SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SterodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.![]()
Nadat ik eenmaal meer ging eten (niet tellend, maar op honger gevoel) ben ik in m'n lifts wel flink aardig omhoog gegaan. Heb je op alle drie de vlakken de volle 100%? Is het wel verstandig om steeds tot failure te gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, ik ben geen beginner, eerder gemiddeld.
[..]
Waar zou dat waarschijnlijk aan liggen of aan kunnen liggen?
Mijn training is vrij simpel: PPL, 5x per week, en iedere training vier oefeningen, telkens 4x8 of tot failure. Als 4x8 lukt, dan de volgende keer 5 kilo erbij.
Voeding let ik niet heel hard op, alleen dat ik ongeveer voldoende calorien en protenen binnenkrijg.![]()
Is dit niet teveel?quote:Mijn training is vrij simpel: PPL, 5x per week, en iedere training vier oefeningen, telkens 4x8 of tot failure. Als 4x8 lukt, dan de volgende keer 5 kilo erbij.
Lijkt mij wel, en zeker per keer 5kg erbij ipv 2.5.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Lolwut.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik ben in 4 maanden ongeveer 0,75 kilo spiermassa aangekomen. Is dat goed/slecht/normaal?Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Meh, ik ben geen beginner, eerder gemiddeld.
Voeding let ik niet heel hard op, alleen dat ik ongeveer voldoende calorien en protenen binnenkrijg.![]()
Ik houd het nog goed vol, gewoon op tijd een deload doen. Het wordt wel steeds moeilijker om vol te houden, ik heb meer rust nodig. Maar overtraining heb ik geen last van, en spierpijn slechts zelden (eigenlijk alleen als ik geen goede nachtrust heb kunnen krijgen).quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:46 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Nadat ik eenmaal meer ging eten (niet tellend, maar op honger gevoel) ben ik in m'n lifts wel flink aardig omhoog gegaan. Heb je op alle drie de vlakken de volle 100%? Is het wel verstandig om steeds tot failure te gaan?![]()
Hmm, gewoon meer eten dus?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef seto het volgende:
0.75kg is inderdaad wel weinig, "ongeveer" werkt dus niet helemaal![]()
Probeer eerst gewoon een concrete lijst te maken van wat je dagelijks eet en je hier ook dagelijks aan te houden, daarna kan je je dieet aanpassen.quote:![]()
Lees deze eens door:quote:
http://www.bodyrecomposit(...)cular-potential.html
De rest van de website bevat ook veel nuttige info die jou kan helpen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Je moet aimen om zo'n 0.15 tot 0.25kg per week zwaarder te worden. Dat is een calorisch overschot van ergens tussen de 150 en 300 kcal. Met meer krijg je vooral marginale vet gains. Met minder te weinig progressie. Dus met 0.75 in 4 maanden zit je flink te laag.quote:"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Interesting. Zat pas ook te denken of het niet veel efficinter is als je bij wijze van spreken de hele dag aan een infuus ligt waarmee je de juiste verhouding k/v/e binnen zou krijgen om je lichaam de hele dag te voorzien van voedingsstoffen voor een optimale groei. Maar dat is dus ook niet zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lees deze eens door:
De rest van de website bevat ook veel nuttige info die jou kan helpen.quote:Related to the topic of meal frequency is the question of whether the day’s protein should be spread evenly throughout the day, or if some other pattern of intake might be superior.
As discussed above, one early study examined whether providing 25% of protein at breakfast and lunch and 50% at dinner had any impact on nitrogen balance compared to spreading the protein evenly across the day’s three meals; no difference was found (9).
More recent work has examined a dietary strategy called “protein pulse” feeding. With that approach, 80% of the day’s protein was given at lunch with only 10% at the other two meals; this was compared to a “spread” pattern where the day’s protein intake was distributed evenly across four meals. In elderly women, the “pulse” pattern led to a greater protein gain compared to the “spread” pattern (25). However, in younger women, the “spread” pattern was superior and led to a greater nitrogen balance (26).
There is a substantial and increasing amount of data that putting some amount of the day’s protein around training is beneficial, a topic that is discussed in detail in the next chapter. Outside of ensuring adequate protein before, during and after training, there is no real indication that distributing the day’s protein in any pattern other than a basic spread pattern is beneficial (again, except possibly for older individuals).
So, for example, take an athlete who will be consuming 200 grams of protein per day with 40 grams of that placed around training. That leaves 160 grams of protein to be evenly distributed across the day’s other meals. With a four meal per day frequency, that yields 40 grams of protein per meal; at six meals per day, the athlete would consume roughly 27 grams of protein at each meal.![]()
Is hier al vaker langs gekomen. Ideaal is om minstens 3 gram leucine binnen te krijgen wat ongeveer gelijk staat aan 30 gram eiwit per maaltijd. Dus op zijn minst 30 gram of meer eiwit in een maaltijd is het gunstigst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Interesting. Zat pas ook te denken of het niet veel efficinter is als je bij wijze van spreken de hele dag aan een infuus ligt waarmee je de juiste verhouding k/v/e binnen zou krijgen om je lichaam de hele dag te voorzien van voedingsstoffen voor een optimale groei. Maar dat is dus ook niet zo.
[..]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Bedankt, dat ga ik vanavond eens goed bestuderen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lees deze eens door:
De rest van de website bevat ook veel nuttige info die jou kan helpen.![]()
Is er toevallig iemand een subscriber? Dit lijkt mij wel een interessant artikel:
http://journals.lww.com/n(...)_Strength_and.4.aspxTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Denk dat dit hem is:quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Klokov het volgende:
Is er toevallig iemand een subscriber? Dit lijkt mij wel een interessant artikel:
http://journals.lww.com/n(...)_Strength_and.4.aspx
http://ragewellness.com/2(...)th-and-conditioning/
Oh nee, het is een voetnoot.Geen referral hier.![]()
Grip is zwaar kut in een te warme gym....At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Magnesiumbal kopenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:31 schreef Cataclyst het volgende:
Grip is zwaar kut in een te warme gym..paar euro bij een outdoorwinkel.
![]()
Laatste tijd doe ik liggend leg raises(hebben niet echt een geschikte stang om aan te hangen om ze te doen) en om ze zwaarder te maken doe ik nu een dumbell tussen mn voeten tijdens de oefeningen. Het wordt wel zwaarder voor mn buik, maar ik merk ook dat omdat ik hem met mn voeten moet klemmen dat ik mn benen hiervoor ook moet aanspannen, ook merk ik dat bij het terug naar beneden gaan ik het behoorlijk voel trekken in mijn onderrug. Is dit erg of kan ik beter op zoek naar een andere oefening?![]()
photosoepquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, voor een Asian![]()
Seto dat u?
Kan niet echt zijn toch?![]()
hopelijk wel bijpassende kleur voor bij je handtasquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef THEFXR het volgende:
of handschoentjes ook goed tegen eeltplekken (vrouwtjes houden daar niet van)fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
nopequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
hopelijk wel bijpassende kleur voor bij je handtas![]()
Jawel. Gewoon hard trainen, veel eten en goed slapen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, voor een Asian![]()
Seto dat u?
Kan niet echt zijn toch?If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je nagaan, hoe ze uitzien als ze aan de gear gaan![]()
SoonStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Zo net eindelijk de adiPowers besteld zat telkens te twijfelen omdat het wel een bak met geld vind
En ik wou graag die nieuwe kleurencombo
Maar dat is teveel gedoe heb ze maar in het rood besteld
Hoop ze snel binnen te krijgenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nice man. Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo net eindelijk de adiPowers besteld zat telkens te twijfelen omdat het wel een bak met geld vind
En ik wou graag die nieuwe kleurencombo
Maar dat is teveel gedoe heb ze maar in het rood besteld
Hoop ze snel binnen te krijgenIf not now, then when.![]()
Heb echt zon big grin nu ik zie het al voor me squat zo sterk als DL incomingquote:![]()
![]()
![]()
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Haha, kan ik mij voorstellen man. Dem shoe gainzzz.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb echt zon big grin nu ik zie het al voor me squat zo sterk als DL incoming![]()
![]()
If not now, then when.![]()
Verbo, heb je trouwens een onderbouwing voor dat ene 3x springen en het resultaat is je sterkste stance? Paar lifters in de gym waren er skeptisch over.If not now, then when.![]()
Check SS. Daar staat het tweemaal in. Onder de deadlift en powerclean chapters. Zal zo even de laptop erbij pakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbo, heb je trouwens een onderbouwing voor dat ene 3x springen en het resultaat is je sterkste stance? Paar lifters in de gym waren er skeptisch over.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Jij doet ook wat olylifts toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Check SS. Daar staat het tweemaal in. Onder de deadlift en powerclean chapters. Zal zo even de laptop erbij pakken.
Ik snap de snatch niet het lijkt haas als ze hem bij de heupen hebben dat ze hem stoten en dan omhoog pushen ofzo
Heel raar als je het langzaam bekijkt hoe kan je die t best doen?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Sprinten, onderwater zwemmen, langere sprints (tot ca. 1 km), hill sprints. Eigenlijk alles explosief dat je niet de kans geeft tot rustige ademhalingquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey wat zijn goede manieren om het Anaerobe uithoudingsvermogen ( heet het zo?) te trainen?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Alles waarbij je een korte maar intensieve inspanning levert. Enkele vormen zijn sprints, borstcrawl, burpees etc. Eigenlijk alle vormen van HIIT (Tabata).quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey wat zijn goede manieren om het Anaerobe uithoudingsvermogen ( heet het zo?) te trainen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Thanks manquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Sprinten, onderwater zwemmen, langere sprints (tot ca. 1 km), hill sprints. Eigenlijk alles explosief dat je niet de kans geeft tot rustige ademhaling.
Verbo jij nog suggesties? Verder heb ik vrij instabiele knieen ( qua kruisbanden) en ook enkels, blijkt dat vrouwen dit vaker hebben. Nog geen last van gehad maar belast die twee nu wel meer, ben al jaren met KT bezig en ook met squatten om die spieren om de banden heen te versterken, zijn er nog bepaalde oefeningen die ik zou kunnen doen?![]()
Dus toch het intervallen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alles waarbij je een korte maar intensieve inspanning levert. Enkele vormen zijn sprints, borstcrawl, burpees etc. Eigenlijk alle vormen van HIIT (Tabata).
Ik merk juist dat langdurige verzuring bij mij een issue is,explosief kracht leveren kan ik heel goed..![]()
Lol skeer je weg, hij zit echt wel aan de creatine hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon hard trainen, veel eten en goed slapen.Deathlift or Die.![]()
Gewoon de 10k kettlebell challenge doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus toch het intervallen?
Ik merk juist dat langdurige verzuring bij mij een issue is,explosief kracht leveren kan ik heel goed..
Together We Will Live Forever
Doe es linkje?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon de 10k kettlebell challenge doen![]()
Bij wat voor situaties ervaar je dat dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus toch het intervallen?
Ik merk juist dat langdurige verzuring bij mij een issue is,explosief kracht leveren kan ik heel goed..
Want anaerobe uithoudingsvermogen wordt aangesproken wanneer je niet genoeg zuurstof aangeleverd krijgt naar de spieren om een activiteit uit te voeren. Als je iets langer dan 3-4 minuten volhoudt ga je al naar aerobe uithoudingsvermogen toe.
Bij een belasting van 1,5- 2,5 minuut heb je een mix van aeroob en anaerobe. Rond de minuut of korter is voornamelijk anaeroob.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Had vandaag de fietstest bij defensie...netjes de tijd gehaald etc..dus dacht niks aan de hand. Maar blijkt dus dat ik vrij snel verzuurde, daarna ben ik nog wel een tijdje doorgegaan..maar toch..quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij wat voor situaties ervaar je dat dan?
Want anaerobe uithoudingsvermogen wordt aangesproken wanneer je niet genoeg zuurstof aangeleverd krijgt naar de spieren om een activiteit uit te voeren. Als je iets langer dan 3-4 minuten volhoudt ga je al naar aerobe uithoudingsvermogen toe.
Bij een belasting van 1,5- 2,5 minuut heb je een mix van aeroob en anaerobe. Rond de minuut of korter is voornamelijk anaeroob.![]()
Ben mobiel als je het Googled kom je op de goede plek. Als je het niet zeker weet dm je de link maar en dan check ik het voor je.quote:
Ps: zie ook het kettlebelltopic in SPT: SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Klokov op 22-05-2014 15:01:33 ]Together We Will Live Forever
Deadlift:quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbo, heb je trouwens een onderbouwing voor dat ene 3x springen en het resultaat is je sterkste stance? Paar lifters in de gym waren er skeptisch over.Power Clean:quote:"The stance for the deadlift is about the same as the stance for a flat-footed vertical jump, about 8-12 inches between the heels, depending on anthropometry, with the toes pointed out. Bigger, taller people with wider hips will use a proportionately wider stance. This stance is much narrower than the squat's stance because of the difference between the two movements: the squat is done from the top down, with the hips lowered and driven up; the deadlift starts at the bottom, with the feet pushing the floor, the back locked in place, and the legs driving the floor away from the bar. The difference in stance is due to this difference in hip and knee mechanics and the need to accommodate a narrow grip for pulling efficiency."quote:"Stance is chosen to maximize the force that can be applied to the floor, while the grip is chosen to maximize racking efficiency (Figure 6-19). The stance should be the same as that used in the deadlift. Your feet should be in the stance used for a flat-footed vertical jump, for the same reason. We are going to rapidly transfer force to the floor, and this stance, heels 8-12 inches apart, is the best for this purpose. Toes will be pointed out for the same reasons they were in the deadlift: femur and torso clearance and the involvement of more adductor and external rotator muscle mass. Some very tall individuals with wide hips and shoulders will need a stance wider than this, but not many and not much wider. If wider hips seem to make a much wider stance necessary, try using a wider toe angle first to see if it produces the needed accommodation. Too wide a stance dilutes the ability to jump, as is easily demonstrated by vertical jumps with different stance widths. "Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Naah man, alleen whey.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol skeer je weg, hij zit echt wel aan de creatine hoor.Thanks.quote:
Welke blz toevallig? En hoe legit is dit? Rippetoe is nou ook niet altijd 100% correct.If not now, then when.![]()
Zit weer mobiel (klote windows update tussendoor), maar de snatch heeft net als de powerclean twee verschillende pulls. Het moment dat hij van de vloer komt tot aan de knieen is de 1ste pull. Deze komt overeen met een deadlift (powerclean) of een snatch grip deadlift (snatch). Vervolgens begint de tweede pull waarbij je verder accelereert en de heup en knieen naar voren gaan om uiteindelijk volledig te extenderen. Hierbij raak je de bar met de heupen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij doet ook wat olylifts toch?
Ik snap de snatch niet het lijkt haas als ze hem bij de heupen hebben dat ze hem stoten en dan omhoog pushen ofzo
Heel raar als je het langzaam bekijkt hoe kan je die t best doen?
Dit alles vereist veel timing en oefening. Lees er veel over en probeer je erin te verdiepen. Want technisch gezien is het vele malen lastiger dan de squat en deadlift.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
pas zeevoedsel gegeten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Had vandaag de fietstest bij defensie...netjes de tijd gehaald etc..dus dacht niks aan de hand. Maar blijkt dus dat ik vrij snel verzuurde, daarna ben ik nog wel een tijdje doorgegaan..maar toch..![]()
Wel begonnen met cutten ( dus minder energie binnen, snellere verzuring?)quote:
Rekening mee gehouden door 2 dagen van tevoren refeed te doen.![]()
Ja het is vele malen technischer dat maakt het ook wel leuker af en toe voor erbijquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zit weer mobiel (klote windows update tussendoor), maar de snatch heeft net als de powerclean twee verschillende pulls. Het moment dat hij van de vloer komt tot aan de knieen is de 1ste pull. Deze komt overeen met een deadlift (powerclean) of een snatch grip deadlift (snatch). Vervolgens begint de tweede pull waarbij je verder accelereert en de heup en knieen naar voren gaan om uiteindelijk volledig te extenderen. Hierbij raak je de bar met de heupen.
Dit alles vereist veel timing en oefening. Lees er veel over en probeer je erin te verdiepen. Want technisch gezien is het vele malen lastiger dan de squat en deadlift.
Op all stars is het ook niet echt makkelijker, maar dat is binnen paar dagen opgelost![]()
Ik ben me er wel in het verdiepen maar het is altijd zo lastig te zien en niemand hier die olylifts doet
Dus wat dat betreft is het heel lastig om iemand te vinden die het kanStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
I know, heb hetzelfde probleem hier. Niemand die de snatch of clean & jerk kent. Laat staan uitleg geven. Heeft met ongeveer 2 maanden gekost om de clean & jerk enigszins fatsoenlijk aan te leren. De snatch is wat sneller gegaan door de ervaring van de clean & jerk. Waar ik me nu vooral op probeer te focussen is de diepte. Voer ze allebei nog uit als een power clean en power snatch om vervolgens zo diep mogelijk te zakken. Wil binnenkort eens oefenen met iemand die er meer verstand van heeft. Probleem is dat deze mensen niet in de buurt zitten van mij en ik er naar toe moet reizen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja het is vele malen technischer dat maakt het ook wel leuker af en toe voor erbij
Op all stars is het ook niet echt makkelijker, maar dat is binnen paar dagen opgelost![]()
Ik ben me er wel in het verdiepen maar het is altijd zo lastig te zien en niemand hier die olylifts doet
Dus wat dat betreft is het heel lastig om iemand te vinden die het kan
De power clean komt in ieder geval uitvoerig aan bod in Starting Strenght. Voor de snatch heb ik vooral video's van youtube bekeken.
P.s. mocht iemand nog iets weten in de buurt van Zwolle of Groningen let me know
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
In Groningen (crossfit Noord) worden wekelijks lessen gegeven. De ene week c en j, de andere week de snatch. In Assen zit als het goed is een gewichthefclub, denk dat je daar het beste terecht kan.Together We Will Live Forever
In de derde editie op bladzijde 125 en 218.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah man, alleen whey.
[..]
Thanks.
Welke blz toevallig? En hoe legit is dit? Rippetoe is nou ook niet altijd 100% correct.
Hoe legit? Probeer het uit zou ik zeggen. Nogmaals uit het vorige citaat:
Some very tall individuals with wide hips and shoulders will need a stance wider than this, but not many and not much wider. If wider hips seem to make a much wider stance necessary, try using a wider toe angle first to see if it produces the needed accommodation. Too wide a stance dilutes the ability to jump, as is easily demonstrated by vertical jumps with different stance widths. "Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
In juli ga ik weer naar Milko en z'n familie te Finland.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I know, heb hetzelfde probleem hier. Niemand die de snatch of clean & jerk kent. Laat staan uitleg geven. Heeft met ongeveer 2 maanden gekost om de clean & jerk enigszins fatsoenlijk aan te leren. De snatch is wat sneller gegaan door de ervaring van de clean & jerk. Waar ik me nu vooral op probeer te focussen is de diepte. Voer ze allebei nog uit als een power clean en power snatch om vervolgens zo diep mogelijk te zakken. Wil binnenkort eens oefenen met iemand die er meer verstand van heeft. Probleem is dat deze mensen niet in de buurt zitten van mij en ik er naar toe moet reizen.
De power clean komt in ieder geval uitvoerig aan bod in Starting Strenght. Voor de snatch heb ik vooral video's van youtube bekeken.
P.s. mocht iemand nog iets weten in de buurt van Zwolle of Groningen let me knowAls je wilt kan ik wel vragen of je een lesje van hem kan krijgen.
![]()
Zou ideaal zijn. Hou me maar op de hoogte. (Neem aan dat dit in NL is en niet in Finlandquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
In juli ga ik weer naar Milko en z'n familie te Finland.Als je wilt kan ik wel vragen of je een lesje van hem kan krijgen.
)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Wow.Thanks!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
In de derde editie op bladzijde 125 en 218.
Hoe legit? Probeer het uit zou ik zeggen. Nogmaals uit het vorige citaat:
Some very tall individuals with wide hips and shoulders will need a stance wider than this, but not many and not much wider. If wider hips seem to make a much wider stance necessary, try using a wider toe angle first to see if it produces the needed accommodation. Too wide a stance dilutes the ability to jump, as is easily demonstrated by vertical jumps with different stance widths. "
If not now, then when.![]()
Vraag me af of die in Assen berhaupt nog bestaat. Dit staat namelijk op de site:quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Klokov het volgende:
In Groningen (crossfit Noord) worden wekelijks lessen gegeven. De ene week c en j, de andere week de snatch. In Assen zit als het goed is een gewichthefclub, denk dat je daar het beste terecht kan.
Milo verhuist. Sinds 2 januari 2013 traint Milo niet meer bij Energym en is op zoek naar een nieuwe trainingslocatie.Verder staat nergens een locatie aangegeven.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Wat me de laatste tijd opvalt in de gym is dat bijna niemand hier echt een zwaar gewicht haalt met de DL. Lopen zat grote gasten rond in mijn gym, maar sommigen zie ik echt maar 70kg tillen of zo. Voor een beginner vind ik dat niet heel matig, maar als je hier leest dat er een hoop toch 150 of meer halen...![]()
Bij mij ook, misschien 5 gasten die ik heb zien DL'en. Heb nog nooit iemand zwaarder zien DLen dan ikzelf en ik ben absoluut niet sterk. In mijn vorige gym was ik veruit de zwakste.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat me de laatste tijd opvalt in de gym is dat bijna niemand hier echt een zwaar gewicht haalt met de DL. Lopen zat grote gasten rond in mijn gym, maar sommigen zie ik echt maar 70kg tillen of zo. Voor een beginner vind ik dat niet heel matig, maar als je hier leest dat er een hoop toch 150 of meer halen...![]()
Is beter dan hier. Een iemand die zelf deadlift, een personeelslid en verder alleen degene waar ik mee train en mijzelf.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:44 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bij mij ook, misschien 5 gasten die ik heb zien DL'en. Heb nog nooit iemand zwaarder zien DLen dan ikzelf en ik ben absoluut niet sterk. In mijn vorige gym was ik veruit de zwakste.
Alhoewel er 5 mensen zijn die het nu ook willen leren en ik uitleg geef.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik ken er buiten mijzelf ook maar 1 die het doet. Dan nog 2 of 3 die met 30kg bouncen zonder de grond aan te raken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat me de laatste tijd opvalt in de gym is dat bijna niemand hier echt een zwaar gewicht haalt met de DL. Lopen zat grote gasten rond in mijn gym, maar sommigen zie ik echt maar 70kg tillen of zo. Voor een beginner vind ik dat niet heel matig, maar als je hier leest dat er een hoop toch 150 of meer halen...
Ook maar 1 trainer die weet wat het inhoud en waar ik wel eens mee over techniek gesproken heb.
Squats zie ik iets vaker, maar ook dat valt mee.
Op een of andere manier wordt DL toch door iedereen als een technisch moeilijke en gevaarlijk oefening gezien
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kuurtje in je been en dan wordt je net zo groot als 99% van de amateur BB'ers die er rond lopen. Je kan net zo goed een doosje Lego liften met al die AAS en je zal nog groeien. Niet te zeggen dat er niet wat liften bij komt kijken, maar iedereen kan een gorilla worden met genoeg test, tren, diana en nolva. Het is nou niet echt moeilijk. Bijna niemand traint echt hard. Het wordt pas leuk als je n aan de AAS zit n hard traint. George Leeman bijvoorbeeld.
Denk dat muscle density ook wat belangrijker is voor kracht dan muscle mass (BB). Als je ziet wat oly lifters aan gewicht trekken dan begin je (ik in ieder geval) lachwekkend naar al die arme BB'ers te kijken met hun HGH voorarmen, stierennekken, plofkoppen en acneruggen. Maar goed.
Dat ass.![]()
SQ en DL is buiten de paden en dat id eng. Machines zijn veel veiliger. Daarnaast vinden een hoop PT's het lekker makkelijk om gewoon iedereen hetzelfde schema te geven. En die bevatten vaak circuits met jawel, machines.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ken er buiten mijzelf ook maar 1 die het doet. Dan nog 2 of 3 die met 30kg bouncen zonder de grond aan te raken.
Ook maar 1 trainer die weet wat het inhoud en waar ik wel eens mee over techniek gesproken heb.
Squats zie ik iets vaker, maar ook dat valt mee.
Op een of andere manier wordt DL toch door iedereen als een technisch moeilijke en gevaarlijk oefening gezien![]()
Gezien ook je klaagzang in het ONZ GYM topic: misschien eens naar iets anders gaan dan F4F/BasicFit?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat me de laatste tijd opvalt in de gym is dat bijna niemand hier echt een zwaar gewicht haalt met de DL. Lopen zat grote gasten rond in mijn gym, maar sommigen zie ik echt maar 70kg tillen of zo. Voor een beginner vind ik dat niet heel matig, maar als je hier leest dat er een hoop toch 150 of meer halen...Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
PT-ers geven de mensen wat ze willen, niet wat goed voor ze is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
SQ en DL is buiten de paden en dat id eng. Machines zijn veel veiliger. Daarnaast vinden een hoop PT's het lekker makkelijk om gewoon iedereen hetzelfde schema te geven. En die bevatten vaak circuits met jawel, machines.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Niks mis mee, hoef je tenminste niet te wachten voor de racksquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
SQ en DL is buiten de paden en dat id eng. Machines zijn veel veiliger. Daarnaast vinden een hoop PT's het lekker makkelijk om gewoon iedereen hetzelfde schema te geven. En die bevatten vaak circuits met jawel, machines.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Bij mij idem. Met mij 3 deadlifters, en 1 andere squattende man. De rest vrouwen in yogabroeken (niks mis mee), maar de vorm is bij iedereen om te huilen. Ik ben de enige (van wat ik heb gezien) die ATG gaat, zelfs met mijn max van de week![]()
Afgelopen maandag was hier anders volslagen debiel. Drie op een rij te deadliften op jawel.. Deadlift dag. En die main lift moet dus echt eerst."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik heb liever dat iedereen staat te curlen. Meer plek voor mij."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Was het maar zo'n feest. Je staat verstelt wat ze weten te verzinnen om in het rack te kunnen toen./ Tot aan evenwichts oefeningen aan doequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoef je tenminste niet te wachten voor de racksDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
We hebben hier zo'n grietje dat altijd abs doet op het enige flat bench station. Die trap ik er dus gewoon vanaf als ik moet benchen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Bij mij in de gym wordt er ook zelden zwaar gedeadlift. Huge mofo's die misschien 100 kg van de vloer af trekken, maar wel 130 kg benchenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gezien ook je klaagzang in het ONZ GYM topic: misschien eens naar iets anders gaan dan F4F/BasicFit?. En vervolgens mij raar uitkijken als ik 120 kg ga reppen tot failure om er volgens nog een setje van 100 kg uit te persen. En dit allemaal in een best wel hardcore gym. Iig er lopen zat grote gasten, en veel WinnyTou's. Zeker nu
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Bij ons in de gym een gast die 100kg benched alsof het papier is. Vervolgens doet hij quarter squats met 100kg
-
Voor de duidelijkheid. Het meisje dat mijn deadlift video opnam squat dus 90kg, deadlift 110kg en benched 45kg. Dames, kijkt u ook even mee naar hoe dat er in de praktijk uit ziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk, goede rondingen en gewoon kerngezond. Gezond genoeg om uw godenzoon te dragen mocht de tijd rijp zijn.
Heren, verenigt u en dwingt de vrouwmensch tot liften. Geloof me, iedereen wordt er beter van.
[ Bericht 18% gewijzigd door star_gazer op 22-05-2014 14:53:54 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef star_gazer het volgende:
Voor de duidelijkheid. Het meisje dat mijn deadlift video opnam squat dus 90kg, deadlift 110kg en benched 45kg. Dames, kijkt u ook even mee naar hoe dat er in de praktijk uit ziet:Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk, goede rondingen en gewoon kerngezond. Gezond genoeg om uw godenzoon te dragen mocht de tijd rijp zijn.
Heren, verenigt u en dwingt de vrouwmensch tot liften.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Voor de duidelijkheid. Het meisje dat mijn deadlift video opnam squat dus 90kg, deadlift 110kg en benched 45kg. Dames, kijkt u ook even mee naar hoe dat er in de praktijk uit ziet:Is dat jouw slaapkamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk, goede rondingen en gewoon kerngezond. Gezond genoeg om uw godenzoon te dragen mocht de tijd rijp zijn.
Heren, verenigt u en dwingt de vrouwmensch tot liften. Geloof me, iedereen wordt er beter van.![]()
![]()
Ze stuurt me die shit, dus niet geheel ondenkbaar.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ze stuurt me die shit, dus niet geheel ondenkbaar.Dat moet wel een hele goede GF zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze bedoelde ik: http://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workoutquote:Together We Will Live Forever
Laten we het erop houden dat het misschien beter is dat ze sinds een week niet meer bij mij in de gym trained
-
Respect.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef star_gazer het volgende:
Laten we het erop houden dat het misschien beter is dat ze sinds een week niet meer bij mij in de gym trainedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Dat is goede motivatie. Dan ga je extra diep op de squat zodat die bobbel minder opvalt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef star_gazer het volgende:
Laten we het erop houden dat het misschien beter is dat ze sinds een week niet meer bij mij in de gym trained![]()
Die gast uit "Help mijn man is bodybuilder" (met die John Williams als presentator) trainde toch ook ergens in Meppel / Zwolle? Hij werkte i.i.g. bij Scania.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I know, heb hetzelfde probleem hier. Niemand die de snatch of clean & jerk kent. Laat staan uitleg geven. Heeft met ongeveer 2 maanden gekost om de clean & jerk enigszins fatsoenlijk aan te leren. De snatch is wat sneller gegaan door de ervaring van de clean & jerk. Waar ik me nu vooral op probeer te focussen is de diepte. Voer ze allebei nog uit als een power clean en power snatch om vervolgens zo diep mogelijk te zakken. Wil binnenkort eens oefenen met iemand die er meer verstand van heeft. Probleem is dat deze mensen niet in de buurt zitten van mij en ik er naar toe moet reizen.
P.s. mocht iemand nog iets weten in de buurt van Zwolle of Groningen let me knowDit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef THEFXR het volgende:
of handschoentjes ook goed tegen eeltplekken (vrouwtjes houden daar niet van)Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef star_gazer het volgende:
Laten we het erop houden dat het misschien beter is dat ze sinds een week niet meer bij mij in de gym trained
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
beetje extra cardio / hip extensor isolatie had geen kwaad gekund, maargoed... Danmaar de loopbandquote:
-
Voor de duidelijkheid. Het meisje dat mijn deadlift video opnam squat dus 90kg, deadlift 110kg en benched 45kg. Dames, kijkt u ook even mee naar hoe dat er in de praktijk uit ziet:Ik zie niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk, goede rondingen en gewoon kerngezond. Gezond genoeg om uw godenzoon te dragen mocht de tijd rijp zijn.
Heren, verenigt u en dwingt de vrouwmensch tot liften. Geloof me, iedereen wordt er beter van.If not now, then when.![]()
Ik begin steeds meer te twijfelen om van 1x in de 3 dagen te deadliften over te gaan naar 1x in de 6 dagen (of misschien maar een heel ander schema). Ben meteen al helemaal dood na 3x 5 (of 6) herhalingen en de eerste 3 of 4 oefeningen die erna komen ben ik meer bezig om weer op krachten te komen dan vol uit te trainen.![]()
www.hansanders.nlquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ze stuurt me die shit, dus niet geheel ondenkbaar.Inruilen kan altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook logisch aangezien DL echt een aanslag vormt. Ik doe het 1 keer pw en maak prima krachtgains.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef opreis het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om van 1x in de 3 dagen te deadliften over te gaan naar 1x in de 6 dagen (of misschien maar een heel ander schema). Ben meteen al helemaal dood na 3x 5 (of 6) herhalingen en de eerste 3 of 4 oefeningen die erna komen ben ik meer bezig om weer op krachten te komen dan vol uit te trainen.![]()
Deadliften is leuk. Daarom.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie geen reden om meer dan 1 keer per week te deadliften.
Come @ me.![]()
BBB 5x5 DL op 90% van TM maandag (squat day) en 531 conv DL + 531 sumo DL op donderdag (deadlift day). No problem.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie geen reden om meer dan 1 keer per week te deadliften.
Come @ me.![]()
Dat was een BB-gymquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die gast uit "Help mijn man is bodybuilder" (met die John Williams als presentator) trainde toch ook ergens in Meppel / Zwolle? Hij werkte i.i.g. bij Scania.
[..]
Dit.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Forum Opties Forumhop: Hop naar: