Ik zal FS nooit meer geuzennaampjes geven. Vanaf nu zal ik alleen refereren naar haar als majesteit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Klokov het volgende:
Yvonne, wat vindt u van de situatie? De GYM sc zorgt al langere tijd niet voor problemen. Sinds deze gast is komen posten is de onrust toegenomen. Destijds is Cakeman verbannen uit de reeks wat de tijdsbesteding van de mods ten goede kwam.
Constaterende dat de tijd van onze gewaardeerde mods niet aan dit soort zaken verspild dient te worden spreek ik, Klokov namens de frequente users in de GYM sc uit dat het verbannen van Teddyburrr een win/win situatie voor alle betrokkenen is.
eerste ep van het eerste seizoen brah?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net eerste ep van GoT gekeken en het ziet er goed uit tot zover. Dit gaat sickening worden.
feutquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik zal FS nooit meer geuzennaampjes geven. Vanaf nu zal ik alleen refereren naar haar als majesteit.
Jij bent echt heel sterk ondanks dat je alleen met kettlebells traint. Hier zal ik niet meer aan twijfelen.
Ik accepteer TheFXR zijn zelfverklaarde alomvattende kennis omtrent trainen zonder enige aanleiding.
Elk persoon die misdraagt (bijv. het k-woord gebruiken) zal ik persoonlijk TR'en.
Dit beloof ik plechtig als inwoner van Teh Gymonowa gevestigd in Noord-Korea.
Laten wij nu allen buigen voor wijlen "Grote Zon" Kim Jon Il![]()
[ afbeelding ]
Yeah man. Het moet zó goed zijn, en een maatje zit ook de hele tijd te zeuren dat ik het moet kijken. In eerste instantie vond ik het erg fantasy-achtig overkomen, en in het begin van de ep werd dat gelijk bevestigd, maar ik vond het niet storend. De rest van de ep was erg sterk, dus ik ga vanaf deze en de aankomende week veel GoT kijken denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
eerste ep van het eerste seizoen brah?
Laat je indoctrineren door de GoT hype. Vecht er niet tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man. Het moet zó goed zijn, en een maatje zit ook de hele tijd te zeuren dat ik het moet kijken. In eerste instantie vond ik het erg fantasy-achtig overkomen, en in het begin van de ep werd dat gelijk bevestigd, maar ik vond het niet storend. De rest van de ep was erg sterk, dus ik ga vanaf deze en de aankomende week veel GoT kijken denk ik.
Gaan een paar lange nachten worden vriend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man. Het moet zó goed zijn, en een maatje zit ook de hele tijd te zeuren dat ik het moet kijken. In eerste instantie vond ik het erg fantasy-achtig overkomen, en in het begin van de ep werd dat gelijk bevestigd, maar ik vond het niet storend. De rest van de ep was erg sterk, dus ik ga vanaf deze en de aankomende week veel GoT kijken denk ik.
Hehe, yeah. Ik ga morgen aan episode 2 beginnen. Morgen redelijk op tijd naar school dus ik duik zo m'n bed in.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Gaan een paar lange nachten worden vriend.
Als je gaat lopen spoilen ben je echt een kneus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:55 schreef Teddyburrr het volgende:
Hey Yuri ben je al bij de Red Wedding lolololol?
Alsof ik zou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je gaat lopen spoilen ben je echt een kneus.
Niemand mag je hier maar in mijn boekje staat nog geen minnetje achter je naam. Laten we proberen dat zo te houden.quote:
Wederzijds.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niemand mag je hier maar in mijn boekje staat nog geen minnetje achter je naam. Laten we proberen dat zo te houden.
bij mij staat er een kruisjes achterquote:Op donderdag 22 mei 2014 02:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niemand mag je hier maar in mijn boekje staat nog geen minnetje achter je naam. Laten we proberen dat zo te houden.
Jij bent echt een kanjerquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik zal FS nooit meer geuzennaampjes geven. Vanaf nu zal ik alleen refereren naar haar als majesteit.
Jij bent echt heel sterk ondanks dat je alleen met kettlebells traint. Hier zal ik niet meer aan twijfelen.
Ik accepteer TheFXR zijn zelfverklaarde alomvattende kennis omtrent trainen zonder enige aanleiding.
Elk persoon die misdraagt (bijv. het k-woord gebruiken) zal ik persoonlijk TR'en.
[ afbeelding ]
Post gewoon normaal en niet aks een dikke autistquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |