abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:04:40 #151
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140209819
quote:
13s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.

Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
_O-

quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
Luister naar deze orakels. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_140209919
quote:
13s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.

Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.

Dus om nou te zeggen dat vroeger alles weer beter was is ook bullshit.
Luigi brengt het nog met een glimlach maar in feite is zijn enige bijdrage aan deze reeks ook te reduceren tot "wat is het hier allejezus kut". :D Gewoon wegblijven dan. :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140210076
Ik vind btw ook dat er teveel posts aan spoilerdiscussies verspild wordt hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar dat ligt meer aan inconsequent modden dan aan de users.
pi_140210127
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.
Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.

Wat je nu ziet zijn de 18 jarige puisterige kutnerds (die jou aanbidden puur en alleen om je username :') ) op hun zolderkamer die keer op keer huilie doen omdat er heel misschien een zinnetje in het topic staat wat mogelijkerwijs erop zou kunnen duiden dat er in de toekomst een spoiler van zou kunnen komen, die worden bijgevallen door andere puisterige kutnerds in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm wiens leven zo mogelijk nog inhoudslozer is dan die van de oorspronkelijke ranter.

quote:
Dus om nou te zeggen dat vroeger alles weer beter was is ook bullshit.
Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:14:24 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_140210166
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef Luigi het volgende:
Ah, ik dacht, ik open dit topic nog een keer.

Niks veranderd dus met dat gejank. Moeten jullie het niet over accenten hebben ter afwisseling? Sjeezus wat een in en in triest topic is dit (geworden) zeg. Voor de verandering eens met scorpie dus.
Ik heb het accent al aangestipt Luig. LET TOCH EENS OP! :P
Potdorie zeg! :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:15:28 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_140210199
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
Bob did it.

:P
L'Amour menaçant:
pi_140210231
Jammer dat er zondag geen aflevering is ;(. Werd net zo leuk.
pi_140210260
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.

Wat je nu ziet zijn de 18 jarige puisterige kutnerds (die jou aanbidden puur en alleen om je username :') ) op hun zolderkamer die keer op keer huilie doen omdat er heel misschien een zinnetje in het topic staat wat mogelijkerwijs erop zou kunnen duiden dat er in de toekomst een spoiler van zou kunnen komen, die worden bijgevallen door andere puisterige kutnerds in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm wiens leven zo mogelijk nog inhoudslozer is dan die van de oorspronkelijke ranter.

[..]

Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.
Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent. :D
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:19:42 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_140210380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent. :D
En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.
Anywaaaay.... Ontopic, waar het om ging voordat iemand als een kip zonder kop en zonder te lezen een artikel plaatste:

Hoe zal Petyr het nieuws brengen op The Vale?

And what about Sansa? Kan me niet voorstellen dat ze iets in Petyr ziet natuurlijk, maar goed, hij houdt haar in ieder geval veilig (tot ze haar nut verloren heeft).
L'Amour menaçant:
pi_140210429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.
Anywaaaay.... Ontopic, waar het om ging voordat iemand als een kip zonder kop en zonder te lezen een artikel plaatste:

Hoe zal Petyr het nieuws brengen op The Vale?

And what about Sansa? Kan me niet voorstellen dat ze iets in Petyr ziet natuurlijk, maar goed, hij houdt haar in ieder geval veilig (tot ze haar nut verloren heeft).
Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:23:30 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_140210514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.
Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemen :D Al schat ik m niet zo in, ook al begint ie iets softer te worden.
L'Amour menaçant:
pi_140210558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemen :D Al schat ik m niet zo in, ook al begint ie iets softer te worden.
Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot in O+ Maar dan heb je Brienne en Pod nog he.. die zijn ook onderweg.
Ben wel benieuwd wie er eerst is. En of Petyr niet intussen vlucht met haar.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:26:01 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_140210597
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot in O+
O ja wacht :o dat was ik alweer vergeten. :@

quote:
Maar dan heb je Brienne en Pod nog he.. die zijn ook onderweg.
Ben wel benieuwd wie er eerst is. En of Petyr niet intussen vlucht met haar.
Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.
L'Amour menaçant:
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:26:15 #164
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140210610
Djezus, deze spoilerdiscussie hebben we een paar topics geleden precies omgekeerd gehad, met hetzelfde heetgebakerde toontje als toen. En dat tuig noemt het andere kamp dan jankerds :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140210735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja wacht :o dat was ik alweer vergeten. :@

[..]

Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.
Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?

Petyr weet natuurlijk niet dat Brienne/Pod en Sandor/Arya onderweg zijn, maar hij heeft wel wat uit te leggen aan de lords onder Lysa.. Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken. Oeps, gestruikeld.. gaat er vast niet in :P Hij is briljant genoeg om zichzelf er uit te lullen lijkt me.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:33:37 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_140210903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?
Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkig :D

quote:
Petyr weet natuurlijk niet dat Brienne/Pod en Sandor/Arya onderweg zijn,
Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.

quote:
maar hij heeft wel wat uit te leggen aan de lords onder Lysa.. Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken. Oeps, gestruikeld.. gaat er vast niet in :P Hij is briljant genoeg om zichzelf er uit te lullen lijkt me.
O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uit :D Ben alleen benieuwd hoe, deze keer.
L'Amour menaçant:
pi_140210985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkig :D

[..]

Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.

[..]

O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uit :D Ben alleen benieuwd hoe, deze keer.
We shall see, we shall see.. :7

Petyr blijft wel een enorme baas trouwens, gehijg of niet. Dat scheve bekje van hem ook :') Prachtig. Hoe een nobody zichzelf zo omhoog kan werken ^O^
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:36:37 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_140211016
Dat vind ik van zowel Petyr als Vaerys. Beide helemaal niet nobel geboren, maar toch op een vrij hoge plek gekomen. Chaos is a ladder.
L'Amour menaçant:
pi_140211081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik van zowel Petyr als Vaerys. Beide helemaal niet nobel geboren, maar toch op een vrij hoge plek gekomen. Chaos is a ladder.
Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.
Varys laat zich gebruiken om een beetje een fatsoenlijk leven te kunnen blijven leiden. Die is verder niet ''iemand''.
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:19:40 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140212415
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waar haal je dat dan vandaan? Is helemaal niet kaal volgens mij.
In ieder geval wel toen Brienne hem meenam naar King's Landing om minder herkenbaar te zijn. Daar bleef hij het scheren of liet hij het in ieder geval heel kort.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:52:06 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140213425
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.
Varys laat zich gebruiken om een beetje een fatsoenlijk leven te kunnen blijven leiden. Die is verder niet ''iemand''.
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_140213650
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:

[..]

Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
Oké, maar wat voor macht heeft hij nou? Voor z'n eigen gewin?
pi_140214661
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:

[..]

Volgens mij wilde hij nu wel belandden op de iron throne, althans dat werd door hem gesuggereerd.
  roze woensdag 21 mei 2014 @ 19:36:21 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140215162
Ik vroeg me ineens af, wie is Robin´s vader?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:38:47 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140215285
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg me ineens af, wie is Robin´s vader?
Jon Arryn
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')