quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.
Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
Luister naar deze orakels.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.
Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.
Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.quote:Dus om nou te zeggen dat vroeger alles weer beter was is ook bullshit.
Ik heb het accent al aangestipt Luig. LET TOCH EENS OP!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef Luigi het volgende:
Ah, ik dacht, ik open dit topic nog een keer.
Niks veranderd dus met dat gejank. Moeten jullie het niet over accenten hebben ter afwisseling? Sjeezus wat een in en in triest topic is dit (geworden) zeg. Voor de verandering eens met scorpie dus.
Bob did it.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.
Wat je nu ziet zijn de 18 jarige puisterige kutnerds (die jou aanbidden puur en alleen om je username) op hun zolderkamer die keer op keer huilie doen omdat er heel misschien een zinnetje in het topic staat wat mogelijkerwijs erop zou kunnen duiden dat er in de toekomst een spoiler van zou kunnen komen, die worden bijgevallen door andere puisterige kutnerds in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm wiens leven zo mogelijk nog inhoudslozer is dan die van de oorspronkelijke ranter.
[..]
Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.
En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent.
Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.
Anywaaaay.... Ontopic, waar het om ging voordat iemand als een kip zonder kop en zonder te lezen een artikel plaatste:
Hoe zal Petyr het nieuws brengen op The Vale?
And what about Sansa? Kan me niet voorstellen dat ze iets in Petyr ziet natuurlijk, maar goed, hij houdt haar in ieder geval veilig (tot ze haar nut verloren heeft).
Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.
Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemenAl schat ik m niet zo in, ook al begint ie iets softer te worden.
O ja wachtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot in![]()
Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.quote:Maar dan heb je Brienne en Pod nog he.. die zijn ook onderweg.
Ben wel benieuwd wie er eerst is. En of Petyr niet intussen vlucht met haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja wachtdat was ik alweer vergeten.
[..]
Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.
Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?
Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.quote:Petyr weet natuurlijk niet dat Brienne/Pod en Sandor/Arya onderweg zijn,
O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uitquote:maar hij heeft wel wat uit te leggen aan de lords onder Lysa.. Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken. Oeps, gestruikeld.. gaat er vast niet inHij is briljant genoeg om zichzelf er uit te lullen lijkt me.
We shall see, we shall see..quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkig
[..]
Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.
[..]
O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uitBen alleen benieuwd hoe, deze keer.
Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik van zowel Petyr als Vaerys. Beide helemaal niet nobel geboren, maar toch op een vrij hoge plek gekomen. Chaos is a ladder.
In ieder geval wel toen Brienne hem meenam naar King's Landing om minder herkenbaar te zijn. Daar bleef hij het scheren of liet hij het in ieder geval heel kort.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan vandaan? Is helemaal niet kaal volgens mij.
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hofquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.
Varys laat zich gebruiken om een beetje een fatsoenlijk leven te kunnen blijven leiden. Die is verder niet ''iemand''.
Oké, maar wat voor macht heeft hij nou? Voor z'n eigen gewin?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
Volgens mij wilde hij nu wel belandden op de iron throne, althans dat werd door hem gesuggereerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
Jon Arrynquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg me ineens af, wie is Robin´s vader?
Ik denk eerder dat hij de troon wil controleren, en daar als eerste raadsman de vruchten van plukken zonder direct doelwit #1 te zijn van aanslagen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij nu wel belandden op de iron throne, althans dat werd door hem gesuggereerd.
Jon Arryn toch, die dode Hand uit Serie 1?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg me ineens af, wie is Robin´s vader?
Moet je dat niet in spoiler tags zetten gvd!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Ligt er ook een beetje aan wat Petyr Sansa nog gaat aandoen. Als hij haar gaat rapen o.i.d. dan zal the Hound wel even mad op hem worden. Of Brienne natuurlijk als ze er eerder is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jon Arryn toch, die dode Hand uit Serie 1?
/hoi, kijker en nu ex-lurker hierBen heel benieuwd hoe dat nu gaat aflopen met die Stark-meisjes, ik zie de Hound Petyr nog wel door de moondoor duwen als hij doorkrijgt wat er aan de hand is. Ik zit nu serie 2 na te kijken en daar is hij wel erg correct, bijna zorgzaam tegenover Sansa. Zou ook wel aardig zijn als hij kan blijven, huis Stark wordt geleid door twee jonge meiden, die kunnen best een flinke waakhond gebruiken
quote:
Thanks!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
Jon Arryn toch, die dode Hand uit Serie 1?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er zondag geen aflevering is. Werd net zo leuk.
Memorial Day. Da's zowat heilig in de VS.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
Geen aflevering zondag. Wat is de reden dat ze een keer overslaan. Dat kan niet/ dat mag niet.
[..]
Meer dan heiligquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef Bijna het volgende:
[..]
Memorial Day. Da's zowat heilig in de VS.
wordt er eentje wakkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
Geen aflevering zondag. Wat is de reden dat ze een keer overslaan. Dat kan niet/ dat mag niet.
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef merry77 het volgende:
WAT???
[..]
Oh Maanvis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef Maanvis het volgende:
Maareh, dat wat Lena spoilert gebeurt in het boek veel eerder toch...
ja, nageslacht zal die niet producerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oké, maar wat voor macht heeft hij nou? Voor z'n eigen gewin?
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.quote:
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.
Ik zie hem nu een beetje ronddwalen door KL en wat roddelen in de Small Council. Daar blijft het imo ook wel bij.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.
invloed/machtquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wát wint hij er nou precies mee? Dat is me niet duidelijk.
Ik zie hem nu een beetje ronddwalen door KL en wat roddelen in de Small Council. Daar blijft het imo ook wel bij.
Ja en dan? De enige optie die ik kan bedenken is dan toch Dany. Dat hij haar op de troon wil zien. Daar is al meerdere keren naar gerefereerd.quote:
een doel hoeft niet per sé fysiek of tastbaar/zichtbaar te zijn, macht/invloed an sich al kan een doel op zich zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja en dan? De enige optie die ik kan bedenken is dan toch Dany. Dat hij haar op de troon wil zien. Daar is al meerdere keren naar gerefereerd.
Maar verder? Neh..
Ik heb daar zóóó geen zin in nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
een doel hoeft niet per sé fysiek of tastbaar/zichtbaar te zijn, macht/invloed an sich al kan een doel op zich zijn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Macht_%28sociale_wetenschappen%29
maak er een bladwijzer vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar zóóó geen zin in nu![]()
GMMR kennende zal er vast wel iets bijzonders uitkomen. Tot nu toe volg ik het niet meer, maar vooruit.
Bij Peytr is het in ieder geval overduidelijk hoe hij aan de macht is gekomen en wat zijn doelen zijn.
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2quote:
zit zelf ook in boek tweequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vanmiddag dit stuk gelezen in dat-dat-volgens-sommigen-niet-genoemd-mag-worden-alhoewel-dat-anderen-weer-geen-reet-uitmaakt deel 2
meesterlijk
Doe even dm-en watquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb zelf iets gespoild, voor de 2e keer ooit. Ik MOEST gewoon iets weten.
No regrets
sukkeeeeeelllllquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Winnaar van de trial? Hoef het antwoord nog niet, ik heb geduldquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
No regrets
Nou ja als ze dat doen, kunnen ze boeken voor de rest van het script van de serie ook wel wegflikkeren toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Maanvis het volgende:
nouja wie weet wijken ze wel af van het boek en wordt iemand anders winnaar van de trial.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van Albert Verlinde weten we toch niet wat hem weerhoudt om zichzelf van het leven te beroven, die doet ook niet veel meer dan dat.
Godsklere wat een ventquote:
#teamDoggiequote:
kom o pzegquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Barbaaf het volgende:
Hier neemt hij het eigenlijk ook al op voor Sansa![]()
neequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nou ja als ze dat doen, kunnen ze boeken voor de rest van het script van de serie ook wel wegflikkeren toch?
oquote:
een talisa wel (serie) of niet (boek) om laten brengen is één ding, maar om the hound of oberyn aanstaande gevecht te laten winnen, anders dan het boek zal immense consequenties hebben, gaat niet gebeuren dusquote:
creatieve vrijheid en allesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
In het boek is zijn gezicht verbrand aan de linkerkant en niet aan de rechterkant. Ik vind dit niet kunnen, echt ronduit schandalig zelfs. Bij Jaime hebben ze toch ook niet de verkeerde hand eraf gehakt.
ik probeer het wel zo veel mogelijk te vermijden...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Zoals wij er geen seconde over nadenken of we op een mier stappen of niet.
Dan ben ik willekeuriger dan jij, ik kijk niet of ik toevallig op een mier stap.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik probeer het wel zo veel mogelijk te vermijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |