Goed lokmiddel. Met je hakken steek je er nog bovenuit ook, dus dan helemaal opvallendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ja dan wapper ik met mn neusgaten voor het raam![]()
Maar in dezelfde kroeg flirten klinkt wel handig ja
Ja het is een van de betere, maar ook moeilijker uit te voeren technieken. Maar het werkt jammer genoeg niet bij lange mannen, dus dan is het lastig om al je opties open te houden enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed lokmiddel. Met je hakken steek je er nog bovenuit ook, dus dan helemaal opvallend
Zoals Dan Bilzerian?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
Niet weer zo'n zeiktopic over lengte. Zorg gewoon dat je een leuke, charmante vent wordt, het liefst met een gevulde portemonnee, en je zal nooit in je leven om aandacht verlegen zitten.
Asian maakt die lengte sws minder uit toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
Niet weer zo'n zeiktopic over lengte. Zorg gewoon dat je een leuke, charmante vent wordt, het liefst met een gevulde portemonnee, en je zal nooit in je leven om aandacht verlegen zitten.
Ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je goed gecompenseerd dan![]()
En wat is er precies oppervlakkig aan om een partner uit te zoeken die je aantrekkelijk vindt? Ik vind hele lange vrouwen onaantrekkelijk en zou ik niet daten, ben ik nu ook oppervlakkig?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik zie het al
R&P
VBL
VBL
NWS
WKN
KLB
VBL
DIG
KLB
WK
Heb je een partner?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:21 schreef Cikx het volgende:
Stel je niet aan man. Ik ben 1.69. Er zijn altijd wel mensen die het minder goed getroffen hebben dan jij.
jij zou wel mensen daten die je niet aantrekkelijk vindt?quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Asian maakt die lengte sws minder uit toch?
Ik merk het bij mij thuis ook wel hoorquote:
Het maakt geen fuck uit hoe groot je bent, maar vrouwen vallen wel vaak op mannen die minstens zo groot of zelfs groter zijn dan henzelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Wat vind FOK nou eigenlijk klein voor een man?
Die vraag stel ik uiteraard omdat ik mezelf nogal klein vind en bang ben dat ik niet veel meer groei.
Ik ben nu 16 jaar en 6 maanden oud.
ik ben maar 173cm zonder schoenen en met 175cm. ik heb een mesomorph lichaams type en ben fit. gespierder dan de meeste van mn lengte en leeftijd.
vinden jullie 175cm klein?
wees alstublieft eerlijk niet aankomen dat kleine mannen sexy zijn ofzo. Klein of niet?
is er nog een kans dat ik groei?
Vader: 173cm Moeder: 162cm
maar ooms vaders & moeders kant allemaal rond de 180+
Dankje!
Asians zijn over het algemeen kleiner tochquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:56 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit hoe groot je bent, maar vrouwen vallen wel vaak op mannen die minstens zo groot of zelfs groter zijn dan henzelf.
Ga dus voor vrouwen van 1m60-1m70
Als een man even groot of kleiner is dan ik, vind ik hem toch echt te klein.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Wat vind FOK nou eigenlijk klein voor een man?
Die vraag stel ik uiteraard omdat ik mezelf nogal klein vind en bang ben dat ik niet veel meer groei.
Ik ben nu 16 jaar en 6 maanden oud.
ik ben maar 173cm zonder schoenen en met 175cm. ik heb een mesomorph lichaams type en ben fit. gespierder dan de meeste van mn lengte en leeftijd.
vinden jullie 175cm klein?
wees alstublieft eerlijk niet aankomen dat kleine mannen sexy zijn ofzo. Klein of niet?
is er nog een kans dat ik groei?
Vader: 173cm Moeder: 162cm
maar ooms vaders & moeders kant allemaal rond de 180+
Dankje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |