Beetje chillen, van het uitzicht genieten, praten met de adonis onder haar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat doet zij al die tijd? Ipadje mee of is het dan tijd voor goede gesprekken?
Komt door zijn 10 lagen aan pakken die hij draagtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast ik heb hem live gezien en hij is echt massief vergeleken manne van zijn lengte
Ik zit te laag in de kcals om hier een scherpe comeback op te leveren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Was geintjeh hea![]()
![]()
Heerljk trollen zo.
ff snel dnp kuurtje zetten dan? kilotje vet per dag eraf manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, man, man, volgend jaar zorg ik dat ik met de zomer <15% bf ben; die hitte. Nu nog doorbulken tot november of zo. Dat lichaam dat dan tevoorschijn gaat komen.
ik geniet met volle teugenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ey bois beetje genoten laatste dagen? Ja tog kaas dit dat lekker eten genieten maximaal party. Bbq lekker man!
Wel 6pack, koud.quote:
Ja ik heb zelf een met allemaal quotes man. Heeft ook wel iets geils op bepaalde manier snapje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik geniet met volle teugen
ik ga zo mezelf verwenne op een geile fotoboek
hebbe julie er nog eentje in de aanbieding?
Gewoon ff twaalf dagen rapid fatloss handbook doen van Lyle, Gquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, man, man, volgend jaar zorg ik dat ik met de zomer <15% bf ben; die hitte. Nu nog doorbulken tot november of zo. Dat lichaam dat dan tevoorschijn gaat komen.
Die van yvonnequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik geniet met volle teugen
ik ga zo mezelf verwenne op een geile fotoboek
hebbe julie er nog eentje in de aanbieding?
hmmm genieten word hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
Die van yvonne
Tering wat een geil mokkel
bult kabaal manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Dit is die eckte, eckte post-rock vriend.
Twee is te weinig voor Rapid Fat Loss.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon ff twaalf dagen rapid fatloss handbook doen van Lyle, G
High score in photoplay. Just sayin'.quote:
Ik zeg toch twaalf fniequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee is te weinig voor Rapid Fat Loss.
Vriend ik sloop je met de USA Airforce general.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ongeslagen met china infantry general!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef Klokov het volgende:
Heb weer gelopen met mijn vriendin op mn schouders trouwens. Weet niet wat het was maar het voelde niet zo best voor mijn nek. Daarom de workout vroegtijdig afgekapt.
Mogelijke factoren:
Minder schouderhoogte t.o.v. nek door minder kleding.en ontbreken rugzak
Gladde broek van mijn vriendin waardoor ze niet stabiel zat.
Ga met 4 dagen nog een poging wagen. Mocht het niet lukken dan wil ik ergens goedkoop een barbell op de kop tikken met wat schijven.
Twee weken bedoelde ik.quote:
Beter stop je gewoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef Klokov het volgende:
Heb weer gelopen met mijn vriendin op mn schouders trouwens. Weet niet wat het was maar het voelde niet zo best voor mijn nek. Daarom de workout vroegtijdig afgekapt.
Mogelijke factoren:
Minder schouderhoogte t.o.v. nek door minder kleding.en ontbreken rugzak
Gladde broek van mijn vriendin waardoor ze niet stabiel zat.
Ga met 4 dagen nog een poging wagen. Mocht het niet lukken dan wil ik ergens goedkoop een barbell op de kop tikken met wat schijven.
a 600-800 kcals a day? Shit tikt aan dan hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee weken bedoelde ik.
[..]
Beter stop je gewoon.
Misschien maar beter idd, lees bijna overal dat je beter farmers walks kan doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee weken bedoelde ik.
[..]
Beter stop je gewoon.
ga gewoon heuvelsprints zetten met parachutequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien maar beter idd, lees bijna overal dat je beter farmers walks kan doen.
Heb je parachute die ik kan lenen? Kunnen we samen bij de heuvel @ Noorderplantsoen trainen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon heuvelsprints zetten met parachute
heb een matras van 30 m2quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je parachute die ik kan lenen? Kunnen we samen bij de heuvel @ Noorderplantsoen trainen.
Wat als we elkaar meetillen en 1 van ons flexed zijn vleugels om de luchtweerstand te vergroten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb een matras van 30 m2
die is nog te klein voor me
10 wekenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
a 600-800 kcals a day? Shit tikt aan dan hoor
Je kan ook een grote tas kopen en daar wat stenen in doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien maar beter idd, lees bijna overal dat je beter farmers walks kan doen.
of een ballon, daar weet je veel van afquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon heuvelsprints zetten met parachute
Heb straks 80kg aan kettlebells liggen, volgens mij past dat wel in mijn rugzak maar ik denk niet dat mijn rugzak het trektquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
10 weken
[..]
Je kan ook een grote tas kopen en daar wat stenen in doen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd vandaag mn wifey de gym in gesleept en haar laten liften
MFW she squatting
[ afbeelding ]
Ga in juli een sessie doen voordat ik op vakantie ga. Kom meeten dan, ik lift nog steeds meer dan jij fgt.quote:
Ik wil wel op je rug klimmenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef Klokov het volgende:
Srs, als je 80kg in een rugzak moet stoppen heb je toch zo'n armybackpack nodig?
Wat zijn je Bench, Squat, Deadlift en OHP stats dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga in juli een sessie doen voordat ik op vakantie ga. Kom meeten dan, ik lift nog steeds meer dan jij fgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |