Memorial Day. Da's zowat heilig in de VS.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
Geen aflevering zondag. Wat is de reden dat ze een keer overslaan. Dat kan niet/ dat mag niet.
[..]
Meer dan heiligquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef Bijna het volgende:
[..]
Memorial Day. Da's zowat heilig in de VS.
wordt er eentje wakkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
Geen aflevering zondag. Wat is de reden dat ze een keer overslaan. Dat kan niet/ dat mag niet.
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
[..]
Oh Maanvis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Maanvis het volgende:
Maareh, dat wat Lena spoilert gebeurt in het boek veel eerder toch...
ja, nageslacht zal die niet producerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oké, maar wat voor macht heeft hij nou? Voor z'n eigen gewin?
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.quote:
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.
Ik zie hem nu een beetje ronddwalen door KL en wat roddelen in de Small Council. Daar blijft het imo ook wel bij.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.
invloed/machtquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.
Ik zie hem nu een beetje ronddwalen door KL en wat roddelen in de Small Council. Daar blijft het imo ook wel bij.
Ja en dan? De enige optie die ik kan bedenken is dan toch Dany. Dat hij haar op de troon wil zien. Daar is al meerdere keren naar gerefereerd.quote:
een doel hoeft niet per sé fysiek of tastbaar/zichtbaar te zijn, macht/invloed an sich al kan een doel op zich zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja en dan? De enige optie die ik kan bedenken is dan toch Dany. Dat hij haar op de troon wil zien. Daar is al meerdere keren naar gerefereerd.
Maar verder? Neh..
Ik heb daar zóóó geen zin in nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
een doel hoeft niet per sé fysiek of tastbaar/zichtbaar te zijn, macht/invloed an sich al kan een doel op zich zijn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Macht_%28sociale_wetenschappen%29
maak er een bladwijzer vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar zóóó geen zin in nu![]()
GMMR kennende zal er vast wel iets bijzonders uitkomen. Tot nu toe volg ik het niet meer, maar vooruit.
Bij Peytr is het in ieder geval overduidelijk hoe hij aan de macht is gekomen en wat zijn doelen zijn.
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2quote:
zit zelf ook in boek tweequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2
meesterlijk
Doe even dm-en watquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb zelf iets gespoild, voor de 2e keer ooit. Ik MOEST gewoon iets weten.
No regrets
sukkeeeeeelllllquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Winnaar van de trial? Hoef het antwoord nog niet, ik heb geduldquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Nou ja als ze dat doen, kunnen ze boeken voor de rest van het script van de serie ook wel wegflikkeren toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Maanvis het volgende:
nouja wie weet wijken ze wel af van het boek en wordt iemand anders winnaar van de trial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |