Dat is fris, vooral als het warm is. En je zit niet op die haartjes als je zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waarom scheer je je benen boven de knie?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent niet klein, je zit net wat onder het gemiddelde.Als je krimpt tot 1,50 mag je weer een topic openen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
En alles met een IQ onder de 120 is domquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
Ik geef echt geen neuk om lengte.Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nou, fijn voor je.quote:
Dank jequote:
Nederlanders, hun compensatiedrang en financiering van onderzoekquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet juist, dan zouden Nederlanders namelijk wel de grootste hebben. Wat verre conform de realiteit is
Whaha man zonder baard gooi jezelf weg khebaquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Die beharing van die Turken en andere kleurlingen ben ik absoluut niet jaloers op.
Sterker nog ik scheer bijna alles, behalve armen en benen onder de knie.
iets met vliegen en stroopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:41 schreef D.D.W. het volgende:
Gemiddelde voor jonge mannen is 185 cm.
Leg eens twee objecten naast elkaar. 1 van 175 cm en een ander van 185 cm. Oordeel dan zelf of het inderdaad zo'n wereld van verschil is zoals de meeste vinden
The sky is the limitquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef Godshand het volgende:
En wat vind FOK nu te lang voor mannen? Of is er geen bovengrens?
Even lang, ook last van. Bijna altijd de kleinste jongen van de groep.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Puntenjager het volgende:
Ik ben 1,82 m en het valt me op dat ik zelfs daarmee vaak tot de kleinsten behoor. Ik was laatst bij een bijeenkomst met vooral advocaten en van de paar honderd man waren misschien 5 kerels iets kleiner dan ik.
Ik ben maar 8 cm groter en voel dat totaal niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even lang, ook last van. Bijna altijd de kleinste jongen van de groep.
Oplossing: Emigreren.
Het is simpel, lange mannen hebben meer keuze qua vrouwen, verdienen meer geld, hebben hogere functies. Gemiddeld genomen dan he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef netflanders het volgende:
Ik vind het in dit soort topics altijd zo bijzonder dat mannen wel denken te weten hoe vrouwen denken. Ondanks dat er in dit topic alleen al veel foksters stellen dat lengte op zichzelf geen reden is tot onzekerheid en dat wij (foksters) er doorgaans geen probleem mee hebben, zitten de heren vooral een beetje onzeker te doen en hun kortere medemens extra onzekerheid aan te praten.
Het is niet dat ik bewust met een kerel van 173 geëindigd ben, maar ik heb er verder ook niet naar gekeken. En toen ik hem ontmoette was hij ook veruit de kleinste van de groep, maar wel de meest interessante. Vooral totaal niet onzeker - dat helpt ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |