Haha Mr. WO+quote:
Wel treurig maar goed samengevatquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:20 schreef Eleiko het volgende:
Stelletje randdebielen hier: 2 wel en 4 niet. En aangezien Klokov zeker wel stemt zijn wij de enigen die dus stemmen??
Ja. Met de excuses van mijn ongecoordineerde spekvingersquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja. Met de excuses van mijn ongecoordineerde spekvingers
Vul nou gewoon allemaal even zo'n stemwijzer in. Niet (alleen) voor het resultaat/advies, maar ook kom je er dan achter dat je op op zijn minst een aantal terreinen echt wel een duidelijke mening hebt die je met het geven van je stem kunt uiten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:30 schreef Klokov het volgende:
De verschillende stemwijzers:
http://www.europeseverkie(...)europese_stemwijzers
CDAquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:37 schreef VMSDKR het volgende:
Welke partij moet ik op stemmen als ik vóór meer geld naar Griekenland ben?
De partij die als marketingssstunt bedacht heeft dat ze ons maar bang moeten maken dat onze pensioenen door Brussel afgepakt gaan wordenquote:
Ga gewoon naar Griekenland op vakantie. Prijzen van vakanties en vooral levensonderhoud zijn gezakt als een baksteen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:37 schreef VMSDKR het volgende:
Welke partij moet ik op stemmen als ik vóór meer geld naar Griekenland ben?
=> je weet nu wat je kunt stemmen!quote:
Whaha daar kom ik vaak op uit bij 2e kamerquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:05 schreef Questular het volgende:
Ik kwam gewoon op de SGP uit....... mooi zo een kieswijzer.
neig sowieso naar vvd ook tidens die gemeenteraadsverkiezingenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
D66, kan je straks in een Europees leger vechten
srs: vvd, d66, sgp/cu, indien anti-EU: artikel 50
ben van plan ergens dit jaar noh een last minuutje te doen..quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Griekenland op vakantie. Prijzen van vakanties en vooral levensonderhoud zijn gezakt als een baksteen.
Oke, goede tip. Bedankt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Griekenland op vakantie. Prijzen van vakanties en vooral levensonderhoud zijn gezakt als een baksteen.
Ja is goed, moet je nu de lapo pakken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Zal ik even een ouderwets lekkere OP maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |