Jawel. Gewoon hard trainen, veel eten en goed slapen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, voor een Asian![]()
Seto dat u?
Kan niet echt zijn toch?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je nagaan, hoe ze uitzien als ze aan de gear gaan
Nice man. Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo net eindelijk de adiPowers besteld zat telkens te twijfelen omdat het wel een bak met geld vind
En ik wou graag die nieuwe kleurencombo
Maar dat is teveel gedoe heb ze maar in het rood besteld
Hoop ze snel binnen te krijgen
Heb echt zon big grin nu ik zie het al voor me squat zo sterk als DL incomingquote:
Haha, kan ik mij voorstellen man. Dem shoe gainzzz.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb echt zon big grin nu ik zie het al voor me squat zo sterk als DL incoming![]()
![]()
![]()
Check SS. Daar staat het tweemaal in. Onder de deadlift en powerclean chapters. Zal zo even de laptop erbij pakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbo, heb je trouwens een onderbouwing voor dat ene 3x springen en het resultaat is je sterkste stance? Paar lifters in de gym waren er skeptisch over.
Jij doet ook wat olylifts toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Check SS. Daar staat het tweemaal in. Onder de deadlift en powerclean chapters. Zal zo even de laptop erbij pakken.
Sprinten, onderwater zwemmen, langere sprints (tot ca. 1 km), hill sprints. Eigenlijk alles explosief dat je niet de kans geeft tot rustige ademhalingquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey wat zijn goede manieren om het Anaerobe uithoudingsvermogen ( heet het zo?) te trainen?
Alles waarbij je een korte maar intensieve inspanning levert. Enkele vormen zijn sprints, borstcrawl, burpees etc. Eigenlijk alle vormen van HIIT (Tabata).quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey wat zijn goede manieren om het Anaerobe uithoudingsvermogen ( heet het zo?) te trainen?
Thanks manquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Sprinten, onderwater zwemmen, langere sprints (tot ca. 1 km), hill sprints. Eigenlijk alles explosief dat je niet de kans geeft tot rustige ademhaling
Dus toch het intervallen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alles waarbij je een korte maar intensieve inspanning levert. Enkele vormen zijn sprints, borstcrawl, burpees etc. Eigenlijk alle vormen van HIIT (Tabata).
Lol skeer je weg, hij zit echt wel aan de creatine hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon hard trainen, veel eten en goed slapen.
Gewoon de 10k kettlebell challenge doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus toch het intervallen?
Ik merk juist dat langdurige verzuring bij mij een issue is,explosief kracht leveren kan ik heel goed..
Doe es linkje?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon de 10k kettlebell challenge doen
Bij wat voor situaties ervaar je dat dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus toch het intervallen?
Ik merk juist dat langdurige verzuring bij mij een issue is,explosief kracht leveren kan ik heel goed..
Had vandaag de fietstest bij defensie...netjes de tijd gehaald etc..dus dacht niks aan de hand. Maar blijkt dus dat ik vrij snel verzuurde, daarna ben ik nog wel een tijdje doorgegaan..maar toch..quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij wat voor situaties ervaar je dat dan?
Want anaerobe uithoudingsvermogen wordt aangesproken wanneer je niet genoeg zuurstof aangeleverd krijgt naar de spieren om een activiteit uit te voeren. Als je iets langer dan 3-4 minuten volhoudt ga je al naar aerobe uithoudingsvermogen toe.
Bij een belasting van 1,5- 2,5 minuut heb je een mix van aeroob en anaerobe. Rond de minuut of korter is voornamelijk anaeroob.
Ben mobiel als je het Googled kom je op de goede plek. Als je het niet zeker weet dm je de link maar en dan check ik het voor je.quote:
Deadlift:quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbo, heb je trouwens een onderbouwing voor dat ene 3x springen en het resultaat is je sterkste stance? Paar lifters in de gym waren er skeptisch over.
Power Clean:quote:"The stance for the deadlift is about the same as the stance for a flat-footed vertical jump, about 8-12 inches between the heels, depending on anthropometry, with the toes pointed out. Bigger, taller people with wider hips will use a proportionately wider stance. This stance is much narrower than the squat's stance because of the difference between the two movements: the squat is done from the top down, with the hips lowered and driven up; the deadlift starts at the bottom, with the feet pushing the floor, the back locked in place, and the legs driving the floor away from the bar. The difference in stance is due to this difference in hip and knee mechanics and the need to accommodate a narrow grip for pulling efficiency."
quote:"Stance is chosen to maximize the force that can be applied to the floor, while the grip is chosen to maximize racking efficiency (Figure 6-19). The stance should be the same as that used in the deadlift. Your feet should be in the stance used for a flat-footed vertical jump, for the same reason. We are going to rapidly transfer force to the floor, and this stance, heels 8-12 inches apart, is the best for this purpose. Toes will be pointed out for the same reasons they were in the deadlift: femur and torso clearance and the involvement of more adductor and external rotator muscle mass. Some very tall individuals with wide hips and shoulders will need a stance wider than this, but not many and not much wider. If wider hips seem to make a much wider stance necessary, try using a wider toe angle first to see if it produces the needed accommodation. Too wide a stance dilutes the ability to jump, as is easily demonstrated by vertical jumps with different stance widths. "
Naah man, alleen whey.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol skeer je weg, hij zit echt wel aan de creatine hoor.
Thanks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |