor wie precies? Die oppervlakkige vrouwen? Heb ik sowieso geen behoefde aan en mn nieuwsgierigheid naar een veel langere vrouw is ook al gestildquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Feit is dat je het wel ergens mee moet compenseren. Als je 2 dezelfde mannen hebt van 1m70 en 1m90 kiest 99% die van 1.90
Blijkbaar heb je goed gecompenseerd danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Compenseren voor wie precies? Die oppervlakkige vrouwen? Heb ik sowieso geen behoefde aan en mn nieuwsgierigheid naar een veel langere vrouw is ook al gestild
Niet echt, ik viel toevallig voor een vrouw die het worst was dat ik 16cm korter wasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je goed gecompenseerd dan![]()
En wat is er precies oppervlakkig aan om een partner uit te zoeken die je aantrekkelijk vindt? Ik vind hele lange vrouwen onaantrekkelijk en zou ik niet daten, ben ik nu ook oppervlakkig?
Ik ben misschien geen 170 maar ik weet 100% zeker dat een stuk meer dan 1% voor mij zou kiezen. Wat is dit nu weer voor flauwekul joh?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Feit is dat je het wel ergens mee moet compenseren. Als je 2 dezelfde mannen hebt van 1m70 en 1m90 kiest 99% die van 1.90
dezelfde zegt hij tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben misschien geen 170 maar ik weet 100% zeker dat een stuk meer dan 1% voor mij zou kiezen. Wat is dit nu weer voor flauwekul joh?
Ja, eigenlijk wel. Je schrijft automatisch alle lange vrouwen af, terwijl er misschien best een leuke tussen kan zitten. Same with vrouwen over kleinere mannen. Dan ben je te oppervlakkig, omdat je niet verder kijkt dan lengte.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef habitue het volgende:
[..]
En wat is er precies oppervlakkig aan om een partner uit te zoeken die je aantrekkelijk vindt? Ik vind hele lange vrouwen onaantrekkelijk en zou ik niet daten, ben ik nu ook oppervlakkig?
Nouja dan liever oppervlakkig en een vriendin waar ik wel een stijve piemel van krijg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef Elzas het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Je schrijft automatisch alle lange vrouwen af, terwijl er misschien best een leuke tussen kan zitten. Same with vrouwen over kleinere mannen. Dan ben je te oppervlakkig, omdat je niet verder kijkt dan lengte.
Ik was vroeger ook zo oppervlakkig hoor, ik moest er niet aan denken om een langere vrouw dan mijzelf naast me te hebben...maar ja, dan word je toch verliefd en het was ook nog eens wederzijds.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef Elzas het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Je schrijft automatisch alle lange vrouwen af, terwijl er misschien best een leuke tussen kan zitten. Same with vrouwen over kleinere mannen. Dan ben je te oppervlakkig, omdat je niet verder kijkt dan lengte.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Nouja dan liever oppervlakkig en een vriendin waar ik wel een stijve piemel van krijg.
Dat heeft verder weinig met een ongezouten mening te maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo oppervlakkig hoor, ik moest er niet aan denken om een langere vrouw dan mijzelf naast me te hebben...maar ja, dan word je toch verliefd en het was ook nog eens wederzijds.
Nu snap ik dan ook pas hoe ontzettend kortzichtig ik wel niet was en tsja, ik ben nou eenmaal iemand met een ongezouten mening dus als ik mezelf kortzichtig vond, dan vind ik dat ook van anderen die nu zo denken zoals ik vroeger dacht
Dan heb jij een andere betekenis van ongezouten mening dan ik...dat magquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heeft verder weinig met een ongezouten mening te maken.
Wanneer jij graag in je eigen wereldje verblijft en je eigen betekenissen aan algemene zaken geeft dan moet jij dat lekker doen hoor knulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere betekenis van ongezouten mening dan ik...dat mag
O ik zie het alquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer jij graag in je eigen wereldje verblijft en je eigen betekenissen aan algemene zaken geeft dan moet jij dat lekker doen hoor knul
Zijn die zo opvallend vanaf de overkant van de kroeg danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze vinden in jouw neusgaten kijken wellicht niet zo prettig...
Jij flirt met mannen van de overkant van de kroeg?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:20 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Zijn die zo opvallend vanaf de overkant van de kroeg dan
Ja dan wapper ik met mn neusgaten voor het raamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij flirt met mannen van de overkant van de kroeg?
Is het niet handiger als ze in dezelfde kroeg als jij zitten?
Goed lokmiddel. Met je hakken steek je er nog bovenuit ook, dus dan helemaal opvallendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ja dan wapper ik met mn neusgaten voor het raam![]()
Maar in dezelfde kroeg flirten klinkt wel handig ja
Ja het is een van de betere, maar ook moeilijker uit te voeren technieken. Maar het werkt jammer genoeg niet bij lange mannen, dus dan is het lastig om al je opties open te houden enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed lokmiddel. Met je hakken steek je er nog bovenuit ook, dus dan helemaal opvallend
Zoals Dan Bilzerian?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
Niet weer zo'n zeiktopic over lengte. Zorg gewoon dat je een leuke, charmante vent wordt, het liefst met een gevulde portemonnee, en je zal nooit in je leven om aandacht verlegen zitten.
Asian maakt die lengte sws minder uit toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
Niet weer zo'n zeiktopic over lengte. Zorg gewoon dat je een leuke, charmante vent wordt, het liefst met een gevulde portemonnee, en je zal nooit in je leven om aandacht verlegen zitten.
Ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef habitue het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik zie het al
R&P
VBL
VBL
NWS
WKN
KLB
VBL
DIG
KLB
WK
Heb je een partner?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:21 schreef Cikx het volgende:
Stel je niet aan man. Ik ben 1.69. Er zijn altijd wel mensen die het minder goed getroffen hebben dan jij.
jij zou wel mensen daten die je niet aantrekkelijk vindt?quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Asian maakt die lengte sws minder uit toch?
Ik merk het bij mij thuis ook wel hoorquote:
Het maakt geen fuck uit hoe groot je bent, maar vrouwen vallen wel vaak op mannen die minstens zo groot of zelfs groter zijn dan henzelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Dankje!
Asians zijn over het algemeen kleiner tochquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:56 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit hoe groot je bent, maar vrouwen vallen wel vaak op mannen die minstens zo groot of zelfs groter zijn dan henzelf.
Ga dus voor vrouwen van 1m60-1m70
Als een man even groot of kleiner is dan ik, vind ik hem toch echt te klein.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Dankje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, troost je, topcstarter!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:14 schreef Noemy het volgende:
Je groeit door tot ongeveer je 18e. Misschien heb je de groeispurt nog nooit gehad en schiet je straks de lucht in. Waar maak je je zorgen om
Een meisje van 1,58 zal je lengte prima vinden.
Een meisje van 1,73 zal je klein vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |