SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelostquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je bent gewoon bang omdat je weet ik dat ik ga winnen.
Me neither, maar ik denk dat het wel een leuke uitdaging is.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Klokov het volgende:
Wederom de gymchick in Eleiko's naam.
[..]
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelost
ik heb alalles gehad tussen 1 week en 2 maandenquote:
dan bestel je hem nu, heb je hem volgende week, meestal duurt het 10 dagenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben erg ongeduldig van aard. Dus als ik van plan ben om iets aan te schaffen, dan wil ik daar niet lang op wachten.
Ik heb er allang eentje.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan bestel je hem nu, heb je hem volgende week, meestal duurt het 10 dagen
ik wacht op 200 scheermesjes uit India, duurt wel 3 weken, maar ook cheap.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DealExtreme is wel een gevaarlijke site trouwens. Als je daar een beetje lang op zit dan heb je een gigantische waslijst aan allemaal toffe spullen.
[..]
Ik heb er allang eentje.
Haha, het is me een eer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:15 schreef Klokov het volgende:
Yuri, volgens mij is dit mijn eerste signature ooit
did she put out?quote:
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wacht op 200 scheermesjes uit India, duurt wel 3 weken, maar ook cheap.
en welke waren dat/link?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnen
Dat is hij absoluut.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:32 schreef H1N1 het volgende:
No1uknow, je ziet eruit als een sympathieke vent. Goed filmpje bois.
Wat heb jij allemaal ingeslagen op DE dan? Ik heb er nog nooit wat gekocht.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DealExtreme is wel een gevaarlijke site trouwens. Als je daar een beetje lang op zit dan heb je een gigantische waslijst aan allemaal toffe spullen.
[..]
Ik heb er allang eentje.
linkie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnen
Kijk G.R.S je hubbyquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Sjouder dagje met ultra flexible No1uknow @ the dungeons of Fitline
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Ben je niet trots op hoe hard je hubby heeft lopen buffelen in de sjim?quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
Het nadeel van met Ray naar de Gym gaan is dat iedereen er naast hem als een Ieniemienie uitziet
Hoe lang ben je eigenlijk Leks? 1.75 ofzo?
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Godskolere, Ray is echt een beer.
Lol @ die gozer op 3:03 trouwens.
ja die schouders van Ray alleen al, groter dan bloemkolenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
Het nadeel van met Ray naar de Gym gaan is dat iedereen er naast hem als een Ieniemienie uitziet
Hoe lang ben je eigenlijk Leks? 1.75 ofzo?
Zie em hier regelmatig voorbij komen in de gym. Probeer het een aantal keer met een 2.5 kg schijfje. Onderarmen sore as fuck zeg ik je. Als je dat na een paar setjes deadliften doet weet je zeker dat je onderarmen uit elkaar knallen als een ballon. Kan dan nog amper naar huis rijden op m'n scootertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha mooi filmpje weer boiis! Die oefening @3.03 ziet er wel geniaal uit idd
haha, ja idd. nooit daags voor een deadlift dag doen idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie em hier regelmatig voorbij komen in de gym. Probeer het een aantal keer met een 2.5 kg schijfje. Onderarmen sore as fuck zeg ik je. Als je dat na een paar setjes deadliften doet weet je zeker dat je onderarmen uit elkaar knallen als een ballon. Kan dan nog amper naar huis rijden op m'n scootert
Hehe maar keer proberen dan... Heb na deadlift sowieso altijd al gevoel dat onderarmen uit elkaar knappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie em hier regelmatig voorbij komen in de gym. Probeer het een aantal keer met een 2.5 kg schijfje. Onderarmen sore as fuck zeg ik je. Als je dat na een paar setjes deadliften doet weet je zeker dat je onderarmen uit elkaar knallen als een ballon. Kan dan nog amper naar huis rijden op m'n scootert
ik denk dat m'n lift schoenen in dat filmpje me wat langer laten lijken.quote:
Inderdaad, omhoog en omlaag doen inderdaad. Reken maar dat je kapot gaat. Man man man de gashendel om van mn scooter omdraaien is dan nog te veelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ja idd. nooit daags voor een deadlift dag doen idd.
Je kan hem 2 kanten op wikkelen he.
Ik hoef No1 niet meer. Ik ben gisteren getrouwd in Vegas. Dit is mijn nieuwe bae.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
@teddy, je mag hem hebben.
@Raymond/no1uknow,
tof filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik hoef No1 niet meer. Ik ben gisteren getrouwd in Vegas. Dit is mijn nieuwe bae.doet t niet mag niet hotlinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Waarvan? Kontneuken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Zoveel spierpijn in mijn schouders he, tering
Heb je haar de video al laten zien?quote:
Henk, je kan beter dan ditquote:
Damn, dat dit niet in mij opgekomen wasquote:
Coke. Ik was echt super blij voor 'm enzo, kon er maar niet van slapen. Was het met de beer van hier. Daar urenlang wakker van gelegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Damn, dat dit niet in mij opgekomen was
Ik dacht serieus dat die een date had en dat die video al eerder was opgenomen
In de kont geneukt worden?quote:
quote:
Ik kon 1 vlak met rand, meer nietquote:[..]
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelost
Je traint nu definitief in Ray's gym?quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Daglicht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik word gvd eerder en eerder wakker hoe kan dit
@1:26quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Wat weeg je nu?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
die geeft een aardige show weg he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
108quote:
1.58m? Is dat de midgetklasse?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Nog nooit iets, maar ik zie altijd toffe shit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:24 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal ingeslagen op DE dan? Ik heb er nog nooit wat gekocht.
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Gvd Ray, wat een schouders toch ook.
[..]
Nog nooit iets, maar ik zie altijd toffe shit.
beetje jammer dat jullie gekuurt hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Herqules het volgende:
[..]
beetje jammer dat jullie gekuurt hebben
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Herqules het volgende:
[..]
beetje jammer dat jullie gekuurt hebben
Trekt vanzelf bij, gewoon hard blijven gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
mja, schouders, chest, en rug gaan bij mij als de brandweer...
Chest al vanaf het begin eigenlijk.
Schouders vanaf het 2e jaar eigenlijk pas echt kunnen trainen (1e 1,5 jaar 2 hardcore impingementen gehad)
ledenmaten moet ik echt ziek hard aan pullen om dat er een beetje bij te houden...
Was een shoutout naar je potentiële anale avontuur. Ben je er al uit wat je gaat doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Henks geforceerde humor strikes again!
Je had toch ook een DIY foamroller gemaakt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf 100euro bespaard door geen adipowers te kopen maar om zelf gewichtshefschoenen te maken.
[ afbeelding ]
Blokje hout ter dikte van 0,75 inch, wat lijm en paar kleine spijkertjes door de zool. Squat als een droom.
ATG voelde nog nooit zo goed.
jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Je had toch ook een DIY foamroller gemaakt?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf 100euro bespaard door geen adipowers te kopen maar om zelf gewichtshefschoenen te maken.
[ afbeelding ]
Blokje hout ter dikte van 0,75 inch, wat lijm en paar kleine spijkertjes door de zool. Squat als een droom.
Zij leek het meest op een hompje vlees.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1.58m? Is dat de midgetklasse?
Die @3:30 is wel lekker IMHO.
Tom Cruise-stylo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef Beach het volgende:
Misschien ook leuk voor de met lengte minder bedeelden onder ons voor in je gewone schoenen,
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fit
Beachquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt ook gewoon een paar schijven onder je hakken leggen.
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vandaag ben ik jarig, mag mijn naam ook een keer in de topic-titel komen?
minder, minder, minderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vandaag ben ik jarig, mag mijn naam ook een keer in de topic-titel komen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.
[ afbeelding ]
Minder!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |