Goed zo!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd vandaag mn wifey de gym in gesleept en haar laten liften
MFW she squatting
[ afbeelding ]
Waar train je?quote:
Waar train je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
LIES!
Of je zit niet zuidelijk genoeg :p
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan Limburgers.
het is zingend niet zijig.... nep limboquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lees nu alle posts van de Limburgers hier in zo'n zijig, halfzacht accentje
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:34 schreef Questular het volgende:
Haten op Limburg is zo 2012, maar ga vooral door. Zullen we de friet/patat discussie ook meteen even aanzwengelen?
Altijd kei gezellig in Brabantquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggen.
Herkenbaar, aldus deze import-brabo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggen.
Hij is weer lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Dit is die eckte, eckte post-rock vriend.
Ja en dan een paar kilometer lopen zekerquote:
quote:
Ik zou d'r tieten wel eens willen zien.quote:
Ja vet cool man, laten we ook een flash mob doenquote:
Hoezo, ben je homo ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zou d'r tieten wel eens willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |