maak er een bladwijzer vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar zóóó geen zin in nu![]()
GMMR kennende zal er vast wel iets bijzonders uitkomen. Tot nu toe volg ik het niet meer, maar vooruit.
Bij Peytr is het in ieder geval overduidelijk hoe hij aan de macht is gekomen en wat zijn doelen zijn.
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2quote:
zit zelf ook in boek tweequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2
meesterlijk
Doe even dm-en watquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb zelf iets gespoild, voor de 2e keer ooit. Ik MOEST gewoon iets weten.
No regrets
sukkeeeeeelllllquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Winnaar van de trial? Hoef het antwoord nog niet, ik heb geduldquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Nou ja als ze dat doen, kunnen ze boeken voor de rest van het script van de serie ook wel wegflikkeren toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Maanvis het volgende:
nouja wie weet wijken ze wel af van het boek en wordt iemand anders winnaar van de trial.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.
Godsklere wat een ventquote:
#teamDoggiequote:
kom o pzegquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Barbaaf het volgende:
Hier neemt hij het eigenlijk ook al op voor Sansa![]()
neequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nou ja als ze dat doen, kunnen ze boeken voor de rest van het script van de serie ook wel wegflikkeren toch?
oquote:
een talisa wel (serie) of niet (boek) om laten brengen is één ding, maar om the hound of oberyn aanstaande gevecht te laten winnen, anders dan het boek zal immense consequenties hebben, gaat niet gebeuren dusquote:
creatieve vrijheid en allesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
In het boek is zijn gezicht verbrand aan de linkerkant en niet aan de rechterkant. Ik vind dit niet kunnen, echt ronduit schandalig zelfs. Bij Jaime hebben ze toch ook niet de verkeerde hand eraf gehakt.
ik probeer het wel zo veel mogelijk te vermijden...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Zoals wij er geen seconde over nadenken of we op een mier stappen of niet.
Dan ben ik willekeuriger dan jij, ik kijk niet of ik toevallig op een mier stap.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik probeer het wel zo veel mogelijk te vermijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |