Ik was niet blij nee.quote:
Daar heb je gelijk in. Vandaar dat ik nu maar gewoon elke week kijk. Ik ben er zelfs over aan het denken om de boeken er even doorheen te jassen, want er zijn ook mensen in mijn omgeving ze gelezen hebben en daar uit spoileren: "Ja, ik denk dat die en die er tot het laatste boek wel in zit." Daardoor weet ik al dat dat personage dus in ieder geval tot en met boek 5 in leven blijft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is dan ook hoe lang je iets stil moet houdenIk ken mensen die meteen 's nachts kijken en dan daarna al allerlei opmerkingen op FB pleuren. Dan denk ik: Kun je nou gvd niet heeeeeel ff wachten?
2e keer al dat ik zo'n stomme fout maak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat is zwaar kut...
Ik was vanochtend ook gewoon een beetje GoT aan het googelen toen ik opeens op een site kwam met boekspoilers... Was rustig iets aan het lezen over characters toen er opeens een samenvatting kwam van een character van de boeken (alle belangrijke gebeurtenissen) met echt een huge spoiler en dat was echt huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet je gewoon wegblijven van het internet t.o.v. GoT... er is altijd wel iemand die zonder nadenken een spoiler neerpleurt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef Operc het volgende:
Overigens, zijn er meer mensen die een beetje een "Wie Is De Mol?" gevoel krijgen bij GoT?Ik bedoel, het is elke week spannend of er iemand naar huis moet dood gaat, wie er in de finale nog bij is en als je een tijdje later terugkijkt op eerdere afleveringen denk je "Ohja, die zat er toen ook nog in, alweer bijna vergeten."
Knowledge is power.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Roddels en andere informatie waardoor je in leven gelaten wordt door je grootste vijand?
En toch gaat het Petyr Bealish beter voor de wind de laatste tijd dan Cersei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef Bombel het volgende:
en een échte, dikke, vette deze keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Godver behoorlijk jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
en een échte, dikke, vette deze keer
Waarom klik je dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:36 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
en een échte, dikke, vette deze keer
omdat ik je bericht zag, vóórdat hij in de spoilertag stondquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Waarom klik je dan?
Tbh ik las de tekst bij het bericht pas, nadat ik de link hier had geplaatst....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Men zou zich ook kunnen afvragen waarom je hem post.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Waarom klik je dan?
Tbh ik las de tekst bij het bericht pas, nadat ik de link hier had geplaatst....
staat genoteerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Normaal gesproken verzamel ik alle afleveringen van een seizoen voordat ik het kijk. Zeker bij GoT. Maar omdat het nou eenmaal onmogelijk is om op reddit/imgur en/of FOK! en/of het algemene internet te komen zonder gespoiled te worden kijk ik het gewoon elke maandag.
Beetje jammer, maar goed.
Ja klopt, ik had het bericht nog niet helemaal gelezen en kwam er pas later achter dat ze gewoon de hele spoiler uitleggen ook nog...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:45 schreef schijffie het volgende:
[..]
Men zou zich ook kunnen afvragen waarom je hem post.
maar dat heb je dus al beantwoord
zo, jij durftquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:48 schreef JaafkeEHV het volgende:
ik had een vriend die de boeken gelezen had, die spoilde echt werkelijk alles.
had 2 x mijn wekker gezet om arrow te kijken voor hem en had hem even alles gesmst.
sindsdien spoilt hij helemaal niks meer
Nou zeg... ik dacht een grappig berichtje te hebben gepost. Maar inderdaad, ik ben erg belangrijk. Kneus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Re het volgende:
blijkbaar vinden bepaalde users zichzelf er belangrijk om hier spoilers neer te zetten met als enige doel om het spoileren zelf (ook als tie binnen de tags staat)
niet iedereen hoeft zich gelijk aangesproken te voelen natuurlijk, lieverdquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:50 schreef Bombel het volgende:
[..]
Nou zeg... ik dacht een grappig berichtje te hebben gepost. Maar inderdaad, ik ben erg belangrijk. Kneus.
Hmmm, hier kan je natuurlijk ook mee insinueren dat ik niet belangrijk ben...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft zich gelijk aangesproken te voelen natuurlijk, lieverd
Wat een gelul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
Jaime is kaal in het boek, klaag niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef TheHappyPrince het volgende:
Wat is dat toch met het haar van de acteurs dit seizoen![]()
-Cersei en Jaime niet meer blond maar oranje
-Jaime met z'n potkapsel
-Daenerys niet meer wit maar blond
-Brienne met vies sprietig haar opeens
Diehardfans blijven altijd een mooi fenomeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in het krantenbericht hierboven..
Kaal is nog erger idd...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaime is kaal in het boek, klaag niet.
Wel jammer dat al die Lannister-acteurs hun haar niet verven.Want zo begon het toch echt allemaal, door hun haarkleur.
gewoon ban geven voor een maandje of 2 bij elke spoiler, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Re het volgende:
blijkbaar vinden bepaalde users zichzelf er belangrijk om hier spoilers neer te zetten met als enige doel om het spoileren zelf (ook als tie binnen de tags staat)
Een ban voor de duur van 1 seizoen iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gewoon ban geven voor een maandje of 2 bij elke spoiler, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken.
Waar haal je dat dan vandaan? Is helemaal niet kaal volgens mij.quote:
Echt héquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Diehardfans blijven altijd een mooi fenomeen.
Waarom haal je m dan niet gewoon weg?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Waarom klik je dan?
Dat van cersei is een pruik he. Ze heeft zwart haar, de actrice.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaime is kaal in het boek, klaag niet.
Wel jammer dat al die Lannister-acteurs hun haar niet verven.Want zo begon het toch echt allemaal, door hun haarkleur.
Staat niet voor niets in een spoiler met 3 waarschuwingen in verschillende delen van de tekst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef VeX- het volgende:
Of je kan het weghalen omdat het tegen de regels ingaat..
Is natuurlijk heel veel moeite ook.
Echt he, en dan nog lopen jankenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in een spoiler met 3 waarschuwingen in verschillende delen van de tekst.
Staat in een spoilertag toch? Staat er ook nog onder dat er in het betreffende artikel spoilers zitten... Als je dan nog klikt terwijl je geen spoilers wil lezen ben je écht lichtelijk debiel. Maar als het weg moet dan kan een mod dat zeker wel editten. Ik zit mobiel nu en dat gaat niet echt makkelijk.quote:
Ik heb 'm ook niet gelezen. Kijk wel uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat er 3 waarschuwingen staan voordat je leest waar het over gaat.
Eens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ik heb hem zelf niet aangeklikt, maar ik vind dat er gewoon inconsequent gemod wordt.
Ja, dan lok je het ook gewoon uit.
Ik mod hier niet, ik geef gewoon m'n mening. En ging vooral over dat figuur dat een jank-smilie plaatste omdat ze het "per ongeluk" gelezen had.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ik heb hem zelf niet aangeklikt, maar ik vind dat er gewoon inconsequent gemod wordt.
Ja, dan lok je het spoilers ook gewoon uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |