Denk dat kettlebells beter bij de ambitie van functionele kracht passen dan barbells.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
Wel jammer dat onze klokov niet eens een barbell tot zijn beschikking heeft
Wat zijn jou stats dan my furry friendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat zijn je Bench, Squat, Deadlift en OHP stats dan?
Oh wacht.
>1,5 keer zo hoog als die van jou (srs)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat zijn je Bench, Squat, Deadlift en OHP stats dan?
Oh wacht.
Power cleans en snatch brah? En squats?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat kettlebells beter bij de ambitie van functionele kracht passen dan barbells.
[ afbeelding ]
Ik sprint >1,5 keer zo snel als Usain Bolt alleen sprint ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
>1,5 keer zo hoog als die van jou (srs)
oa, koop binnenkort een 24 om daarmee de 10k swing challenge te doen en wil daarna trainen voor de snatch challengequote:
Ja, heb eerder wel gelift. Kon hier geen fatsoenlijke gym in de buurt vinden voor een fatsoenlijke prijs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik sprint >1,5 keer zo snel als Usain Bolt alleen sprint ik niet.![]()
Heb je uberhaupt wel ooit de big 4 gedaan?
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, heb eerder wel gelift. Kon hier geen fatsoenlijke gym in de buurt vinden voor een fatsoenlijke prijs.
Feliquote:
ja zo ging het intern welquote:
Ik ga morgen checken, remind me als ik het vergeet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Dit is die eckte, eckte post-rock vriend.
Niet sterker dan iedereen, wel sterker dan jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.
Ik ben je personal trainer niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga morgen checken, remind me als ik het vergeet.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.
Met kettlebells kan je echt niet zo optimaal squatten, pc, snatchen etc als met barbells. Misschien beter om bumperplates en een barbell te kopen dan nog meer kettlebellsquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
oa, koop binnenkort een 24 om daarmee de 10k swing challenge te doen en wil daarna trainen voor de snatch challenge
Klopt, train nu vooral voor de combinatie kracht en uithoudingsvermogen. Als ik de optie had om een barbell met schijven te kopen had ik het gedaan maar helaas heb ik geen ruimte voor een lifting platform. Bovendien zijn de vloer noch het plafond geschikt voor barbells. Op termijn wil ik beide combineren maar ik verwacht voorlopig nog wel even met kettlebells te trainen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:39 schreef Push. het volgende:
[..]
Met kettlebells kan je echt niet zo optimaal squatten, pc, snatchen etc als met barbells. Misschien beter om bumperplates en een barbell te kopen dan nog meer kettlebells
Als ik wil snatchen moet ik 40 euro per maand lappen voor een crossfitgym, no thx jeff. Hou die 480 euro per jaar liever in mijn zak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga eens geld verdienen om je een gym te veroorloven, sloeber.
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik wil snatchen moet ik 40 euro per maand lappen voor een crossfitgym, no thx jeff. Hou die 480 euro per jaar liever in mijn zak.
ACLO is kaolodrukquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
ACLO is kaolodruk
Crossfiten duur
Hercules duur
Kelderwerk heeft geen douches
Go4fitness heeft maar 1 plek om te squatten en deadliften welke bijna altijd bezet is.
Gyms in en rondom het centrum zijn of te druk, of hebben geen materiaal, of hebben een te laag plafond om iets overhead te kunnen pressen (srs)
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat? En dan vervolgens dezelfde strekking in je post hebben.
![]()
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.
joh, praat toch geen onzinquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deed ik eerst wel maar woon er nu ook een stuk verder vandaan. Tegen de tijd dat ik hern en weer ben is mijn kettlebellworkout al klaarquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffen
[..]
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.
dan niks gezegdquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.
7quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hoeveel gehaktballen bij een grote portie zitten (IKEA)?
het zijn kleine gehaktballentjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je al wat besteld?
[..]
Kan nooit.
Als iemand beweert zoveel sterker te zijn dan anderen terwijl hij met kettlebells traint dan mag ik daar terecht mijn twijfels bij zetten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffen
[..]
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.
Wat moet jij nou?quote:
door kettlebells krijg je functionele kracht, teddybeertjequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:45 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als iemand beweert zoveel sterker te zijn dan anderen terwijl hij met kettlebells traint dan mag ik daar terecht mijn twijfels bij zetten.
[..]
Wat moet jij nou?
Fuck "functionele kracht." Wanneer is persoon x sterker dan persoon y? Fiksertje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door kettlebells krijg je functionele kracht, teddybeertje
echt een wetenschappelijke manier van discussieren haha, jij beter in andere dingen, dikke trollquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:51 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Fuck "functionele kracht." Wanneer is persoon x sterker dan persoon y? Fiksertje.
Tik-tak tik-tak denk goed na.
Edit: Btw functionele kracht toeschrijven aan kettlebells terwijl we barbells in de discussie hebben is al fukkingx1000.
Gast, jij lift niet eens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:51 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Fuck "functionele kracht." Wanneer is persoon x sterker dan persoon y? Fiksertje.
Tik-tak tik-tak denk goed na.
Edit: Btw functionele kracht toeschrijven aan kettlebells terwijl we barbells in de discussie hebben is al fukkingx1000.
Kijk, push nu heb ik iemand afgebluft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt een wetenschappelijke manier van discussieren haha, jij beter in andere dingen, dikke troll
lol, ik praat poep? ik weet meer van training, liften en fysiologie af, dan jij ooit zult doen, hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Kijk, push nu heb ik iemand afgebluft.
Je praat veel poep fxr, sorry, en je hebt inhoudelijk niets te melden dus kom je maar met troll accusaties.
Iemand is sterker dan een ander persoon wanneer hij meer kracht kan produceren tegen een extern object. Hoe bepaal je of iemand meer kracht kan produceren? Aan de hand van de hoeveel gewicht die hij weet te verplaatsen onder vergelijkbare omstandigheden (historisch gezien zijn dit de BP/SQ/DL). Welk object verleent zich beter tot het progressief en maximaal laden: een barbell of een kettlebell met een statisch gewicht? Juist.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, ik praat poep? ik weet meer van training, liften en fysiologie af, dan jij ooit zult doen, haha
ga maar gewoon zalm vangen, ben je veel beter in, pedobeertje
Hahaha, dat filmpje zonder muziek alleen al.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 03:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet dit delen voor jullie!
Kippenborstfilet van de Lidl, 105 kcal en 20 gram protonz per 100 gram. Per 300 gram 1,50 nu!
My god! Net een pakje van 150 gram op als midnight snack 158 ish kcal en 30 gram eiwitzen damn.. Eerste keer dat ik midden in de nacht wakker word om te vreten haha. Moet over 2 uur opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 04:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]Oh yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandweergreep.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef Klokov het volgende:
Heb weer gelopen met mijn vriendin op mn schouders trouwens. Weet niet wat het was maar het voelde niet zo best voor mijn nek. Daarom de workout vroegtijdig afgekapt.
Mogelijke factoren:
Minder schouderhoogte t.o.v. nek door minder kleding.en ontbreken rugzak
Gladde broek van mijn vriendin waardoor ze niet stabiel zat.
Ga met 4 dagen nog een poging wagen. Mocht het niet lukken dan wil ik ergens goedkoop een barbell op de kop tikken met wat schijven.
quote:Dikke Henk. Kijk hoe ik jou wenk.
Weet dat ik aan je denk als ik mijn softop vol met benzine tank.
Antillenstraat is wel okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
ACLO is kaolodruk
Crossfiten duur
Hercules duur
Kelderwerk heeft geen douches
Go4fitness heeft maar 1 plek om te squatten en deadliften welke bijna altijd bezet is.
Gyms in en rondom het centrum zijn of te druk, of hebben geen materiaal, of hebben een te laag plafond om iets overhead te kunnen pressen (srs)
Korte broek al aan. Zonnebrand in de tas. Met een uurtje of 3 kan t shirt wel uit. Weinig tegenzin vandaag. Met een beetje geluk chicks in bikini spotten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:31 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen iedereen! Weer met frisse tegenzin aan het werk? Heeft iemand de zaag al bij, de week is immers bijna doormidden. Echt gehoord vanochtend.
Omdat je soms daarna nog moet werken misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.
Overal zijn goede gyms als je maar goed zoekt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.
quote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd vandaag mn wifey de gym in gesleept en haar laten liften
MFW she squatting
[ afbeelding ]
Waar train je?quote:
Waar train je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
LIES!
Of je zit niet zuidelijk genoeg :p
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan Limburgers.
het is zingend niet zijig.... nep limboquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lees nu alle posts van de Limburgers hier in zo'n zijig, halfzacht accentje
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:34 schreef Questular het volgende:
Haten op Limburg is zo 2012, maar ga vooral door. Zullen we de friet/patat discussie ook meteen even aanzwengelen?
Altijd kei gezellig in Brabantquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggen.
Herkenbaar, aldus deze import-brabo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggen.
Hij is weer lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Dit is die eckte, eckte post-rock vriend.
Ja en dan een paar kilometer lopen zekerquote:
quote:
Ik zou d'r tieten wel eens willen zien.quote:
Ja vet cool man, laten we ook een flash mob doenquote:
Hoezo, ben je homo ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zou d'r tieten wel eens willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |