dat snap ik ook wel, want dit is immers de serie topic en niet het boek topicquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
helaas weet ook weer niet iedereen dat te waarderen
in het boek heeft arya ook nog een gruwelijke hekel aan the hound.. in de serie merk je dat niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
true, the mountain in de boek is wreed, maar ook daarin weer is het voornamelijk, van hiren zeggen verhalen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
kwam gisteren deze achtergrond info tegenWat vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben eerlijk gezegd toch blij dat ik de boeken niet heb gelezen, anders ga ik me alleen maar ergeren aan die veranderingen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
nee idd, alleen dat ze meerdere malen heeft gepoogd hem te killen, maar voor de rest merk je dat idd niet zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in het boek heeft arya ook nog een gruwelijke hekel aan the hound.. in de serie merk je dat niet.
lees de boeken, dude, gaat een wereld voor je openquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat vetIk ben eerlijk gezegd toch blij dat ik de boeken niet heb gelezen, anders ga ik me alleen maar ergeren aan die veranderingen.
dat kan ik alleen maar beamenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
lees de boeken, dude, gaat een wereld voor je open
Ik ben alleen helaas niet zo'n lezer. Ik kan een boek nooit afmaken en ben heel erg langzaam in lezen (kan gerust een half uur over één bladzijde doen). Ook kan ik niet altijd een beeld krijgen van de personages als ze niet beschreven worden. Soms heb ik veel zin in lezen, maar na twee hoofdstukken kan ik het boek niet meer oppikken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
leen het eerste boek bieb/vriend/in probeer het, als je erin kan komen, is dat winst, zo niet heb je nisk verlorenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben alleen helaas niet zo'n lezer. Ik kan een boek nooit afmaken en ben heel erg langzaam in lezen (kan gerust een half uur over één bladzijde doen). Ook kan ik niet altijd een beeld krijgen van de personages als ze niet beschreven worden. Soms heb ik veel zin in lezen, maar na twee hoofdstukken kan ik het boek niet meer oppikken.
beste tegenargument is dat de personages nu al drieënhalf seizoen voor je uitgetekend zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben alleen helaas niet zo'n lezer. Ik kan een boek nooit afmaken en ben heel erg langzaam in lezen (kan gerust een half uur over één bladzijde doen). Ook kan ik niet altijd een beeld krijgen van de personages als ze niet beschreven worden. Soms heb ik veel zin in lezen, maar na twee hoofdstukken kan ik het boek niet meer oppikken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
leen het eerste boek bieb/vriend/in probeer het, als je erin kan komen, is dat winst, zo niet heb je nisk verloren
Dan wacht ik liever nog eventjes tot 2030, als GRRM eindelijk de laatste twee boeken uitheeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
beste tegenargument is dat de personages nu al drieënhalf seizoen voor je uitgetekend zijn
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dan wacht ik liever nog eventjes tot 2030, als GRRM eindelijk de laatste twee boeken uitheeft.
fair enoughquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
Dan wacht ik liever nog eventjes tot 2030, als GRRM eindelijk de laatste twee boeken uitheeft.
Hoeveel procent van het boekverhaal gaat in zo'n seizoen zitten, naar schatting?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Seizoen 1 is boek 1, seizoen 2 is boek 2, seizoen 3 is boek 3 en seizoen 4 is boek 3,4,5. Er is al iets geweest wat lezers niet wisten, en dat gaat alleen maar erger worden. Van af volgend seizoen verpest de serie de boeken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:00 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hoeveel procent van het boekverhaal gaat in zo'n seizoen zitten, naar schatting?
Rare vraag misschien, maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel ik mis uit de GoT wereld.
Ach verpesten. Je weet het plot vooraf maar in de boeken zitten zo ontzettend zoveel details, is zo uitgebreider. Ook na de serie het lezen meer dan waardquote:Op donderdag 22 mei 2014 03:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Seizoen 1 is boek 1, seizoen 2 is boek 2, seizoen 3 is boek 3 en seizoen 4 is boek 3,4,5. Er is al iets geweest wat lezers niet wisten, en dat gaat alleen maar erger worden. Van af volgend seizoen verpest de serie de boeken.
Als alle boeken uit komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hadden ze niet beter kunnen wachten met het maken van de serie tot alle boeken uit waren.
Dat hoop ik toch wel zeg. Stel je voor dat we nooit achter het einde komenquote:
Als hij morgen door een bus wordt geschept blijft het altijd gissenquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hoop ik toch wel zeg. Stel je voor dat we nooit achter het einde komen.
En zal hij geen deadline hebben die GRRM?
Wanneer kwam het 5e boek eigenlijk uit?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij morgen door een bus wordt geschept blijft het altijd gissen
Maar dan een stuk minder uitgebreid verteld waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:17 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mij heeft GRRM de serieproducenten zijn beoogde eind al gespoilerd. Juist voor het geval dat hij zou komen te overlijden. Dus het zo bedoelde einde wordt wordt wel aan de buitenwereld tentoongesteld
2011. Hij schrijft ook steeds trager.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer kwam het 5e boek eigenlijk uit?
SPOILERS!quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij wil de ring stelen van Darth Vader.
Ja, duidelijk. Ik lees de boeken niet, maar ook ik hoop wel dat hij het verhaal wel zelf kan afmaken, anders wordt het verhaal toch ingekort/ dingen omheen verzonnen/ verhaallijnen uitgekauwd or whatever. Maar er werd geclaimd dat het bij overlijden gissen werd naar het eind, en dat is dus niet waarquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan een stuk minder uitgebreid verteld waarschijnlijk.
En ik heb liever dat hij de boeken gewoon afmaakt :p
Als je dan een suf grapje maakt, schrijf dan de naam goed. VolDEmort, goddammit! He who shall not be named!quote:
Nee, want de makers van de serie en hij hebben al een gesprek gehad wat voor einde ie in gedachten had. Las ik laatst ergens in een artikel. Waarschijnlijk zagen beide partijen het risicoquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij morgen door een bus wordt geschept blijft het altijd gissen
De grote lijn is voor deze makers al genoeg om de boel helemaal te verknallen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want de makers van de serie en hij hebben al een gesprek gehad wat voor einde ie in gedachten had. Las ik laatst ergens in een artikel. Waarschijnlijk zagen beide partijen het risicoDus HBO zal niet alle details weten, maar wel de grote lijn.
Er kan voor mij weinig verknald worden, want ik heb geen PIEP-basisquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De grote lijn is voor deze makers al genoeg om de boel helemaal te verknallen.
Moet ook zeggen dat ik zelden zo'n mooi achterwerk heb gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tmz.com/2014/0(...)ss-and-front-daario/
Daario's ass is populair
Ik heb Phileine zegt Sorry al gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik zelden zo'n mooi achterwerk heb gezienMaar op de voorkant zit ik niet te wachten
Die reacties...quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tmz.com/2014/0(...)ss-and-front-daario/
Daario's ass is populair
Hij heeft inspiratie nodig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:24 schreef portie het volgende:
[..]
2011. Hij schrijft ook steeds trager.
Boek 1: 1996
Boek 2: 1998
Boek 3: 2000
Boek 4: 2005
Boek 5: 2011
Ik ben sinds een week begonnen met de boeken en het volledige verhaal is wel het beste ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
SPOILERS!
[..]
Ja, duidelijk. Ik lees de boeken niet, maar ook ik hoop wel dat hij het verhaal wel zelf kan afmaken, anders wordt het verhaal toch ingekort/ dingen omheen verzonnen/ verhaallijnen uitgekauwd or whatever. Maar er werd geclaimd dat het bij overlijden gissen werd naar het eind, en dat is dus niet waar
O, die had ik nog niet eens gelezenquote:
''I hope they don't find out in King's Landing''quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/i(...)t_and_now_were_in_a/
Wat doe jij in r/incest?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |