quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.
Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
Luister naar deze orakels.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]Ik lees hier al jaren mee, maar de laatste paar maanden is het gehuil om eventueel spoilermateriaal net zo aanwezig als dat er doden in GoT vallen en dat is echt zum kotsen, een paar van die huilies die het hele topic vervuilen met hun gejank, sfeerverziekend tot op het bot. Beter gaan die mensen even een andere hobby zoeken.
Dus vrouw, alsjeblieft, hou je commentaar maar voor je.
Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als je al jaren meegelezen hebt dan weet je net zo goed dat men 3 jaar geleden ook nog niet wilde weten wie LS is, en nu nog steeds niet. Daarin is niks veranderd. Wat toen een spoiler was is nu nog steeds een spoiler. Dat er nu meer users in het topic zitten wil logischerwijs ook zeggen dat er meer zijn die aanstoot nemen aan spoilers.
Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.quote:Dus om nou te zeggen dat vroeger alles weer beter was is ook bullshit.
Ik heb het accent al aangestipt Luig. LET TOCH EENS OP!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:02 schreef Luigi het volgende:
Ah, ik dacht, ik open dit topic nog een keer.
Niks veranderd dus met dat gejank. Moeten jullie het niet over accenten hebben ter afwisseling? Sjeezus wat een in en in triest topic is dit (geworden) zeg. Voor de verandering eens met scorpie dus.
Bob did it.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet je gewoon opdonderen van het hele internet als elke mógelijke spoiler je leventje zo overhoopt kan halen.
Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jaren geleden werden er niet 4 topics aan rants gecreëerd waarin een user zonder leven zijn hele virtuele hoerenkotsgeklaag zonder een leven over een fuckin' spoiler uit zijn toetsenbord kon braken zonder dat andere Fokkers hem tot op de knie afzaagden, en terecht.
Wat je nu ziet zijn de 18 jarige puisterige kutnerds (die jou aanbidden puur en alleen om je username) op hun zolderkamer die keer op keer huilie doen omdat er heel misschien een zinnetje in het topic staat wat mogelijkerwijs erop zou kunnen duiden dat er in de toekomst een spoiler van zou kunnen komen, die worden bijgevallen door andere puisterige kutnerds in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm wiens leven zo mogelijk nog inhoudslozer is dan die van de oorspronkelijke ranter.
[..]
Vroeger was het wel degelijk beter, so bite me.
En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit topic een beetje ontgroeid bent.
Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een bril moet kopen, want ik ben verre van puisterig noch puberig noch 18 jaar.
Anywaaaay.... Ontopic, waar het om ging voordat iemand als een kip zonder kop en zonder te lezen een artikel plaatste:
Hoe zal Petyr het nieuws brengen op The Vale?
And what about Sansa? Kan me niet voorstellen dat ze iets in Petyr ziet natuurlijk, maar goed, hij houdt haar in ieder geval veilig (tot ze haar nut verloren heeft).
Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sansa heeft zich maar te schikken naar Petyr.. Ieder ander wil haar ''verkopen'' aan Cersei en dat is wel het laatste wat ze wil. Dus ze staat met dr rug tegen de muur.
Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot inquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat t voorlopig nog verstandig is, want echt heel veel andere opties heeft ze (nog) niet. Of dat zal veranderen als haar zus en diens Hondje eenmaal in the Vale aankomen, dat weet ik niet. Zou leuk zijn als The Hound dan ineens beide zussen opsleeptouw zou nemenAl schat ik m niet zo in, ook al begint ie iets softer te worden.
O ja wachtquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ons Hondje had vanaf het begin al een zwak voor Sansa, dus ik schat de kans wel groot in![]()
Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.quote:Maar dan heb je Brienne en Pod nog he.. die zijn ook onderweg.
Ben wel benieuwd wie er eerst is. En of Petyr niet intussen vlucht met haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja wachtdat was ik alweer vergeten.
[..]
Aangezien er maar 1 echt begaanbare route richting dat kasteel is, heeft ie wel tijd om nog iets te plannen. Alhoewel, 1 weg werheen is ook 1 weg eruit, dus vluchten kan ie dan niet ongezien.
Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ooit iets heeft voorgevallen tussen de Starks en Sandor, omdat hij zo beschermend is tegenover Sansa en Arya.. Dat moet toch ergens wegkomen lijkt me?
Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.quote:Petyr weet natuurlijk niet dat Brienne/Pod en Sandor/Arya onderweg zijn,
O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uitquote:maar hij heeft wel wat uit te leggen aan de lords onder Lysa.. Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken. Oeps, gestruikeld.. gaat er vast niet inHij is briljant genoeg om zichzelf er uit te lullen lijkt me.
We shall see, we shall see..quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Weet alleen dat die Clegane familie van oudsher uit voor de Lannisters werken of zoiets. Maar daar heeft ie t wel een beetje mee gehad gelukkig
[..]
Nee, maar zodra ze in de buurt komen zal er wel iemand ff verslag uit komen brengen neem ik aan. Like I said: one road in.
[..]
O zeker wel. Die man praat hijgt zich overal uitBen alleen benieuwd hoe, deze keer.
Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat vind ik van zowel Petyr als Vaerys. Beide helemaal niet nobel geboren, maar toch op een vrij hoge plek gekomen. Chaos is a ladder.
In ieder geval wel toen Brienne hem meenam naar King's Landing om minder herkenbaar te zijn. Daar bleef hij het scheren of liet hij het in ieder geval heel kort.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan vandaan? Is helemaal niet kaal volgens mij.
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hofquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft het duidelijk verder geschopt, met z'n lordship en andere titels + landerijen.
Varys laat zich gebruiken om een beetje een fatsoenlijk leven te kunnen blijven leiden. Die is verder niet ''iemand''.
Oké, maar wat voor macht heeft hij nou? Voor z'n eigen gewin?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
Volgens mij wilde hij nu wel belandden op de iron throne, althans dat werd door hem gesuggereerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
Varys zijn motieven zijn ook heel anders, die zoekt het niet in titels (I am no Lord) maar in macht aan het hof
Jon Arrynquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg me ineens af, wie is Robin´s vader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |