SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelostquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je bent gewoon bang omdat je weet ik dat ik ga winnen.
Me neither, maar ik denk dat het wel een leuke uitdaging is.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Klokov het volgende:
Wederom de gymchick in Eleiko's naam.
[..]
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelost
ik heb alalles gehad tussen 1 week en 2 maandenquote:
dan bestel je hem nu, heb je hem volgende week, meestal duurt het 10 dagenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben erg ongeduldig van aard. Dus als ik van plan ben om iets aan te schaffen, dan wil ik daar niet lang op wachten.
Ik heb er allang eentje.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan bestel je hem nu, heb je hem volgende week, meestal duurt het 10 dagen
ik wacht op 200 scheermesjes uit India, duurt wel 3 weken, maar ook cheap.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DealExtreme is wel een gevaarlijke site trouwens. Als je daar een beetje lang op zit dan heb je een gigantische waslijst aan allemaal toffe spullen.
[..]
Ik heb er allang eentje.
Haha, het is me een eer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:15 schreef Klokov het volgende:
Yuri, volgens mij is dit mijn eerste signature ooit
did she put out?quote:
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wacht op 200 scheermesjes uit India, duurt wel 3 weken, maar ook cheap.
en welke waren dat/link?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |