SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 21-05-2014 17:38:19 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Denk het niet, ik zie een mooie kind-volwassene relatie ontstaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar het doel van hun reis is de Eyrie. Ik ga ervan uit dat hun wegen zich daar sowieso scheiden.
ik denk dat dat de juiste redenering isquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
The Hound won zijn trial, toen hij terecht stond voor de moord op Mycah. Of was hij daar niet schuldig aan, omdat het in opdracht van de koning was?
Oberyn staat erom bekend dat ie vecht met een hele lange speer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Denk het niet, ik zie een mooie kind-volwassene relatie ontstaan
Verder hoop ik iig dat oberyn een beetje kan vechten en dat hij niet exotisch met een paar sais ofzo gaat zwaaien, geef hem alsjeblieft een bijl of een zwaard of iets dergerlijks normaals. xD
Ik vind het wel raar eigenlijk dat Tyrion zelf niet moet vechten, in zn hele passievolle speech dacht ik namelijk dat hij dat van plan was, zou veel toffer zijn als hij the mountain zou doden zoals hij tekeer ging in die battle.
staat the mountain op lijst van arya?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hun komen in overeenstemming omdat ze allebij iets tegen the mountain hebben, daar heeft the hound ook net emotioneel over lopen doen, als je die katalysator wegneemd heeft the hound ook niks meer om naar toe te leven, en arya kan een van de belangrijkere namen van haar lijstje strepen.
Slecht idee tegen een 2 hander.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef Bijna het volgende:
[..]
Oberyn staat erom bekend dat ie vecht met een hele lange speer.
Laat Arya en the Hound dan alsjeblieft naar Essos gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Denk het niet, ik zie een mooie kind-volwassene relatie ontstaan
Verder hoop ik iig dat oberyn een beetje kan vechten en dat hij niet exotisch met een paar sais ofzo gaat zwaaien, geef hem alsjeblieft een bijl of een zwaard of iets dergerlijks normaals. xD
Ik vind het wel raar eigenlijk dat Tyrion zelf niet moet vechten, in zn hele passievolle speech dacht ik namelijk dat hij dat van plan was, zou veel toffer zijn als hij the mountain zou doden zoals hij tekeer ging in die battle.
joooooooooooooooooooogyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef jogy het volgende:
Ik weet niet of het heilschennis is of niet hoor maar moet de banner in de openingspost niet een beetje aangepast worden zonder Stark erin? (hij is wel mooi hoor en ik kan het niet maar toch)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef jogy het volgende:
Ik weet niet of het heilschennis is of niet hoor maar moet de banner in de openingspost niet een beetje aangepast worden zonder Stark erin? (hij is wel mooi hoor en ik kan het niet maar toch)
*hisssssss*quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef jogy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ja die staat op de lijst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
staat the mountain op lijst van arya?
ah okay, maar nu moeten de Goden beslissen of hij schuldig is of niet, ik denk dat het raar zou zijn als tyrion alsnog mercy gaat zeggen en hij zijn vader alsnog zijn zin geeft, ik denk dat hij dat tywin niet guntquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:48 schreef Ugjerke het volgende:
Oh, Slayage, ik had nog even gekeken. Maar Tyrion hoeft niet schuld te bekennen, als hij maar om genade smeekt wanneer hij schuldig bevonden wordt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, maar nu moeten de Goden beslissen of hij schuldig is of niet, ik denk dat het raar zou zijn als tyrion alsnog mercy gaat zeggen en hij zijn vader alsnog zijn zin geeft, ik denk dat hij dat tywin niet gunt
waar is die link dan, met arya?quote:
baaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joooooooooooooooooooogyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
quote:
quote:
Oké oké okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Bijna het volgende:
Het begon toch ooit allemaal met Ned? Waarom dan veranderen?
Ach, die Mountain is er voor de common enemy en de emo-bond, maar dat is pas recent. Dus dat is niet het doel van The Hound met Arya. Dat is naar The Vale en losgeld krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hun komen in overeenstemming omdat ze allebij iets tegen the mountain hebben, daar heeft the hound ook net emotioneel over lopen doen, als je die katalysator wegneemd heeft the hound ook niks meer om naar toe te leven, en arya kan een van de belangrijkere namen van haar lijstje strepen.
Maar de rest van The Vale misschien welquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Littlefinger zich geroepen voelt om een kind van 12 jaar dat nog borstvoeding krijgt ook maar enige uitleg te geven
Oberyn staat er om bekend dat hij iedereen die hij tegen komt graag aan zijn 'speer' rijgtquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef Bijna het volgende:
[..]
Oberyn staat erom bekend dat ie vecht met een hele lange speer.
mischien gaat hij naakt vechten en neukt hij the mountain terwijl ze vechtenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oberyn staat er om bekend dat hij iedereen die hij tegen komt graag aan zijn 'speer' rijgt
Ik zie nu pas hoe dubbelzinnig mijn post eigenlijk isquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oberyn staat er om bekend dat hij iedereen die hij tegen komt graag aan zijn 'speer' rijgt
Zet het maar ff in de spoiler omdat ik niet zeker weet of het ook in de serie voorkomt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Slayage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweren hebben ze in ieder geval niet, dus dat scheeltquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Re het volgende:
Ik hoop wel dat het een epische gevecht wordt en niet a la indiana jones
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:08 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Zet het maar ff in de spoiler omdat ik niet zeker weet of het ook in de serie voorkomt:De martelingen in Harrenhal waren onder leiding van the mountain. Daar is the mountain bij haar op het lijstje gekomen. Dat was dus ook in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was waar Arya en Gendry elkaar onmoette toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef portie het volgende:
[..]
De martelingen in Harrenhal waren onder leiding van the mountain. Daar is the mountain bij haar op het lijstje gekomen. Dat was dus ook in de serie.
Die hebben elkaar ontmoet toen ze op weg waren naar de muur, in die groep waar ook hot pie zat en de mannen in de kar vastgebonden zaten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was waar Arya en Gendry elkaar onmoette toch?
Ja en onderweg zijn ze gepakt en een paar van hen gedood/gemarteld. Daar had the mountain iig iets mee te maken en daarom staat die man op de lijst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:24 schreef portie het volgende:
[..]
Die hebben elkaar ontmoet toen ze op weg waren naar de muur, in die groep waar ook hot pie zat en de mannen in de kar vastgebonden zaten.
Ben met lezen nu net op dit stuk (dat ze gepakt worden)quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:26 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Ja en onderweg zijn ze gepakt en een paar van hen gedood/gemarteld. Daar had the mountain iig iets mee te maken en daarom staat die man op de lijst.
is alweer zolang geleden, was het al half vergeten
Ik hoop dat je bedoelt ondertiteling lezen, want over dat andere mag niet gesproken worden!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:33 schreef portie het volgende:
[..]
Ben met lezen nu net op dit stuk (dat ze gepakt worden)komt alles vanzelf terug.
Ik heb het verboden woord nog niet gebruikt :pquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt ondertiteling lezen, want over dat andere mag niet gesproken worden!!!![]()
Slayage wil je effe de OP aanpassen (achterin vorige deeltje staat geupdate Kings Landing afb.)quote:
Dat was nou juist een episch gevechtquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Re het volgende:
Ik hoop wel dat het een epische gevecht wordt en niet a la indiana jones
En Oberyn is gewoon heel erg baas. Like, super baas. Dat maakt het denk ik ook nog wel boeiend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was nou juist een episch gevecht
Maar ik zat al richting David versus Goliath te denken (of zoals Daario tegen die idioot op dat paard). De slimste kan nog best gewoon winnen van de sterkste.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
En Oberyn is gewoon heel erg baas. Like, super baas. Dat maakt het denk ik ook nog wel boeiend.
Dat is zwaar kut...quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:54 schreef ganzenherder het volgende:
Ik klikte net per ongeluk op het verkeerde topic![]()
Vond het al opvallend dat er in zo'n korte tijd wel heel veel gepost was....
Dat was de reden dat ik seizoen 4 nu kijk in plaats van als de DVD uitkomt (dat deed ik bij de eerste 3 seizoenen), ik hoorde al dat Joffrey dood was gegaan en dat soort dingen ontdek ik liever zelf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat is zwaar kut...
Ik was vanochtend ook gewoon een beetje GoT aan het googelen toen ik opeens op een site kwam met boekspoilers... Was rustig iets aan het lezen over characters toen er opeens een samenvatting kwam van een character van de boeken (alle belangrijke gebeurtenissen) met echt een huge spoiler en dat was echt huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Eigenlijk moet je gewoon wegblijven van het internet t.o.v. GoT... er is altijd wel iemand die zonder nadenken een spoiler neerpleurt.[/b]
Ik ken iemand die gewoon wacht tot de dvd is uitgekomen... Hij heeft tot nu toe (op wonderbaarlijke wijze) alle spoilers weten te vermijden. Volgens mij moet je dan als een kluizenaar leven, want als ik alleen al kijk naar social media krijg je genoeg spoilers te verduren door mensen die dingen liken, delen of ergens op reageren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat was de reden dat ik seizoen 4 nu kijk in plaats van als de DVD uitkomt (dat deed ik bij de eerste 3 seizoenen), ik hoorde al dat Joffrey dood was gegaan en dat soort dingen ontdek ik liever zelf.
Ik was met wat mensen aan het eten toen er een zei "Goh eens kijken hoe er op Twitter is gereageerd op de dood van Joffrey!" Tsja, dan is het wel klaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gewoon wacht tot de dvd is uitgekomen... Hij heeft tot nu toe (op wonderbaarlijke wijze) alle spoilers weten te vermijden. Volgens mij moet je dan als een kluizenaar leven, want als ik kijk alleen al naar social media krijg je genoeg spoilers te verduren door mensen die dingen liken, delen of ergens op reageren.
Wtfquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik was met wat mensen aan het eten toen er een zei "Goh eens kijken hoe er op Twitter is gereageerd op de dood van Joffrey!" Tsja, dan is het wel klaar.
De vraag is dan ook hoe lang je iets stil moet houdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik was met wat mensen aan het eten toen er een zei "Goh eens kijken hoe er op Twitter is gereageerd op de dood van Joffrey!" Tsja, dan is het wel klaar.
Voor deze serie wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef ems. het volgende:
Ik ben nog nooit gespoilerd voor geen een serie die ik heb gekeken. Zo lastig is het echt niet om ze te vermijden
Toen ik na de purple wedding aflevering even keek op facebook waren er wel 10 vrienden die referenties maakte naar de dood van Joffrey.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef ems. het volgende:
Ik ben nog nooit gespoilerd voor geen een serie die ik heb gekeken. Zo lastig is het echt niet om ze te vermijden
Ik was niet blij nee.quote:
Daar heb je gelijk in. Vandaar dat ik nu maar gewoon elke week kijk. Ik ben er zelfs over aan het denken om de boeken er even doorheen te jassen, want er zijn ook mensen in mijn omgeving ze gelezen hebben en daar uit spoileren: "Ja, ik denk dat die en die er tot het laatste boek wel in zit." Daardoor weet ik al dat dat personage dus in ieder geval tot en met boek 5 in leven blijft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is dan ook hoe lang je iets stil moet houdenIk ken mensen die meteen 's nachts kijken en dan daarna al allerlei opmerkingen op FB pleuren. Dan denk ik: Kun je nou gvd niet heeeeeel ff wachten?
2e keer al dat ik zo'n stomme fout maak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat is zwaar kut...
Ik was vanochtend ook gewoon een beetje GoT aan het googelen toen ik opeens op een site kwam met boekspoilers... Was rustig iets aan het lezen over characters toen er opeens een samenvatting kwam van een character van de boeken (alle belangrijke gebeurtenissen) met echt een huge spoiler en dat was echt huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet je gewoon wegblijven van het internet t.o.v. GoT... er is altijd wel iemand die zonder nadenken een spoiler neerpleurt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef Operc het volgende:
Overigens, zijn er meer mensen die een beetje een "Wie Is De Mol?" gevoel krijgen bij GoT?Ik bedoel, het is elke week spannend of er iemand naar huis moet dood gaat, wie er in de finale nog bij is en als je een tijdje later terugkijkt op eerdere afleveringen denk je "Ohja, die zat er toen ook nog in, alweer bijna vergeten."
Knowledge is power.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Roddels en andere informatie waardoor je in leven gelaten wordt door je grootste vijand?
En toch gaat het Petyr Bealish beter voor de wind de laatste tijd dan Cersei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef Bombel het volgende:
en een échte, dikke, vette deze keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Godver behoorlijk jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
en een échte, dikke, vette deze keer
Waarom klik je dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
en een échte, dikke, vette deze keer
omdat ik je bericht zag, vóórdat hij in de spoilertag stondquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Waarom klik je dan?
Tbh ik las de tekst bij het bericht pas, nadat ik de link hier had geplaatst....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Men zou zich ook kunnen afvragen waarom je hem post.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Waarom klik je dan?
Tbh ik las de tekst bij het bericht pas, nadat ik de link hier had geplaatst....
staat genoteerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Normaal gesproken verzamel ik alle afleveringen van een seizoen voordat ik het kijk. Zeker bij GoT. Maar omdat het nou eenmaal onmogelijk is om op reddit/imgur en/of FOK! en/of het algemene internet te komen zonder gespoiled te worden kijk ik het gewoon elke maandag.
Beetje jammer, maar goed.
Ja klopt, ik had het bericht nog niet helemaal gelezen en kwam er pas later achter dat ze gewoon de hele spoiler uitleggen ook nog...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:45 schreef schijffie het volgende:
[..]
Men zou zich ook kunnen afvragen waarom je hem post.
maar dat heb je dus al beantwoord
zo, jij durftquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:48 schreef JaafkeEHV het volgende:
ik had een vriend die de boeken gelezen had, die spoilde echt werkelijk alles.
had 2 x mijn wekker gezet om arrow te kijken voor hem en had hem even alles gesmst.
sindsdien spoilt hij helemaal niks meer
Nou zeg... ik dacht een grappig berichtje te hebben gepost. Maar inderdaad, ik ben erg belangrijk. Kneus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Re het volgende:
blijkbaar vinden bepaalde users zichzelf er belangrijk om hier spoilers neer te zetten met als enige doel om het spoileren zelf (ook als tie binnen de tags staat)
niet iedereen hoeft zich gelijk aangesproken te voelen natuurlijk, lieverdquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:50 schreef Bombel het volgende:
[..]
Nou zeg... ik dacht een grappig berichtje te hebben gepost. Maar inderdaad, ik ben erg belangrijk. Kneus.
Hmmm, hier kan je natuurlijk ook mee insinueren dat ik niet belangrijk ben...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft zich gelijk aangesproken te voelen natuurlijk, lieverd
Wat een gelul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
Jaime is kaal in het boek, klaag niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
Wat is dat toch met het haar van de acteurs dit seizoen![]()
-Cersei en Jaime niet meer blond maar oranje
-Jaime met z'n potkapsel
-Daenerys niet meer wit maar blond
-Brienne met vies sprietig haar opeens
Diehardfans blijven altijd een mooi fenomeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven..
Kaal is nog erger idd...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaime is kaal in het boek, klaag niet.
Wel jammer dat al die Lannister-acteurs hun haar niet verven.Want zo begon het toch echt allemaal, door hun haarkleur.
gewoon ban geven voor een maandje of 2 bij elke spoiler, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Re het volgende:
blijkbaar vinden bepaalde users zichzelf er belangrijk om hier spoilers neer te zetten met als enige doel om het spoileren zelf (ook als tie binnen de tags staat)
Een ban voor de duur van 1 seizoen iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gewoon ban geven voor een maandje of 2 bij elke spoiler, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken.
Waar haal je dat dan vandaan? Is helemaal niet kaal volgens mij.quote:
Echt héquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Diehardfans blijven altijd een mooi fenomeen.
Waarom haal je m dan niet gewoon weg?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Waarom klik je dan?
Dat van cersei is een pruik he. Ze heeft zwart haar, de actrice.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaime is kaal in het boek, klaag niet.
Wel jammer dat al die Lannister-acteurs hun haar niet verven.Want zo begon het toch echt allemaal, door hun haarkleur.
Staat niet voor niets in een spoiler met 3 waarschuwingen in verschillende delen van de tekst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef VeX- het volgende:
Of je kan het weghalen omdat het tegen de regels ingaat..
Is natuurlijk heel veel moeite ook.
Echt he, en dan nog lopen jankenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in een spoiler met 3 waarschuwingen in verschillende delen van de tekst.
Staat in een spoilertag toch? Staat er ook nog onder dat er in het betreffende artikel spoilers zitten... Als je dan nog klikt terwijl je geen spoilers wil lezen ben je écht lichtelijk debiel. Maar als het weg moet dan kan een mod dat zeker wel editten. Ik zit mobiel nu en dat gaat niet echt makkelijk.quote:
Ik heb 'm ook niet gelezen. Kijk wel uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat er 3 waarschuwingen staan voordat je leest waar het over gaat.
Eens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ik heb hem zelf niet aangeklikt, maar ik vind dat er gewoon inconsequent gemod wordt.
Ja, dan lok je het ook gewoon uit.
Ik mod hier niet, ik geef gewoon m'n mening. En ging vooral over dat figuur dat een jank-smilie plaatste omdat ze het "per ongeluk" gelezen had.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ik heb hem zelf niet aangeklikt, maar ik vind dat er gewoon inconsequent gemod wordt.
Ja, dan lok je het spoilers ook gewoon uit.
Hoezo? Spoilers staan altijd in een spoiler. Klik er dan niet op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ja, dan lok je het spoilers ook gewoon uit.
Ja. Zelf klikken en de verantwoordelijkheid bij iemand anders neerleggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he, en dan nog lopen jankenDan verdien je het ook.
Ik vind dat hij een irritant accent heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Bombel het volgende:
Nooit gedacht dat ik zelf ooit deel zou uitmaken van een spoilerdiscussie...![]()
Zeg GGMM wat vind jij nou van die recasting van the Mountain?
Dat was VOORDAT ie met 5 pijlen 6 waakhonden en 9 waarschuwingen stond. Dat zegt hij/zij toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mod hier niet, ik geef gewoon m'n mening. En ging vooral over dat figuur dat een jank-smilie plaatste omdat ze het "per ongeluk" gelezen had.
Hij stond dus blijkbaar eerst ZONDER spoilertags, dus dan vind ik t best logisch dat je hem dan leest. Aangezien je dingen wil lezen, in een topic.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo? Spoilers staan altijd in een spoiler. Klik er dan niet op.
Heeft hij al iets gezegd dan? Zo nee, is dit dan een spoiler voor de volgende aflevering?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een irritant accent heeft.
Staat gewoon in de tekst, dus het is me een raadsel waar jij het nu over hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was VOORDAT ie met 5 pijlen 6 waakhonden en 9 waarschuwingen stond. Dat zegt hij/zij toch?
Lezen is ook een vak zeg.
Same here.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Normaal gesproken verzamel ik alle afleveringen van een seizoen voordat ik het kijk. Zeker bij GoT. Maar omdat het nou eenmaal onmogelijk is om op reddit/imgur en/of FOK! en/of het algemene internet te komen zonder gespoiled te worden kijk ik het gewoon elke maandag.
Beetje jammer, maar goed.
Een raadsel? Ik zeg letterlijk wat de gespoilerde user zegt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat gewoon in de tekst, dus het is me een raadsel waar jij het nu over hebt.
Welk raadsel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:44 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
omdat ik je bericht zag, vóórdat hij in de spoilertag stond
Dan staan in dat artikel zelf ook nog eens meerdere spoilerwaarschuwingen. WEL SPOILERTAGS dus. Niet zo zeiken dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij stond dus blijkbaar eerst ZONDER spoilertags, dus dan vind ik t best logisch dat je hem dan leest. Aangezien je dingen wil lezen, in een topic.Toch?
In de tekst die verschijnt als je op de link klikt staan nog 3 waarschuwingen, waaronder:quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een raadsel? Ik zeg letterlijk wat de gespoilerde user zegt.
[..]
Welk raadsel?
Dit dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de tekst die verschijnt als je op de link klikt staan nog 3 waarschuwingen, waaronder:
[ afbeelding ]
Als je dan nog steeds door gaat lezen ben je gewoon dom.
Meh, mij interesseert het niet maar het is wel inherent moeilijk om de nieuwsgierigheid te beteugelen van dit soort zaken hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Staat in een spoilertag toch? Staat er ook nog onder dat er in het betreffende artikel spoilers zitten... Als je dan nog klikt terwijl je geen spoilers wil lezen ben je écht lichtelijk debiel. Maar als het weg moet dan kan een mod dat zeker wel editten. Ik zit mobiel nu en dat gaat niet echt makkelijk.
En ik maar denken dat het een spoilervrij topic wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan staan in dat artikel zelf ook nog eens meerdere spoilerwaarschuwingen. WEL SPOILERTAGS dus. Niet zo zeiken dus.
In mijn ogen dus niet minder irritant dan het hier in de eerste plaats neerzetten van het artikel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de tekst die verschijnt als je op de link klikt staan nog 3 waarschuwingen, waaronder:
[ afbeelding ]
Ja, we beginnen zo aan de accenten. Daarna de recastingsquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, hebben de dames weer iets om te zeiken.
Uh, oke.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn ogen dus niet minder irritant dan het hier in de eerte plaats neerzetten van het artikel.
Als dit de kop is:quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een spoilervrij topic was
Het zou niet moeten uitmaken of t in tags staat of niet. Je hoort gewoon niet te spoileren, PUNT. Ik vind t gewoon aardsdom dat je dat artikel plaatst, zonder het zelf eerst te lezen. Ongeacht of het daarna aardsdom is dat je toch verderleest of, nu heet onder tags staat, de tags openklikt.
Ja een gewaarschuwd mens telt voor 2, of in dit geval 16 of zo dan, en noem me maar een jankerd, maar het hoort hier gewoonweg NIET thuis. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen.
Klopt. Maar je moet het artikel ook gewoonweg niet plaatsen. DAT is mijn punt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als dit de kop is:
[ afbeelding ]
En je later deze waarschuwing ziet voordat er nog überhaupt wat gespoilerd is:
[ afbeelding ]
Dan ben je echt een ongelooflijke randmongool als je dan nog gaat doorlezen om te kunnen klagen over spoilers. Dan moet je niet gaan zeiken over het posten van een link, maar zeiken op jezelf en het gebrek aan cognitieve vaardigheden van jouw eigen persoon om begrijpend te kunnen lezen.
Is geen Brits accent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Dat accent van die ene gast van de Wall (ik vergeet van hem dus echt steeds zijn naam, die lulhannes die de pik op John Snow heeft) is echt zo dik dan ik soms blij ben meet ondertiteling Zouden ze nou allemaal dat Britse accent (want dat is het meest dikke) echt gaan leren spreken? Neem nl aan dat niet iedere Britse acteur zo'n dik cockney accent onder de knie heeft.
Sommigen mensen hadden er schijnbaar wel baat bij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet het artikel ook gewoonweg niet plaatsen. DAT is mijn punt.
Wat dan?quote:
Ja, want die actrice die Ygritte speelt komt weliswaar uit Schotland maar spreekt normaal Engels zonder accent in het dagelijks leven.quote:
Dus dat Stijntje --> 'Stop volgen' voor mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic gaat allang niet meer om de inhoud van de serie zelf. Tegenwoordig is het alleen maar janken om elke scheet die een spoiler zou kunnen zijn.
Ja bij Ygritte hoor ik wel dat t Schots moet voorstellen (mooi accentquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, want die actrice die Ygritte speelt komt weliswaar uit Schotland maar spreekt normaal Engels zonder accent in het dagelijks leven.
Tja, ze zullen het dan ook wel niet in één keer goed doen he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij Ygritte hoor ik wel dat t Schots moet voorstellen (mooi accent) maar die andere gast vond ik dat wat minder. Net als die met z'n Fooking.
Ik vind t best knap dat iemand in al zijn woorden zo'n dik accent kan aanmeten zonder dat je dan in t normale leven spreekt. Ja dat heet acteren, maar dan nog. Dan moet je dus EN op je tekst, EN op je spel/emotie en daarnaast OOK nog eens op je uitspraak letten. Kan me voorstellen dat je daar wel eens uit glijdt dan
Het is dan ook geen commentaar OP het accent. Het is een compliment VOOR het accent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, ze zullen het dan ook wel niet in één keer goed doen he.
Michiel speelt dan ook al jaren in Amerikaanse series mee. Dat scheelt.quote:Die Nederlandse knakker die Daario speelt heeft ook niet echt een Nederlands accent moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als dit de kop is:
[ afbeelding ]
En je later deze waarschuwing ziet voordat er nog überhaupt wat gespoilerd is:
[ afbeelding ]
Dan ben je echt een ongelooflijke randmongool als je dan nog gaat doorlezen om te kunnen klagen over spoilers. Dan moet je niet gaan zeiken over het posten van een link, maar zeiken op jezelf en het gebrek aan cognitieve vaardigheden van jouw eigen persoon om begrijpend te kunnen lezen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat gewoon in de tekst, dus het is me een raadsel waar jij het nu over hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan staan in dat artikel zelf ook nog eens meerdere spoilerwaarschuwingen. WEL SPOILERTAGS dus. Niet zo zeiken dus.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Meh, mij interesseert het niet maar het is wel inherent moeilijk om de nieuwsgierigheid te beteugelen van dit soort zaken hoor. en er is speciaal voor GoT een topic met boekspoilers waar dit tot in den treuren zonder geklaag kan worden besproken.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een raadsel? Ik zeg letterlijk wat de gespoilerde user zegt.
[..]
Welk raadsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier ben ik het dan ook hartgrondig mee eens. Die link hoort hier gewoon niet thuis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een spoilervrij topic was
Het zou niet moeten uitmaken of t in tags staat of niet. Je hoort gewoon niet te spoileren, PUNT. Ik vind t gewoon aardsdom dat je dat artikel plaatst, zonder het zelf eerst te lezen. Ongeacht of het daarna aardsdom is dat je toch verderleest of, nu heet onder tags staat, de tags openklikt.
Ja een gewaarschuwd mens telt voor 2, of in dit geval 16 of zo dan, en noem me maar een jankerd, maar het hoort hier gewoonweg NIET thuis. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen.
Ik vind dit gewoon een staaltje van inconsequent en partijdig modereren- Why do people have to die?
Waarom betrek je mij nou weer in het 'basher' kamp gek?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Wat een niveau weer. Als die bashers nou even verder doorlezen, schrijf ik zelfs letterlijk op dat ík persoonlijk die spoilers helemaal niet zo erg vind.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij nou weer in het 'basher' kamp gek?. Ik heb het in mijn post helemaal nergens over jou, nog niet eens zijdelings én ik zeg ook nog eens ongeveer hetzelfde.
Dan is het goed, ik voelde me al onheus bejegendquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef outtayourleague het volgende:
[..]I know, maar ik had jouw post erin gezet bij het multiquoten, omdat ik het juist met je eens was dat nieuwsgierigheid soms vreselijk moeilijk te beteugelen is
![]()
Dat had ik er wel even bij mogen zetten idd
Klopt, maar het plaatsen van een artikel met spoilers zonder dat je het zelf gelezen hebt... Ook al zeg je dat er spoilers inzitten, waarom zou je het posten...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic gaat allang niet meer om de inhoud van de serie zelf. Tegenwoordig is het alleen maar janken om elke scheet die een spoiler zou kunnen zijn.
Yup, gewoon weer ontopic. Jammer dat sommige mods hierin geen voortrekkersrol nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klopt, maar het plaatsen van een artikel met spoilers zonder dat je het zelf gelezen hebt... Ook al zeg je dat er spoilers inzitten, waarom zou je het posten...
Anyway als iedereen het gewoon over Got heeft i.p.v. elkaar te bashen...
Dat komt vanavond wel ineens en dan wordt er wellicht meet terugwerkende kracht geveegd. Vrijwilligerrswerk, je weet zelfquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Yup, gewoon weer ontopic. Jammer dat sommige mods hierin geen voortrekkersrol nemen
Laatste keer dat ik hierop reageer:quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klopt, maar het plaatsen van een artikel met spoilers zonder dat je het zelf gelezen hebt... Ook al zeg je dat er spoilers inzitten, waarom zou je het posten...
Anyway als iedereen het gewoon over Got heeft i.p.v. elkaar te bashen...
Als je alleen maar komt lopen trollen, flikker dan gewoon op he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al die jankbekken met hun spoilergehuil
Dat dan weer wel. Ze proberen het nog te verhullen door hem moordlustig een stel gevangenen uit elkaar te trekken maar alsnog komt ie zacht en rondig over als een ietwat gestoorde knuffelbeer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef Baszh het volgende:
Mountain ziet er wel een beetje te knuffelbaar uit.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als je alleen maar komt lopen trollen, flikker dan gewoon op he.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Wat een niveau weer. Als die bashers nou even verder doorlezen, schrijf ik zelfs letterlijk op dat ík persoonlijk die spoilers helemaal niet zo erg vind. Maar lezen is dan idd ook een vak. Als ik eerder door iemand gespoild ben, omdat ik ook graag met mensen over de serie praat, dan is dat maar zo. Weet ik eenmaal dat er iets gaat gebeuren, hou ik daar hier verder mijn mond over, omdat ik weet hoe vervelend andere mensen het vinden als ze gespoild worden. Als ik dus wel iets post of speculeer is dat, omdat ik daar nog geen weet van heb.
Ik heb ook al in een paar topics geleden aangegeven, dat ik de mogelijkheid tot speculatie een toevoeging vind in zo'n topic en dat dat dan in spoilers moet om de mensen die écht niks willen weten te sparen, vond ik een prima compromis.
In deze betreffende post, probeerde ik -kennelijk iets te subtiel- aan te geven dat ik vond dat dit een spoiler was, die hier niet thuishoorde, omdat deze overduidelijk uit de boeken komt. Dan kan ik heel hard roepen "Weghalen die post" of, zoals jullie modjes normaal gesproken doen, het op een zogenaamd grappig sarcastische manier uitkafferen of degraderen van een desbetreffende user tot randdebielen of klapmongolen, maar ik probeerde daar een andere draai aan te geven, met in elk geval de notie dat dit een weinig subtiele spoiler is. Met die smiley probeerde ik e.e.a. te versterken.Wanneer heb ik het tegen jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hier ben ik het dan ook hartgrondig mee eens. Die link hoort hier gewoon niet thuis.
Ik vind dit gewoon een staaltje van inconsequent en partijdig modererenNiemand heeft het tegen jou.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.
Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
Luister naar deze orakels.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.
Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.
Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.quote:Dus om nou te zeggen dat vroeger alles weer beter was is ook bullshit.
Ik heb het accent al aangestipt Luig. LET TOCH EENS OP!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef Luigi het volgende:
Ah, ik dacht, ik open dit topic nog een keer.
Niks veranderd dus met dat gejank. Moeten jullie het niet over accenten hebben ter afwisseling? Sjeezus wat een in en in triest topic is dit (geworden) zeg. Voor de verandering eens met scorpie dus.
Bob did it.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.
Wat je nu ziet zijn de 18 jarige puisterige kutnerds (die jou aanbidden puur en alleen om je username) op hun zolderkamer die keer op keer huilie doen omdat er heel misschien een zinnetje in het topic staat wat mogelijkerwijs erop zou kunnen duiden dat er in de toekomst een spoiler van zou kunnen komen, die worden bijgevallen door andere puisterige kutnerds in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm wiens leven zo mogelijk nog inhoudslozer is dan die van de oorspronkelijke ranter.
[..]
Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.
En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent.
Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.
Anywaaaay.... Ontopic, waar het om ging voordat iemand als een kip zonder kop en zonder te lezen een artikel plaatste:
Hoe zal Petyr het nieuws brengen op The Vale?
And what about Sansa? Kan me niet voorstellen dat ze iets in Petyr ziet natuurlijk, maar goed, hij houdt haar in ieder geval veilig (tot ze haar nut verloren heeft).
Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.
Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemenAl schat ik m niet zo in, ook al begint ie iets softer te worden.
O ja wachtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot in![]()
Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.quote:Maar dan heb je Brienne en Pod nog he.. die zijn ook onderweg.
Ben wel benieuwd wie er eerst is. En of Petyr niet intussen vlucht met haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja wachtdat was ik alweer vergeten.
[..]
Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.
Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?
Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.quote:Petyr weet natuurlijk niet dat Brienne/Pod en Sandor/Arya onderweg zijn,
O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uitquote:maar hij heeft wel wat uit te leggen aan de lords onder Lysa.. Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken. Oeps, gestruikeld.. gaat er vast niet inHij is briljant genoeg om zichzelf er uit te lullen lijkt me.
We shall see, we shall see..quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkig
[..]
Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.
[..]
O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uitBen alleen benieuwd hoe, deze keer.
Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik van zowel Petyr als Vaerys. Beide helemaal niet nobel geboren, maar toch op een vrij hoge plek gekomen. Chaos is a ladder.
In ieder geval wel toen Brienne hem meenam naar King's Landing om minder herkenbaar te zijn. Daar bleef hij het scheren of liet hij het in ieder geval heel kort.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan vandaan? Is helemaal niet kaal volgens mij.
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hofquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.
Varys laat zich gebruiken om een beetje een fatsoenlijk leven te kunnen blijven leiden. Die is verder niet ''iemand''.
Oké, maar wat voor macht heeft hij nou? Voor z'n eigen gewin?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
Volgens mij wilde hij nu wel belandden op de iron throne, althans dat werd door hem gesuggereerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
Jon Arrynquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg me ineens af, wie is Robin´s vader?
Ik denk eerder dat hij de troon wil controleren, en daar als eerste raadsman de vruchten van plukken zonder direct doelwit #1 te zijn van aanslagen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij nu wel belandden op de iron throne, althans dat werd door hem gesuggereerd.
Jon Arryn toch, die dode Hand uit Serie 1?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg me ineens af, wie is Robin´s vader?
Moet je dat niet in spoiler tags zetten gvd!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Ligt er ook een beetje aan wat Petyr Sansa nog gaat aandoen. Als hij haar gaat rapen o.i.d. dan zal the Hound wel even mad op hem worden. Of Brienne natuurlijk als ze er eerder is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jon Arryn toch, die dode Hand uit Serie 1?
/hoi, kijker en nu ex-lurker hierBen heel benieuwd hoe dat nu gaat aflopen met die Stark-meisjes, ik zie de Hound Petyr nog wel door de moondoor duwen als hij doorkrijgt wat er aan de hand is. Ik zit nu serie 2 na te kijken en daar is hij wel erg correct, bijna zorgzaam tegenover Sansa. Zou ook wel aardig zijn als hij kan blijven, huis Stark wordt geleid door twee jonge meiden, die kunnen best een flinke waakhond gebruiken
quote:
Thanks!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
Jon Arryn toch, die dode Hand uit Serie 1?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er zondag geen aflevering is. Werd net zo leuk.
Memorial Day. Da's zowat heilig in de VS.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
Geen aflevering zondag. Wat is de reden dat ze een keer overslaan. Dat kan niet/ dat mag niet.
[..]
Meer dan heiligquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef Bijna het volgende:
[..]
Memorial Day. Da's zowat heilig in de VS.
wordt er eentje wakkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
Geen aflevering zondag. Wat is de reden dat ze een keer overslaan. Dat kan niet/ dat mag niet.
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
[..]
Oh Maanvis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Maanvis het volgende:
Maareh, dat wat Lena spoilert gebeurt in het boek veel eerder toch...
ja, nageslacht zal die niet producerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oké, maar wat voor macht heeft hij nou? Voor z'n eigen gewin?
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.quote:
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.
Ik zie hem nu een beetje ronddwalen door KL en wat roddelen in de Small Council. Daar blijft het imo ook wel bij.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.
invloed/machtquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.
Ik zie hem nu een beetje ronddwalen door KL en wat roddelen in de Small Council. Daar blijft het imo ook wel bij.
Ja en dan? De enige optie die ik kan bedenken is dan toch Dany. Dat hij haar op de troon wil zien. Daar is al meerdere keren naar gerefereerd.quote:
een doel hoeft niet per sé fysiek of tastbaar/zichtbaar te zijn, macht/invloed an sich al kan een doel op zich zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja en dan? De enige optie die ik kan bedenken is dan toch Dany. Dat hij haar op de troon wil zien. Daar is al meerdere keren naar gerefereerd.
Maar verder? Neh..
Ik heb daar zóóó geen zin in nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
een doel hoeft niet per sé fysiek of tastbaar/zichtbaar te zijn, macht/invloed an sich al kan een doel op zich zijn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Macht_%28sociale_wetenschappen%29
maak er een bladwijzer vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar zóóó geen zin in nu![]()
GMMR kennende zal er vast wel iets bijzonders uitkomen. Tot nu toe volg ik het niet meer, maar vooruit.
Bij Peytr is het in ieder geval overduidelijk hoe hij aan de macht is gekomen en wat zijn doelen zijn.
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2quote:
zit zelf ook in boek tweequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2
meesterlijk
Doe even dm-en watquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb zelf iets gespoild, voor de 2e keer ooit. Ik MOEST gewoon iets weten.
No regrets
sukkeeeeeelllllquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Winnaar van de trial? Hoef het antwoord nog niet, ik heb geduldquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Nou ja als ze dat doen, kunnen ze boeken voor de rest van het script van de serie ook wel wegflikkeren toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Maanvis het volgende:
nouja wie weet wijken ze wel af van het boek en wordt iemand anders winnaar van de trial.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.
Godsklere wat een ventquote:
#teamDoggiequote:
kom o pzegquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Barbaaf het volgende:
Hier neemt hij het eigenlijk ook al op voor Sansa![]()
neequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nou ja als ze dat doen, kunnen ze boeken voor de rest van het script van de serie ook wel wegflikkeren toch?
oquote:
een talisa wel (serie) of niet (boek) om laten brengen is één ding, maar om the hound of oberyn aanstaande gevecht te laten winnen, anders dan het boek zal immense consequenties hebben, gaat niet gebeuren dusquote:
creatieve vrijheid en allesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
In het boek is zijn gezicht verbrand aan de linkerkant en niet aan de rechterkant. Ik vind dit niet kunnen, echt ronduit schandalig zelfs. Bij Jaime hebben ze toch ook niet de verkeerde hand eraf gehakt.
ik probeer het wel zo veel mogelijk te vermijden...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Zoals wij er geen seconde over nadenken of we op een mier stappen of niet.
Dan ben ik willekeuriger dan jij, ik kijk niet of ik toevallig op een mier stap.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik probeer het wel zo veel mogelijk te vermijden...
welke pagina welke boek?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, zal wel met camera hoek te maken hebben gok ik zelf, maar wel geinig detail dat ik tegen kwam.
Ik geloof ook dat Davos in het boek de vingers aan zijn linkerhand mist en niet aan zijn rechter. Had te maken met het feit dat de acteur linkshandig was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
In het boek is zijn gezicht verbrand aan de linkerkant en niet aan de rechterkant. Ik vind dit niet kunnen, echt ronduit schandalig zelfs. Bij Jaime hebben ze toch ook niet de verkeerde hand eraf gehakt.
Ja, belachelijk dat ze dat in de serie hebben verwerkt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Het gigantische monster waar we eigenlijk niks van weten en het ogenschijnlijke monster wat zo gemaakt is door zijn broer, maar lijkt te ontdooien.
Chapeau voor GRRM, dit zijn dingen die GoT zo formidabel maken imo. Eerste seizoenen beiden een soort subplotje geweest, maar er zit toch zoveel verdieping in. Dat maakt het een killer serie.
Paar keer heeft hij gezegd dat hij de Realm dient, niets anders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja en dan? De enige optie die ik kan bedenken is dan toch Dany. Dat hij haar op de troon wil zien. Daar is al meerdere keren naar gerefereerd.
Maar verder? Neh..
waarom niet dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
een talisa wel (serie) of niet (boek) om laten brengen is één ding, maar om the hound of oberyn aanstaande gevecht te laten winnen, anders dan het boek zal immense consequenties hebben, gaat niet gebeuren dus
quote:
Ik denk dat dat vooral allemaal een stuk makkelijker en beter gedaan had kunnen worden als de eerste acteur er niet na 2 afleveringen uit sprong. Ik denk dat we hem dan ook wat vaker in beeld hadden gezien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het jammer dat we The Mountain vooral van horen spreken hebben gezien in de tv serie. Af en toe hoor je wat mensen over hem praten, maar hij heeft bij mij echt geen dreigende indruk achtergelaten.
Ech wel, voor Renly anders? Hij beweegt sowieso al voordat Robert(?) "leave him in peace" (of zo) zegt. Van een moord meer of minder door z'n broertje zal hij niet opkijken, dus waarom grijpt hij in?quote:
fixedquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
een talisa wel (serie) of niet (boek) om laten brengen is één ding, maar om the houndmountain of oberyn aanstaande gevecht te laten winnen, anders dan het boek zal immense consequenties hebben, gaat niet gebeuren dus
Niet eens zo uniek hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Sandor en Gregor Clegane een van de meest interessante dingen in GoT. Het verhaal van het gezicht afbranden, de kille haat die je bij Sandor ziet in bovengenoemd filmpje en ook de uitgesproken afkeer bij alles wat hij erover verteld. Gregor Clegane die gewoon echt een brute moordmachine is. Moordt, plundert en verkracht zonder mededogen en compassie. Zoals wij er geen seconde over nadenken of we op een mier stappen of niet.
Het gigantische monster waar we eigenlijk niks van weten en het ogenschijnlijke monster wat zo gemaakt is door zijn broer, maar lijkt te ontdooien.
Chapeau voor GRRM, dit zijn dingen die GoT zo formidabel maken imo. Eerste seizoenen beiden een soort subplotje geweest, maar er zit toch zoveel verdieping in. Dat maakt het een killer serie.
Ook het grijze gebied waar the Hound zich constant in bevindt. Je merkt aan alles dat hij diep van binnen helemaal geen slecht persoon is. Maar door gewoonte eigenlijk, de hond te zijn geweest van een maniakale sadist, de mishandelingen door zijn broer en alle haat die dat met zich meebrengt, toch even monsterlijke dingen doen als Gregor.
Ik hou van de Cleganes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
true, the mountain in de boek is wreed, maar ook daarin weer is het voornamelijk, van hiren zeggen verhalenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het jammer dat we The Mountain vooral van horen spreken hebben gezien in de tv serie. Af en toe hoor je wat mensen over hem praten, maar hij heeft bij mij echt geen dreigende indruk achtergelaten.
Neem bjijvoorbeeld een Ramsay Snow. Bij hem hebben de makers wel de moeite genomen hem als de personificatie van puur kwaad en sadisme af te schilderen. Elke keer als hij er is denk je, ok wat voor iets fucked ups gaat er nu weer gebeuren.
Jawel, werd wel genoemd in een gesprek tussen Snow en Mormont.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over spoilers gesproken; soms google ik wel eens naar bepaalde personen of gebeurtenissen en kom ik per ongeluk wel eens ergens terecht waar het over de boeken gaat. Dan kan je soms ook al iets lezen of iemand's dood ofzo
Je merkt dan ook dat sommige gebeurtenissen blijkbaar anders in de boeken staan; Roderick Cassel sterft op een ander moment, Reek is daar niet Theons alter ego, etc.
Ook opmerkelijk; ik las iets in de wiki van de tv-serie wat daar volgens mij nooit gebeurt is. Er werd verteld dat Ser Alliser met een nog bewegende hand van een van de 'wights' naar Kings Landing werd gestuurd om te waarschuwen voor de komst van de white walkers, maar ik kon dat me helemaal niet herinneren dat dat in beeld geweest is of zelfs maar aan werd gerefereerd.
ik kan me wel iets vaags herinneren uit de seriequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ook opmerkelijk; ik las iets in de wiki van de tv-serie wat daar volgens mij nooit gebeurt is. Er werd verteld dat Ser Alliser met een nog bewegende hand van een van de 'wights' naar Kings Landing werd gestuurd om te waarschuwen voor de komst van de white walkers, maar ik kon dat me helemaal niet herinneren dat dat in beeld geweest is of zelfs maar aan werd gerefereerd.
Snow ging huilie huilie doen bij Mormont dat Thorne hem deed pesten, o.i.d. En toen heeft Mormont Thorne weggestuurd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan me wel iets vaags herinneren uit de serie
Ja, maar we zagen Alliser nooit aankomen en er werd nooit meer over gepraat. Maar Mormont zei tegen Jon dat hij Alliser met deze opdracht weg heeft gestuurd naar KL.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over spoilers gesproken; soms google ik wel eens naar bepaalde personen of gebeurtenissen en kom ik per ongeluk wel eens ergens terecht waar het over de boeken gaat. Dan kan je soms ook al iets lezen of iemand's dood ofzo
Je merkt dan ook dat sommige gebeurtenissen blijkbaar anders in de boeken staan; Roderick Cassel sterft op een ander moment, Reek is daar niet Theons alter ego, etc.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, maar we zagen Alliser nooit aankomen en er werd nooit meer over gepraat. Maar Mormont zei tegen Jon dat hij Alliser met deze opdracht weg heeft gestuurd naar KL.
Ik heb het wel eens opgezocht op de boekwiki. Blijkbaar had niemand interesse voor Alliser in KL en is hij maar weer teruggegaan (in de boeken dan).
En voor iedereen: waag het niet te beginnen over zogenaamde spoilers.
niks mis met achtergrond infoquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En voor iedereen: waag het niet te beginnen over zogenaamde spoilers.
helaas weet ook weer niet iedereen dat te waarderen, ik gelukkig welquote:
kwam gisteren deze achtergrond info tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
dat snap ik ook wel, want dit is immers de serie topic en niet het boek topicquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
helaas weet ook weer niet iedereen dat te waarderen
in het boek heeft arya ook nog een gruwelijke hekel aan the hound.. in de serie merk je dat niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
true, the mountain in de boek is wreed, maar ook daarin weer is het voornamelijk, van hiren zeggen verhalen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
kwam gisteren deze achtergrond info tegenWat vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben eerlijk gezegd toch blij dat ik de boeken niet heb gelezen, anders ga ik me alleen maar ergeren aan die veranderingen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
nee idd, alleen dat ze meerdere malen heeft gepoogd hem te killen, maar voor de rest merk je dat idd niet zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in het boek heeft arya ook nog een gruwelijke hekel aan the hound.. in de serie merk je dat niet.
lees de boeken, dude, gaat een wereld voor je openquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat vetIk ben eerlijk gezegd toch blij dat ik de boeken niet heb gelezen, anders ga ik me alleen maar ergeren aan die veranderingen.
dat kan ik alleen maar beamenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
lees de boeken, dude, gaat een wereld voor je open
Ik ben alleen helaas niet zo'n lezer. Ik kan een boek nooit afmaken en ben heel erg langzaam in lezen (kan gerust een half uur over één bladzijde doen). Ook kan ik niet altijd een beeld krijgen van de personages als ze niet beschreven worden. Soms heb ik veel zin in lezen, maar na twee hoofdstukken kan ik het boek niet meer oppikken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
leen het eerste boek bieb/vriend/in probeer het, als je erin kan komen, is dat winst, zo niet heb je nisk verlorenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben alleen helaas niet zo'n lezer. Ik kan een boek nooit afmaken en ben heel erg langzaam in lezen (kan gerust een half uur over één bladzijde doen). Ook kan ik niet altijd een beeld krijgen van de personages als ze niet beschreven worden. Soms heb ik veel zin in lezen, maar na twee hoofdstukken kan ik het boek niet meer oppikken.
beste tegenargument is dat de personages nu al drieënhalf seizoen voor je uitgetekend zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben alleen helaas niet zo'n lezer. Ik kan een boek nooit afmaken en ben heel erg langzaam in lezen (kan gerust een half uur over één bladzijde doen). Ook kan ik niet altijd een beeld krijgen van de personages als ze niet beschreven worden. Soms heb ik veel zin in lezen, maar na twee hoofdstukken kan ik het boek niet meer oppikken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
leen het eerste boek bieb/vriend/in probeer het, als je erin kan komen, is dat winst, zo niet heb je nisk verloren
Dan wacht ik liever nog eventjes tot 2030, als GRRM eindelijk de laatste twee boeken uitheeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
beste tegenargument is dat de personages nu al drieënhalf seizoen voor je uitgetekend zijn
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dan wacht ik liever nog eventjes tot 2030, als GRRM eindelijk de laatste twee boeken uitheeft.
fair enoughquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
Dan wacht ik liever nog eventjes tot 2030, als GRRM eindelijk de laatste twee boeken uitheeft.
Hoeveel procent van het boekverhaal gaat in zo'n seizoen zitten, naar schatting?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Seizoen 1 is boek 1, seizoen 2 is boek 2, seizoen 3 is boek 3 en seizoen 4 is boek 3,4,5. Er is al iets geweest wat lezers niet wisten, en dat gaat alleen maar erger worden. Van af volgend seizoen verpest de serie de boeken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:00 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hoeveel procent van het boekverhaal gaat in zo'n seizoen zitten, naar schatting?
Rare vraag misschien, maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel ik mis uit de GoT wereld.
Ach verpesten. Je weet het plot vooraf maar in de boeken zitten zo ontzettend zoveel details, is zo uitgebreider. Ook na de serie het lezen meer dan waardquote:Op donderdag 22 mei 2014 03:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Seizoen 1 is boek 1, seizoen 2 is boek 2, seizoen 3 is boek 3 en seizoen 4 is boek 3,4,5. Er is al iets geweest wat lezers niet wisten, en dat gaat alleen maar erger worden. Van af volgend seizoen verpest de serie de boeken.
Als alle boeken uit komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hadden ze niet beter kunnen wachten met het maken van de serie tot alle boeken uit waren.
Dat hoop ik toch wel zeg. Stel je voor dat we nooit achter het einde komenquote:
Als hij morgen door een bus wordt geschept blijft het altijd gissenquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hoop ik toch wel zeg. Stel je voor dat we nooit achter het einde komen.
En zal hij geen deadline hebben die GRRM?
Wanneer kwam het 5e boek eigenlijk uit?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij morgen door een bus wordt geschept blijft het altijd gissen
Maar dan een stuk minder uitgebreid verteld waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:17 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mij heeft GRRM de serieproducenten zijn beoogde eind al gespoilerd. Juist voor het geval dat hij zou komen te overlijden. Dus het zo bedoelde einde wordt wordt wel aan de buitenwereld tentoongesteld
2011. Hij schrijft ook steeds trager.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer kwam het 5e boek eigenlijk uit?
SPOILERS!quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij wil de ring stelen van Darth Vader.
Ja, duidelijk. Ik lees de boeken niet, maar ook ik hoop wel dat hij het verhaal wel zelf kan afmaken, anders wordt het verhaal toch ingekort/ dingen omheen verzonnen/ verhaallijnen uitgekauwd or whatever. Maar er werd geclaimd dat het bij overlijden gissen werd naar het eind, en dat is dus niet waarquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan een stuk minder uitgebreid verteld waarschijnlijk.
En ik heb liever dat hij de boeken gewoon afmaakt :p
Als je dan een suf grapje maakt, schrijf dan de naam goed. VolDEmort, goddammit! He who shall not be named!quote:
Nee, want de makers van de serie en hij hebben al een gesprek gehad wat voor einde ie in gedachten had. Las ik laatst ergens in een artikel. Waarschijnlijk zagen beide partijen het risicoquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij morgen door een bus wordt geschept blijft het altijd gissen
De grote lijn is voor deze makers al genoeg om de boel helemaal te verknallen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want de makers van de serie en hij hebben al een gesprek gehad wat voor einde ie in gedachten had. Las ik laatst ergens in een artikel. Waarschijnlijk zagen beide partijen het risicoDus HBO zal niet alle details weten, maar wel de grote lijn.
Er kan voor mij weinig verknald worden, want ik heb geen PIEP-basisquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De grote lijn is voor deze makers al genoeg om de boel helemaal te verknallen.
Moet ook zeggen dat ik zelden zo'n mooi achterwerk heb gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tmz.com/2014/0(...)ss-and-front-daario/
Daario's ass is populair
Ik heb Phileine zegt Sorry al gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik zelden zo'n mooi achterwerk heb gezienMaar op de voorkant zit ik niet te wachten
Die reacties...quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tmz.com/2014/0(...)ss-and-front-daario/
Daario's ass is populair
Hij heeft inspiratie nodig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:24 schreef portie het volgende:
[..]
2011. Hij schrijft ook steeds trager.
Boek 1: 1996
Boek 2: 1998
Boek 3: 2000
Boek 4: 2005
Boek 5: 2011
Ik ben sinds een week begonnen met de boeken en het volledige verhaal is wel het beste ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
SPOILERS!
[..]
Ja, duidelijk. Ik lees de boeken niet, maar ook ik hoop wel dat hij het verhaal wel zelf kan afmaken, anders wordt het verhaal toch ingekort/ dingen omheen verzonnen/ verhaallijnen uitgekauwd or whatever. Maar er werd geclaimd dat het bij overlijden gissen werd naar het eind, en dat is dus niet waar
O, die had ik nog niet eens gelezenquote:
''I hope they don't find out in King's Landing''quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/i(...)t_and_now_were_in_a/
Wat doe jij in r/incest?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |