Ook ideaal voor tijdens het wachten, wat swings doen terwijl je wacht op iemand die tussendoor gaat tijdens je squats.quote:
Ik zou het als je beide doet na je set squats doen. Kan ten koste gaan van je squats namelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook ideaal voor tijdens het wachten, wat swings doen terwijl je wacht op iemand die tussendoor gaat tijdens je squats.
Dit is zelfs voor jouw doen te verquote:
Ik doe A geen smatjes, B niks lelijks en C geen meervoudquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij doet alleen ckers lelijke smatjes ???
Hou je er dan gewoon buiten man. Zeikwijfquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef fathank het volgende:
Inhoudelijk reageren doe ik wel vanachter mn laptop in een topic dat de moeite waard is om serieus op in te gaan. Niet vanaf mn telefoon op een kutkloon in een onz-topic
Ik heb nooit beweerd dat ik alleen singles doe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Push. het volgende:
[..]
'Ik push elke keer voor gewicht PR's' en dan net doen alsof dat een goed iets is. Als er iets niet slim is, is dat t wel. Elke training singles trekken voor PR's #yolo
Volgens mij gaat het om newbies in die studie, die maken eigenlijk wel gains op alles. Kettlebells zijn ook een vorm van weerstandstraining, dat je er kracht mee oppakt geloof ik verder wel. Op de langere termijn werkt een barbell efficiënter en effectiever vanwege de schaalbaarheid.quote:
Ja, ze zijn er wel:quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hou je er dan gewoon buiten man. Zeikwijf
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik alleen singles doe.![]()
Ik gebruik ze helemaal niet tbh.
[..]
Volgens mij gaat het om newbies in die studie, die maken eigenlijk wel gains op alles. Kettlebells zijn ook een vorm van weerstandstraining, dat je er kracht mee oppakt geloof ik verder wel. Op de langere termijn werkt een barbell efficiënter en effectiever vanwege de schaalbaarheid.
Ken je gasten die met zware kettlebells trainen zonder verder barbells te gebruiken om hun krachtbasis op te bouwen? Andersom is het wel mogelijk namelijk.
Pavel Tsatsouline zou btw een betere naam zijn voor jou
neem even je meds in, schijnbaar ben je ze vergeten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
ey ey wajou wilie kk erg kapot man.. ey luister luister, weetje ik vandaag zo van school.. ik vond meisje leuk weetje maar wajouu ze was kapot lekker ik so vragen aan haar wil je nog wat chonkos draaien en wat drinku, se sei nee mang maar ik wilde haar nakke dus ik doorgaan.. ze spacde hem swaar vriend maar uhm ja uh dus ik ging so segge dat ze kk spang was met die tranga billetjes.. se sei so dat ik alleen wilde nakke.. se had me door ofso. maar ik wilde haar so erg mang, ik doorgaan.. had soon paal in me broek.. se sei so wat kijk je.. ik so je bille spange tranga.. dat smatje klapte me so op me face.. ik dacht wat krijgen we nou kk sletje.. ik trek haar broek omlaag en wajou wajou kk erg.. ze had die dag niet geschoren, maar morgen wel.. dus ik so segge wat doe je met die tata haartjes op je bil.. se sgaamde sig dood en ik liet r kk hard spanke op dr pussy.. ze ging jankend weg.. maar de cops kwam ensow... dus ik rennu.,. se had aangifte gedaan omdat ik dr kk hard heb genakt.. maar probleem is ik heb nu dikke rode vlekke op mn pik.. se suigde kk lekker mang.. ik sit nu in het huis van mijn broer dr chick die nu chonko met me is aan t draaie.. kapot chill hiero.. hoe was jullie dag?
bericht naar de politie gestuurd!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, ik heb vandaag boodschappen gedaan, maar het geld is er niet afgeschreven.
Als het er morgen niet afgeschreven is ga ik denk ik wel bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
bericht naar de politie gestuurd!!!
Het zou mij niet verbazen als blijkt dat Amenth en Gulmez kloons van Jahr00n zijn. Flinke taak om hele dagen als een zwakbegaafde te typen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neem even je meds in, schijnbaar ben je ze vergeten.
bestel een grote schotel op thuisbezorgtquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ambitions az a ridah for realquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neem even je meds in, schijnbaar ben je ze vergeten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bestel een grote schotel op thuisbezorgt
Hmm apart, wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eten en drinken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm apart, wat heb je gekocht?
ewa je hoofd lijkt op iemand die eerst normale hoofd heeft maar dan heel hard op zn hoofd valt en dat er allemaal stukken vlees los hangen en dat daana een zwerfhond in de open wonden gaat schijtenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als blijkt dat Amenth en Gulmez kloons van Jahr00n zijn. Flinke taak om hele dagen als een zwakbegaafde te typen.
Ze zijn best sterk geef ik toe. Met barbells worden wel hogere records gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er wel:
Beiden zijn sterk als een beer. Deze vent doet volgens mij doet volgens mij ook barbell lifting maar zijn focus ligt op grip training:
Vervolgens:quote:"Are You Tired of all the Typical Kettlebell Exercises? Do You Want to Learn Innovative Ways to Develop Explosive and Dominating Power with Your Kettlebell Arsenal?"
Dit vermoedde ik al dus. Tijd om onder de barbell te gaan Klokov zelfs als je een goede kettlebeller wil worden.quote:"Do You Want to Learn How to Integrate Kettlebells With Weightlifting Training Progressions? Do You Want to Learn What the Pendulum Series is All About?"
MarMar-challenge is toch geen sprake meer van, ga voor de looks nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou het als je beide doet na je set squats doen. Kan ten koste gaan van je squats namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |