Eh. Ok. Good to know.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Die beharing van die Turken en andere kleurlingen ben ik absoluut niet jaloers op.
Sterker nog ik scheer bijna alles, behalve armen en benen onder de knie.
Bedankt voor de zinvolle info man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Die beharing van die Turken en andere kleurlingen ben ik absoluut niet jaloers op.
Nog steeds geen baardgroei?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik kan het wetenschappelijke artikel even niet vinden, maar kleine mannen zijn betere minnaars dan langere mannen. Compenserenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:18 schreef Friek_ het volgende:
Mannen kleiner dan 1,80m moeten compenseren. Stelletje kleine opdonders.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak me zelf geen zorgen om mijn lengte. Ik ben 1,75 en veel vrouwen maken er ook geen probleem van. Er zijn echter voldoende die gelijk lacherig gaan doen.
Eentje vroeg zelfs serieus of ik ooit een vriendin had gehad, wegens mijn lengte.
Dat wil ik wel even lezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan het wetenschappelijke artikel even niet vinden, maar kleine mannen zijn betere minnaars dan langere mannen. Compenseren![]()
Nee, was een vrouw van ongeveer 1,74. Of vrouw, meisje is wellicht beter. Ze was 19 dacht ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Was zeker zelf een gefrustreerde manlet die zijn vrouwissues op zijn lengte wilde afschuiven?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
Grapje?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef KingKloon het volgende:
Je kan nog groeien, denk ik. Maar het feit dat jij een topic hebt gemaakt op deze forum om deze vraag te stellen geeft aan dat je maagd zal sterven.Tenzij in de gevangenis komt, natuurlijk. Dan wordt je ontmaagd door een echte man.
Okido, blijft tussen ons.quote:
Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef Pelledg het volgende:
Dankjewel voor alle reacties
mn conclusie is dat ik gewoon klein ben en hoogs waarschijnlijk ook blijf.
Aja dan word ik maar een manlet
Je bent niet klein, je zit net wat onder het gemiddelde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef Pelledg het volgende:
Dankjewel voor alle reacties
mn conclusie is dat ik gewoon klein ben en hoogs waarschijnlijk ook blijf.
Aja dan word ik maar een manlet
Gelukkig voor jou is het heel wat makkelijker om zelfverzekerder te worden dan langer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:32 schreef Snorror het volgende:
Ik ben lang en maagd. Mn maat is een stuk kleiner en heeft altijd vriendinnen. Geen zelfvertrouwen of geen ballen verneuken je kansen pas echt.
Waarom scheer je je benen boven de knie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Ixnay het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |