Dat is fris, vooral als het warm is. En je zit niet op die haartjes als je zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waarom scheer je je benen boven de knie?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent niet klein, je zit net wat onder het gemiddelde.Als je krimpt tot 1,50 mag je weer een topic openen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
En alles met een IQ onder de 120 is domquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
Ik geef echt geen neuk om lengte.Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nou, fijn voor je.quote:
Dank jequote:
Nederlanders, hun compensatiedrang en financiering van onderzoekquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet juist, dan zouden Nederlanders namelijk wel de grootste hebben. Wat verre conform de realiteit is
Whaha man zonder baard gooi jezelf weg khebaquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Die beharing van die Turken en andere kleurlingen ben ik absoluut niet jaloers op.
Sterker nog ik scheer bijna alles, behalve armen en benen onder de knie.
iets met vliegen en stroopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef D.D.W. het volgende:
Gemiddelde voor jonge mannen is 185 cm.
Leg eens twee objecten naast elkaar. 1 van 175 cm en een ander van 185 cm. Oordeel dan zelf of het inderdaad zo'n wereld van verschil is zoals de meeste vinden
The sky is the limitquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef Godshand het volgende:
En wat vind FOK nu te lang voor mannen? Of is er geen bovengrens?
Even lang, ook last van. Bijna altijd de kleinste jongen van de groep.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Puntenjager het volgende:
Ik ben 1,82 m en het valt me op dat ik zelfs daarmee vaak tot de kleinsten behoor. Ik was laatst bij een bijeenkomst met vooral advocaten en van de paar honderd man waren misschien 5 kerels iets kleiner dan ik.
Ik ben maar 8 cm groter en voel dat totaal niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even lang, ook last van. Bijna altijd de kleinste jongen van de groep.
Oplossing: Emigreren.
Het is simpel, lange mannen hebben meer keuze qua vrouwen, verdienen meer geld, hebben hogere functies. Gemiddeld genomen dan he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef netflanders het volgende:
Ik vind het in dit soort topics altijd zo bijzonder dat mannen wel denken te weten hoe vrouwen denken. Ondanks dat er in dit topic alleen al veel foksters stellen dat lengte op zichzelf geen reden is tot onzekerheid en dat wij (foksters) er doorgaans geen probleem mee hebben, zitten de heren vooral een beetje onzeker te doen en hun kortere medemens extra onzekerheid aan te praten.
Het is niet dat ik bewust met een kerel van 173 geëindigd ben, maar ik heb er verder ook niet naar gekeken. En toen ik hem ontmoette was hij ook veruit de kleinste van de groep, maar wel de meest interessante. Vooral totaal niet onzeker - dat helpt ook.
Hij is er wel 7 cm van gegroeidquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef madeliefff het volgende:
zoveel topics al hierover. Hier heb je vast de conclusie:
Je lengte is idd iets aan de kleine kant maar lengte doet er uiteindelijk niet toe wanneer een vrouw je leert kennen, je persoonlijkheid is waar vrouwen meer op letten. Zelfverzekerheid oaWees niet zoals die andere kleine kneuzen op fok en geloof dit gewoon en doe er ieys mee. Stop met focussen op je lengte, neem geen beenverlenging (zoals een andere fokker heeft gedaan ) want dat gaat je niet helpen.
Slotje.
klopt maar hij heeft nog steeds problemen met vrouwen versieren..quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hij is er wel 7 cm van gegroeid
Ik ben ook klein maarja kan er niets aan veranderen dus zie wel waar ik kom
Ik ben het met je eens. En ben niet eens een vrouw.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef madeliefff het volgende:
zoveel topics al hierover. Hier heb je vast de conclusie:
Je lengte is idd iets aan de kleine kant maar lengte doet er uiteindelijk niet toe wanneer een vrouw je leert kennen, je persoonlijkheid is waar vrouwen meer op letten. Zelfverzekerheid oaWees niet zoals die andere kleine kneuzen op fok en geloof dit gewoon en doe er ieys mee. Stop met focussen op je lengte, neem geen beenverlenging (zoals een andere fokker heeft gedaan ) want dat gaat je niet helpen.
Slotje.
Ik dacht hij had juist enorm succes toch? Is héééélemaal de man geworden na zijn verlengingquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt maar hij heeft nog steeds problemen met vrouwen versieren..
tuurlijk niet. Want het kwam nooit door zijn lengte...hier een vb van een topic waarje ziet dat hij nog steeds de vrouwen niet kan regelen die hij wil.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik dacht hij had juist enorm succes toch? Is héééélemaal de man geworden na zijn verlenging
KLB / Te lang getrolled..quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Want het kwam nooit door zijn lengte...hier een vb van een topic waarje ziet dat hij nog steeds de vrouwen niet kan regelen die hij wil.
KLB / De afkeur jegens prostitutie
als ik het me goed herinner kwam dat topic nadat hij werd afgezeken en hij als reactie daarop weer zijn foto ttriomfantelijk liet zien, die reacties waren ook niet zoals hij verwacht had. Toen was alles zogenaamd ineens nepquote:
Misschien in de breedtequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef Chaes het volgende:
Ben amper 1.75 en bijna 17.. groei ik nog?
http://www.m.tno.nl/conte(...)laag3=69&item_id=830quote:De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 176,1 cm.
Uw kind is nu 173 cm. lang. Dit is 7 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 16 jaar.
18% is korter en 82% is langer.
De te verwachten eindlengte op basis van de huidige meting is 178 cm.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:31 schreef Atmosphere72 het volgende:
Dudes van 1.85 worden door dudes van 2m+ ook als klein beschouwd. Heb het zelf ook wel eens te horen gekregen dat ik niet bepaald groot ben. (1.86) Toevallig was dat ook van een dude van bijna 2 meter. Ikzelf vind het wel prima zo. Sterker nog; ik vind mijn lengte eigenlijk perfect, nooit problemen mee gehad. Alles vanaf de 1.80 is ook gewoon prima eigenlijk.. Sowieso is lengte ook compleet irrelevant eigenlijk.. Ben je als iemand van 2meter een beter mens dan iemand van 1.75? Nee, totaal niet. Het is alleen wel handig bij concerten als je lang bent.
Met andere woorden, het lag niet aan zijn lichaamslengte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt maar hij heeft nog steeds problemen met vrouwen versieren..
Ik zie het altijd zo: De vrouwen die mij niet zien staan vanwege mn lengte, hebben zichzelf er gelijk al uitgefilterd als potentiele kandidaten. Scheelt mij weer een hoop werk om -zelf- de oppervlakkigen eruit te filteren die een relatie per definitie al niet waard zijn (gewoon positief bekijken he?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef Elzas het volgende:
Lengte is eigenlijk helemaal niet relevant als je gewoon een goede persoonlijkheid hebt, maar ergens snap ik je wel. Meiden hebben bijna nooit aandacht voor iemand die niet al te lang is en de meeste meiden die ik ken zouden niet eens overwegen om met een kleiner iemand een relatie te krijgen. Tja dat laat weer zien hoe oppervlakking die biatches zijn.
Dat is moeilijker dan je denkt als je op lange vrouwen valt en de lengte niet meteen meehebt, maar ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het altijd zo: De vrouwen die mij niet zien staan vanwege mn lengte, hebben zichzelf er gelijk al uitgefilterd als potentiele kandidaten. Scheelt mij weer een hoop werk om -zelf- de oppervlakkigen eruit te filteren die een relatie per definitie al niet waard zijn (gewoon positief bekijken he?)
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het altijd zo: De vrouwen die mij niet zien staan vanwege mn lengte, hebben zichzelf er gelijk al uitgefilterd als potentiele kandidaten. Scheelt mij weer een hoop werk om -zelf- de oppervlakkigen eruit te filteren die een relatie per definitie al niet waard zijn (gewoon positief bekijken he?)
Ik val dan ook niet op iemands lengtequote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:16 schreef Elzas het volgende:
[..]
Dat is moeilijker dan je denkt als je op lange vrouwen valt en de lengte niet meteen meehebt, maar ik ben het wel met je eens
Te kort voor het gros van de oppervlakkige vrouwenquote:
Kleine mannen zijn ook minderwaardig. Ikzelf ben 1.95m. Als je wilt kunnen we verdergaan via DM.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:47 schreef Schaapje96 het volgende:
Lengte is niet belangrijk voor mij, zolang je maar leuk kan praten enzo. Alleen ben ik 1.78, dus als ik op hakken rondloop word ik niet zoveel aangesproken door kleine mannen, volgens mij vinden ze me eng
In dat geval:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op iemands lengte
Scheelt weer
[..]
Te kort voor het gros van de oppervlakkige vrouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |