SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 21-05-2014 19:21:01 (aangepast voor ectodatabundels) ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mwa: niet mijn idee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Push. het volgende:
Kunnen we een categorie in de OP toevoegen met 'de gym mongool' voor Teddyburrr?
Heb je een pic van hem dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Push. het volgende:
Kunnen we een categorie in de OP toevoegen met 'de gym mongool' voor Teddyburrr?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
is dit nou een serieus gym-topic? want waarom staat dit in onz dan?
gebeurt dit elk topic?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]zucht.
Er zijn Bodybuilding en Fitness topics in SPT.
Nee, er bestaan ook mensen die wel het nut snappen van een topic in ONZquote:
Super serieus hier. Vraag maar op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
is dit nou een serieus gym-topic? want waarom staat dit in onz dan?
hoe zorg ik er voor dat mijn ogen niet constant afdwalen naar mijn gespierde buurman als ik in de spiegel mijn form aan het checken ben?quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoe zorg ik er voor dat mijn ogen niet constant afdwalen naar mijn gespierde buurman als ik in de spiegel mijn form aan het checken ben?
Lees de eerste regel van de OP van het BB topic in SPT.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoe zorg ik er voor dat mijn ogen niet constant afdwalen naar mijn gespierde buurman als ik in de spiegel mijn form aan het checken ben?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Xa1pt het volgende:
Hahaha.
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_rare_boot_.html
Wat is jouw waardevolle bijdrage van vandaag Cor?quote:
Ja, ongelofelijk hoe hard die gasten overal langsrazen en zwabberend een bocht uitkomen.quote:
Dit zou wel beter zijn voor mijn telefoonrekeningquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
Cor, het is gebruikelijk om één hoofd-gymchick te selecteren en de rest in een spoiler te knallen.
Mijn bijdrage is een geupdate OP.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is jouw waardevolle bijdrage van vandaag Cor?
Is die rechter toevallig brandweervrouw?
[ afbeelding ]
Heb je een 100KB databundel? 1998 is callingquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit zou wel beter zijn voor mijn telefoonrekening
Ik zat al op internet toen de meesten van jullie nog geboren moesten worden. Ik ben me er alleen niet van bewust dat ecto-databundels nog zo populair zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is een beetje nieuw in het internet. Geeft niks Cornelis.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zat al op internet toen de meesten van jullie nog geboren moesten worden. Ik ben me er alleen niet van bewust dat ecto-databundels nog zo populair zijn.
Dima, this you?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef Pelledg het volgende:
Dankjewel voor alle reacties
mn conclusie is dat ik gewoon klein ben en hoogs waarschijnlijk ook blijf.
Aja dan word ik maar een manlet
Al aan het droogtrainen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef 16meter het volgende:
zomer komt er weer aan
weer begonnen met fitness dus!
Nee maar om het nu te verbrassen aan steeds dezelfde foto'squote:Op woensdag 21 mei 2014 13:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je een 100KB databundel? 1998 is calling
doe nu setjes van 15 reps dus op zich welquote:
hoe zijn de macro's verder dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. AH basic 200 gr. boterhamworst met 28 gr. eiwidden voor ¤ 0,99.
Weet ik niet. Kan het wel checken als je het echt nodig hebt. Het is ook 150 gr. trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
doe nu setjes van 15 reps dus op zich wel
maar over 2 weken doe ik 20 tot 25 reps dus dan gaat de focus echt op t droog worden
nu nog beetje weer in vorm komen eerst
[..]
hoe zijn de macro's verder dan?
hey welkom terug, zo lang niet gezien hieroquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
doe nu setjes van 15 reps dus op zich wel
maar over 2 weken doe ik 20 tot 25 reps dus dan gaat de focus echt op t droog worden
nu nog beetje weer in vorm komen eerst
[..]
hoe zijn de macro's verder dan?
Credits van Griekenlandquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:02 schreef VMSDKR het volgende:
Soms heb ik ergens een mening over maar weet ik niet hoe ik die goed moet formuleren. En dan komt Henk met twee, drie zieke punchlines en verwoordt precies wat ik ook denk. Heerlijk is dat.
Whoehahahahquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lees nu alle posts van de Limburgers hier in zo'n zijig, halfzacht accentje
Ook gij? En dan nog wel te denken dat die youtube filmpjes van je zelfs helemaal in Z-Limboland bekeken wordenquote:
Lol. Voor mensen uit het westen klinkt het echt een beetje zo. Net als ik waarsch. als een aso haagse harry klinkt voor menseh van daar. Lolquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Ook gij? En dan nog wel te denken dat die youtube filmpjes van je zelfs helemaal in Z-Limboland bekeken worden
En ja gij is met een zachte g, mooi lang en rustig uitgesproken.
multicultie dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Questular het volgende:
Mn pa kwam van schiedam, mn moeder uit Limburg en ik ben geboren in 's-Gravenpolder (zeeland) dus ik kan van alles een beetje en van een hoop helemaal niks ;-)
En, kon het???quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
Ik kijk straks wel even of het nog in een spoiler kan.
Lekker met zo'n jeneverkegel de mijnen inquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Questular het volgende:
Mn pa kwam van schiedam, mn moeder uit Limburg en ik ben geboren in 's-Gravenpolder (zeeland) dus ik kan van alles een beetje en van een hoop helemaal niks ;-)
Moest werken, bro.quote:
Fucking retards zijn hetquote:
U mad? Als ik mijn mening uit dan heb ik mijn argumenten al klaarliggen. Dat kan ik niet van iedereen zeggen. Sommigen spelen dan liever op de man af. Net als jij nu.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Push. het volgende:
Teddy plsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
U mad? Als ik mijn mening uit dan heb ik mijn argumenten al klaarliggen. Dat kan ik niet van iedereen zeggen. Sommigen spelen dan liever op de man af. Net als jij nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |