Inhoudelijk reageren doe ik wel vanachter mn laptop in een topic dat de moeite waard is om serieus op in te gaan. Niet vanaf mn telefoon op een kutkloon in een onz-topicquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Stoere foktaal bro.![]()
Ik heb mijn bezwaar wat betreft krachtopbouw en kettlebelltraining duidelijk gemaakt. Tot nu toe heeft niemand daar wat inhoudelijks tegen in te brengen, maar wel lopen klagen over mij. Dat is pas triest. Met het mij uitmaken van bijdehandje maak je het jezelf wel heel makkelijk.
'Ik push elke keer voor gewicht PR's' en dan net doen alsof dat een goed iets is. Als er iets niet slim is, is dat t wel. Elke training singles trekken voor PR's #yoloquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dit is een betere post.
Het kan best zo zijn dat je al vrij sterk was voor je met kettlebells aan slag ging en die kracht weet te behouden. In mijn eigen training push ik elke keer voor gewicht PR's en dat gaat met kettlebells wel lastiger.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu zal bruto en netto wel niet zover van elkaar afliggen, maar toch.Moet je nagaan, jouw geld gaat naar 2 Jahr00ns in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moet je nagaan, jouw geld gaat naar 2 Jahr00ns in de wereld.
Ik ben nog van de drs generatie, jaquote:
Jahr00n en Gulmez.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moet je nagaan, jouw geld gaat naar 2 Jahr00ns in de wereld.
Postmaster?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben nog van de drs generatie, ja
Met die + bedoel ik dat ik daarna ook andere relevante opleidingen gedaan heb.
Lolled@ pakketbezorger advertentiequote:
gulmez is mattie van mij en amenthquote:
waar kan je een blik eigen sportschool kopen dan? dat je die zo open gaat makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:26 schreef 16meter het volgende:
gwn mbo 2 sport en beweging
over tijdje eigen sportschool open maken
wil beetje zo als elitefts iets opzetten als jullie dat soms kennen
@0:53 "Eigen zaak openmaken" inclusief "wat is het verschil a zemmel"quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar kan je een blik eigen sportschool kopen dan? dat je die zo open gaat maken
"De zaak van een ander openen, daar heb je meer ervaring mee"quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
@0:53 "Eigen zaak openmaken" inclusief "wat is het verschil a zemmel"
| 1 | http://journals.lww.com/nsca-jscr/Abstract/2013/02000/Transference_of_Kettlebell_Training_to_Strength,.26.aspx |
quote:The current data suggest that kettlebells may be an effective alternative tool to improve performance in weightlifting and powerlifting.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
@0:53 "Eigen zaak openmaken" inclusief "wat is het verschil a zemmel"
Goede vid weer Ray (en No1)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Sjouder dagje met ultra flexible No1uknow @ the dungeons of Fitline
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Ja, dat is precies de reden dat GS een stompzinnig format is. Alleen maar figuren die met een camera in de rug als een stelletje bloedhonden op zoek gaan naar iets om te kunnen kloten. En als ze dan worden afgebluft of krijgen waar ze eigenlijk om vroegen spelen ze de gebeten, zielige hond.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef Klokov het volgende:
Wel denigrerend, die vent die zegt dat die wel verder wil gaan en dan vraagt die interviewer of die chirurg wil worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |