Feliquote:
ja zo ging het intern welquote:
Ik ga morgen checken, remind me als ik het vergeet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Dit is die eckte, eckte post-rock vriend.
Niet sterker dan iedereen, wel sterker dan jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.
Ik ben je personal trainer niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga morgen checken, remind me als ik het vergeet.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.
Met kettlebells kan je echt niet zo optimaal squatten, pc, snatchen etc als met barbells. Misschien beter om bumperplates en een barbell te kopen dan nog meer kettlebellsquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
oa, koop binnenkort een 24 om daarmee de 10k swing challenge te doen en wil daarna trainen voor de snatch challenge
Klopt, train nu vooral voor de combinatie kracht en uithoudingsvermogen. Als ik de optie had om een barbell met schijven te kopen had ik het gedaan maar helaas heb ik geen ruimte voor een lifting platform. Bovendien zijn de vloer noch het plafond geschikt voor barbells. Op termijn wil ik beide combineren maar ik verwacht voorlopig nog wel even met kettlebells te trainen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:39 schreef Push. het volgende:
[..]
Met kettlebells kan je echt niet zo optimaal squatten, pc, snatchen etc als met barbells. Misschien beter om bumperplates en een barbell te kopen dan nog meer kettlebells
Als ik wil snatchen moet ik 40 euro per maand lappen voor een crossfitgym, no thx jeff. Hou die 480 euro per jaar liever in mijn zak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga eens geld verdienen om je een gym te veroorloven, sloeber.
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik wil snatchen moet ik 40 euro per maand lappen voor een crossfitgym, no thx jeff. Hou die 480 euro per jaar liever in mijn zak.
ACLO is kaolodrukquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
ACLO is kaolodruk
Crossfiten duur
Hercules duur
Kelderwerk heeft geen douches
Go4fitness heeft maar 1 plek om te squatten en deadliften welke bijna altijd bezet is.
Gyms in en rondom het centrum zijn of te druk, of hebben geen materiaal, of hebben een te laag plafond om iets overhead te kunnen pressen (srs)
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat? En dan vervolgens dezelfde strekking in je post hebben.
![]()
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.
joh, praat toch geen onzinquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deed ik eerst wel maar woon er nu ook een stuk verder vandaan. Tegen de tijd dat ik hern en weer ben is mijn kettlebellworkout al klaarquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffen
[..]
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.
dan niks gezegdquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.
7quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hoeveel gehaktballen bij een grote portie zitten (IKEA)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |