Ja, 175cm is klein voor een man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
vinden jullie 175cm klein?
wees alstublieft eerlijk
Je kunt nog wat doorgroeien maar met 16,5 hebben de meesten hun groeispurt al wel gehad, dus ik zou er geen decimeter meer bij verwachten.quote:is er nog een kans dat ik groei?
[i]Vader: 173cm Moeder: 162cm
Gemiddelde is zelfs nog 5 cm hoger, dus het is echt klein.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:19 schreef Voszje het volgende:
Het is niet lang als je bedenkt dat de gemiddelde lengte van de Nederlandse man 1m80 is.
Volgens het CBS was het 1m80,8, maar als jij het zegt...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gemiddelde is zelfs nog 5 cm hoger, dus het is echt klein.
Eurostat zegt 184.8quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
Volgens het CBS was het 1m80,8, maar als jij het zegt...
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Eurostat zegt 184.8Dat geloof ik ook wel, ik ben circa 1.80 en de meeste mannen zijn langer dan mij.
185 is gemiddeld. 10 cm onder het gemiddelde is wel veel toch? Met 10 cm boven het gemiddelde ben je toch ook lang?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1.75 is een paar centimeter kleiner dan gemiddeld, maar klein zou ik het zeker niet noemen. 181 is immers het gemiddelde.
Verhuis naar een 2e/3e Wereldland. Daar ben je een monsterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Wat vind FOK nou eigenlijk klein voor een man?
Die vraag stel ik uiteraard omdat ik mezelf nogal klein vind en bang ben dat ik niet veel meer groei.
Ik ben nu 16 jaar en 6 maanden oud.
ik ben maar 173cm zonder schoenen en met 175cm. ik heb een mesomorph lichaams type en ben fit. gespierder dan de meeste van mn lengte en leeftijd.
wees alstublieft eerlijk niet aankomen dat kleine mannen sexy zijn ofzo. Klein of niet?
is er nog een kans dat ik groei?
Vader: 173cm Moeder: 162cm
maar ooms vaders & moeders kant allemaal rond de 180+
Dankje!
Nou dat wordt neuken met TS danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Evi_90 het volgende:
Valt best mee.
Als ik voor mezelf spreek moet een man groter zijn dan mij, maar goed ik ben niet zo groot dus dat is het probleem ook niet.
Uhuh, ze gaan hormoontherapie starten bij iemand van 173, die al zo goed als uitgegroeid is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verhuis naar een 2e/3e Wereldland. Daar ben je een monster(ook qua geld trouwens)
Gezien de lengte van je ouders mag je van geluk spreken als je ca 176 cm wordt, met goed eten (veel groente, beetje vlees, genoeg koolhydraten (brood/pasta) wordt je nog 178 cm. Anders naar de dokter gaan en laten verwijzen voor groeitherapie (hormoontherapie).
Nee, dat lijkt me sowieso te laat. Wellicht is benen verlengen nog een optie, maar daarvan schijnt het herstel ook heftig te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uhuh, ze gaan hormoontherapie starten bij iemand van 173, die al zo goed als uitgegroeid is.
Jezus, weet je wat benen verlengen inhoudt? Benen breken, een externe stalen constructie rondom je been bouwen die met pinnen aan je botten vast zit, die om de zoveel tijd aangedraaid worden, maandenlang. Het zou me niet verbazen als ze het in NL alleen in héél extreme gevallen doen. De mannen die serieuze issues hebben laten dat in Azië doen, waarna met een beetje geluk je poten eraf sterven wegens infectiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me sowieso te laat. Wellicht is benen verlengen nog een optie, maar daarvan schijnt het herstel ook heftig te zijn.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef t4rt4rus het volgende:
Hormoontherapie en benen verlengen voor iemand die iets onder het gemiddelde zit?
Mensen zitten boven het gemiddelde en onder het gemiddelde, waar is het probleem?
Er is een fokker die dat gedaan heeft, en die zegt er erg tevreden over te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, weet je wat benen verlengen inhoudt? Benen breken, een externe stalen constructie rondom je been bouwen die met pinnen aan je botten vast zit, die om de zoveel tijd aangedraaid worden, maandenlang. Het zou me niet verbazen als ze het in NL alleen in héél extreme gevallen doen. De mannen die serieuze issues hebben laten dat in Azië doen, waarna met een beetje geluk je poten eraf sterven wegens infectie.
Kom op mensen, waar hebben we het over. De jongen is 173. Korter dan gemiddeld, maar nog steeds langer dan heel veel vrouwen, dus totaal geen issue. Als je je er al druk om zou willen maken.
Goed voor 'm. Neemt niet weg dat ik het complete waanzin vind, één die grote risico's en pijnlijke gevolgen met zich meebrengt. Dus laten we er niet al te makkelijk over doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
[..]
Er is een fokker die dat gedaan heeft, en die zegt er erg tevreden over te zijn.
die heeft wel wat andere problemen ook hoor, maar goed,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
[..]
Er is een fokker die dat gedaan heeft, en die zegt er erg tevreden over te zijn.
OT: ik vind u niet klein, maar niet geschikt om een basketbalspeler te worden moest dat uw doel zijn. Maar een gespierde man is altijd aangenaam, sexy en krokantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef Pelledg het volgende:
Wat vind FOK nou eigenlijk klein voor een man?
Die vraag stel ik uiteraard omdat ik mezelf nogal klein vind en bang ben dat ik niet veel meer groei.
Ik ben nu 16 jaar en 6 maanden oud.
ik ben maar 173cm zonder schoenen en met 175cm. ik heb een mesomorph lichaams type en ben fit. gespierder dan de meeste van mn lengte en leeftijd.
wees alstublieft eerlijk niet aankomen dat kleine mannen sexy zijn ofzo. Klein of niet?
is er nog een kans dat ik groei?
Vader: 173cm Moeder: 162cm
maar ooms vaders & moeders kant allemaal rond de 180+
Dankje!
De dokter ziet je aankomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verhuis naar een 2e/3e Wereldland. Daar ben je een monster(ook qua geld trouwens)
Gezien de lengte van je ouders mag je van geluk spreken als je ca 176 cm wordt, met goed eten (veel groente, beetje vlees, genoeg koolhydraten (brood/pasta) wordt je nog 178 cm. Anders naar de dokter gaan en laten verwijzen voor groeitherapie (hormoontherapie).
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben slechts 15 cm lang in erecte toestandkun je nagaan
Mijn broertje is 13jaar en is al 2 cm groter dan TS. De vraag is natuurlijk, waarom is dat allemaal belangrijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef Jaeger85 het volgende:
In Nederland ben je als jongen/man klein met die lengte ja.
Hoe lang ben jij? Zolang de TS maar langer is dan het merendeel van de vrouwen is het goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13jaar en is al 2 cm groter dan TS. De vraag is natuurlijk, waarom is dat allemaal belangrijk?
Kleine mannen doen het over het algemeen niet goed bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13jaar en is al 2 cm groter dan TS. De vraag is natuurlijk, waarom is dat allemaal belangrijk?
1m68 zonder hakken, met hakken 1m75quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Zolang de TS maar langer is dan het merendeel van de vrouwen is het goed.
Ziet hij wel uit als een teletubbie, met een penis op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
1m68 zonder hakken, met hakken 1m75. Als TS een grote penis heeft kan hij dat toch compenseren? LOL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |