beetje jammer dat jullie gekuurt hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Sjouder dagje met ultra flexible No1uknow @ the dungeons of Fitline
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Herqules het volgende:
[..]
beetje jammer dat jullie gekuurt hebben
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Herqules het volgende:
[..]
beetje jammer dat jullie gekuurt hebben
Trekt vanzelf bij, gewoon hard blijven gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
mja, schouders, chest, en rug gaan bij mij als de brandweer...
Chest al vanaf het begin eigenlijk.
Schouders vanaf het 2e jaar eigenlijk pas echt kunnen trainen (1e 1,5 jaar 2 hardcore impingementen gehad)
ledenmaten moet ik echt ziek hard aan pullen om dat er een beetje bij te houden...
Was een shoutout naar je potentiële anale avontuur. Ben je er al uit wat je gaat doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Henks geforceerde humor strikes again!
Je had toch ook een DIY foamroller gemaakt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf 100euro bespaard door geen adipowers te kopen maar om zelf gewichtshefschoenen te maken.
[ afbeelding ]
Blokje hout ter dikte van 0,75 inch, wat lijm en paar kleine spijkertjes door de zool. Squat als een droom.
ATG voelde nog nooit zo goed.
jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Je had toch ook een DIY foamroller gemaakt?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf 100euro bespaard door geen adipowers te kopen maar om zelf gewichtshefschoenen te maken.
[ afbeelding ]
Blokje hout ter dikte van 0,75 inch, wat lijm en paar kleine spijkertjes door de zool. Squat als een droom.
Zij leek het meest op een hompje vlees.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1.58m? Is dat de midgetklasse?
Die @3:30 is wel lekker IMHO.
Tom Cruise-stylo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef Beach het volgende:
Misschien ook leuk voor de met lengte minder bedeelden onder ons voor in je gewone schoenen,
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fit
Beachquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt ook gewoon een paar schijven onder je hakken leggen.
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vandaag ben ik jarig, mag mijn naam ook een keer in de topic-titel komen?
minder, minder, minderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vandaag ben ik jarig, mag mijn naam ook een keer in de topic-titel komen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.
[ afbeelding ]
Minder!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |