Doos abrikozen, 2x doos druiven, doos aardbeien, doos kokosnoot stukjes, 2x doos bosbessen, 4x boterhamworst, Coca Cola Zero, blik soep, 4x noodles, Doritos blauw, B&J choco muffin, havermout, gehakt, gehaktkruiden, bijenhoning, ekte ekte aardbeienjam, eieren, bacon, geraspe kaas, mueslirepen, mayonaise en rode uien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
We willen je boodschappenlijstje weten yoghislaaf
Totaal andere ROM's dus niet te vergelijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze zijn best sterk geef ik toe. Met barbells worden wel hogere records gezet.
Goed verhaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ewa je hoofd lijkt op iemand die eerst normale hoofd heeft maar dan heel hard op zn hoofd valt en dat er allemaal stukken vlees los hangen en dat daana een zwerfhond in de open wonden gaat schijten
Yuri Boykaquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ewa je hoofd lijkt op iemand die eerst normale hoofd heeft maar dan heel hard op zn hoofd valt en dat er allemaal stukken vlees los hangen en dat daana een zwerfhond in de open wonden gaat schijten
quote:Sickening
Zit je nou op die surinaamse website?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
WIE KENT DIE HOER SABAJO ILEEN ZE NEUKT ALLES WAT LOS EN VAST ZIT.
IK WIL NIKS MET HAAR TE MAKEN HEBBEN, MAAR ZE BLIJFT STEEDS ACHTER ME AANLOPEN.
ALLES WAT IK DOE, OF GA EN STA KOMT ZE OOK.
DIE MOEDER HEEFT MET HAAR TE DOEN, ZE LOOPT MAAR TE BEDELEN BIJ IEDEREEN.
EN ZE DENKT DAT ZE MOOI IS ZE LIJKT OP EEN STUKJE KA MET HAAR VALS HAAR.
OVERAL WAAR IK MET MIJN ZUS EN VRIENDINNEN GA MOET ZE MEE, WE KUNNEN NIET VAN HAAR AF KOME
aah, een true stalker only in USA hebben ze daar een oplossing voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
WIE KENT DIE HOER SABAJO ILEEN ZE NEUKT ALLES WAT LOS EN VAST ZIT.
IK WIL NIKS MET HAAR TE MAKEN HEBBEN, MAAR ZE BLIJFT STEEDS ACHTER ME AANLOPEN.
ALLES WAT IK DOE, OF GA EN STA KOMT ZE OOK.
DIE MOEDER HEEFT MET HAAR TE DOEN, ZE LOOPT MAAR TE BEDELEN BIJ IEDEREEN.
EN ZE DENKT DAT ZE MOOI IS ZE LIJKT OP EEN STUKJE KA MET HAAR VALS HAAR.
OVERAL WAAR IK MET MIJN ZUS EN VRIENDINNEN GA MOET ZE MEE, WE KUNNEN NIET VAN HAAR AF KOME
Volgens het pak moet je er uien en paprika doorheen doen, maar ik vond het zonder de paprika lekkerder. Als je het pak van Maggi oid haalt dan staat er geen paprika op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef THEFXR het volgende:
Yuri, wat voor groenten doe je bij kip tandoori?
Mwah ik denk dat als je met een ruime marge daar overheen gaat met een barbell, dat je met die kettlebells ook wel leuke dingen kan doen. De kracht is er dan wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Totaal andere ROM's dus niet te vergelijken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo net eindelijk de adiPowers besteld zat telkens te twijfelen omdat het wel een bak met geld vind
En ik wou graag die nieuwe kleurencombo
Maar dat is teveel gedoe heb ze maar in het rood besteld
Hoop ze snel binnen te krijgen
I don't even lift brahquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:29 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat als je met een ruime marge daar overheen gaat met een barbell, dat je met die kettlebells ook wel leuke dingen kan doen. De kracht is er dan wel.
Jahr00n kloon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, zelfs op fucking Mamjo kom je incest tegen.
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,545058.0.html
Iets voor Sap?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Teddyburrr het volgende:
wie wil me leren kennen , ik doe alles op bed . ik ben een shemale en heet tiffany .
jullie kunnen mij op youtube kijken. ik boel , pijp , zelf kont lik ik lekker etc.
ik ben een motjo gemolde hoer , ben wild als ik geil word . ik ben ook op facebook.
Bwahahahahaha
Kan me voorstellen dat er in bepaalde kringen ten tijden van Freud een flinke incest gaande moet zijn geweest. Maar dat is een vermoeden, weet er niks feitelijks van.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het vroeger trouwens gebruikelijk om seks met je moeder te hebben of zo? Het lijkt mij echt iets wat vroeger vaker voorkwam. Als je reddit mag geloven gebeurd het erg veel (/r/incest).
Juffrouw Fanta, weet jij hier iets vanaf?
Ze doet mayonaise op een kippenbotje en vertelt aan een gast hoe hij haar moet pijpen.quote:
Hallo,quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:34 schreef Teddyburrr het volgende:
wie wil me leren kennen , ik doe alles op bed . ik ben een shemale en heet tiffany .
jullie kunnen mij op youtube kijken. ik boel , pijp , zelf kont lik ik lekker etc.
ik ben een motjo gemolde hoer , ben wild als ik geil word . ik ben ook op facebook.
Bwahahahahaha
Ik zeg toch ook dat die laatste gast ook anders traintquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ze zijn best sterk geef ik toe. Met barbells worden wel hogere records gezet.
Van dieselcrew.com
[..]
Vervolgens:
[..]
Dit vermoedde ik al dus. Tijd om onder de barbell te gaan Klokov zelfs als je een goede kettlebeller wil worden.
Fuck You!quote:
Helaas heb ik mij nog niet verdiept in incest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was het vroeger trouwens gebruikelijk om seks met je moeder te hebben of zo? Het lijkt mij echt iets wat vroeger vaker voorkwam. Als je reddit mag geloven gebeurd het erg veel (/r/incest).
Juffrouw Fanta, weet jij hier iets vanaf?
Je zou maar dat nummer gaan appen in het jargon van Jahr00n.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hallo,
klinkt geil ben een 21jarige blanke boy en zou jou ook graag wel is willen verwennen!
App me als je wil 0621693348
xx Wesley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |