Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
Kan er iemand dit effe in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Ohja! Daar ken ik hem van!quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef schijffie het volgende:
[..]
Meer uit Misfits
[ afbeelding ]
Hij speelde dus gewoon doktertje.
Mountain eindelijk een in-serie plaatjequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En dan stuit je per ongeluk op een enorme spoiler
Ik ken Petyr Baelish heeeeeeeeeeeeeeeeeel ergens anders vanquote:
Een waarin een acteur of actrice liet weten dat hij van een fan te horen kreeg dat zijn karakter dood ging. Ik zal niet zeggen wie of wanneer.quote:
Ooohhh noooo!!! Someone will diequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een waarin een acteur of actrice liet weten dat hij van een fan te horen kreeg dat zijn karakter dood ging. Ik zal niet zeggen wie of wanneer.
Maar hij is toch nog gewoon in KL as far as we know?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
True, maar ik wilde gewoon een schildje bij die gast zetten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar hij is toch nog gewoon in KL as far as we know?
Had 'm dwars bover z'n smoel geplakt. Stomme meneer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True, maar ik wilde gewoon een schildje bij die gast zetten.
Als ik had gezegd "Een interview met acteur x", had iedereen toch meteen verwacht dat de dood van z'n personage de spoiler was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ooohhh noooo!!! Someone will dieSPOILER!
Thanks, dit was nou eens een goede spoilerloze uitleg van een spoiler
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:24 schreef Chevalric het volgende:
Hij is er weer...
http://happyplace.someeca(...)-season-4-episode-7/
Wil je 'm DM'en? Heb de boeken al gelezenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een waarin een acteur of actrice liet weten dat hij van een fan te horen kreeg dat zijn karakter dood ging. Ik zal niet zeggen wie of wanneer.
Zeker aangezien Robin net nog liep te verklaren dat hij iedereen die hij niet lief vond door de moondeur kon laten gooien. Na de bitchslap zal hij Sansa niet zo lief meer vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was wel blij dat die Robin een flinke pets kreeg. Eindelijk deed Sansa iets goed, al zal ze nu wel verder in de penarie komen alleen met Littlefinger. Dat ze nog geen zelfmoord heeft gepleegd vind ik opzich al verwonderlijk.
Ja dus in de penarie met Robyn, niet met Littlefinger. Die wil alleen maar zijn penarie in haar proppen. Robin is te onvoorspelbaar. Ik denk dat die ook nog wel gaat vliegen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker aangezien Robin net nog liep te verklaren dat hij iedereen die hij niet lief vond door de moondeur kon laten gooien. Na de bitchslap zal hij Sansa niet zo lief meer vinden
Van Robin, maar ik denk wel dat Petyr aan mag blijven als Lord Protector/Regent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus in de penarie met Robyn, niet met Littlefinger. Die wil alleen maar zijn penarie in haar proppen. Robin is te onvoorspelbaar. Ik denk dat die ook nog wel gaat vliegen.
Hoe zit dat trouwens? Van wie is nu The Vale? Van echtgenoot Petyr of van erfgenaam Robin?
Officieel van Robin, maar ja die is nog te jong om echt te 'regeren'. Dus Petyr heeft eigenlijk de touwtjes in handen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus in de penarie met Robyn, niet met Littlefinger. Die wil alleen maar zijn penarie in haar proppen. Robin is te onvoorspelbaar. Ik denk dat die ook nog wel gaat vliegen.
Hoe zit dat trouwens? Van wie is nu The Vale? Van echtgenoot Petyr of van erfgenaam Robin?
Je was me net voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Van Robin, maar ik denk wel dat Petyr aan mag blijven als Lord Protector/Regent.
Je was er Bijna.quote:
Ik had een andere username moeten kiezen, geloof ikquote:
no shit sherlockquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ik had een andere username moeten kiezen, geloof ik
huhuhuhuhuhuquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef Bijna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
O dus die wordt een soort Queer Regent?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:10 schreef Bijna het volgende:
[..]
Officieel van Robin, maar ja die is nog te jong om echt te 'regeren'. Dus Petyr heeft eigenlijk de touwtjes in handen.
Zoiets jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus die wordt een soort Queer Regent?
Ach, je hebt een Lee Pace avatar. Ik vergeef je veelquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef Bijna het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je hebt een Lee Pace avatar. Ik vergeef je veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:17 schreef Bijna het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik was gewoon angstig om op de spoiler te klikken! "Wat als het er ECHT eentje iiiis?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het zou trouwens nog kunnen dat oberyn verliest en jamie op de knieën gaat om tyrion niet te executeren maar hem toch nog af te schepen naar het noorden. Het zou namelijk ook een streep zijn door de hele arya//thehound relatie door the mountain weg te halen van de map. Dat is hun gezamelijke doel toch enigzins.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat dachten we van Ned ook![]()
Ik zie het helemaal gebeuren hè.. Oberyn verliest, Tyrion on trial, dikke doei.
Ben benieuwd hoeveel kijkers er dan afhaken. Tyrion is wel een beetje het boegbeeld van GoT.
quote:
Ik geloof niet dat Littlefinger zich geroepen voelt om een kind van 12 jaar dat nog borstvoeding krijgt ook maar enige uitleg te gevenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd welk verhaal Petyr gaat ophouden in the Vale en tegen Robin. "O ja, nou ja... Lysa struikele. Oepsie!". Maar goed, hem kennende praat hijgt Petyr zich er wel uit
de vraag is eigenlijk, wat gaat sansa doen/zeggen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd welk verhaal Petyr gaat ophouden in the Vale en tegen Robin. "O ja, nou ja... Lysa struikele. Oepsie!". Maar goed, hem kennende praat hijgt Petyr zich er wel uit
deze redenering snap ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Het zou namelijk ook een streep zijn door de hele arya//thehound relatie door the mountain weg te halen van de map. Dat is hun gezamelijke doel toch enigzins.
The Mountain is hun gezamenlijke doel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het zou trouwens nog kunnen dat oberyn verliest en jamie op de knieën gaat om tyrion niet te executeren maar hem toch nog af te schepen naar het noorden. Het zou namelijk ook een streep zijn door de hele arya//thehound relatie door the mountain weg te halen van de map. Dat is hun gezamelijke doel toch enigzins.
Hmm, hoop dat ik ongelijk heb maar ok.
Hun komen in overeenstemming omdat ze allebij iets tegen the mountain hebben, daar heeft the hound ook net emotioneel over lopen doen, als je die katalysator wegneemd heeft the hound ook niks meer om naar toe te leven, en arya kan een van de belangrijkere namen van haar lijstje strepen.quote:
The Hound won zijn trial, toen hij terecht stond voor de moord op Mycah. Of was hij daar niet schuldig aan, omdat het in opdracht van de koning was?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens, eigenlijk zou Tyrion sowieso vrijgesproken moeten worden. Het is namelijk een Trial by Combat waarbij de goden beslissen of degene on trial schuldig is of niet. Aangezien hij niet schuldig is zou hij dus vrij moeten komen.
Toen Bronn voor hem vocht, is hij ook vrijgesproken. Er is pas bevestigd dat Lysa haar man vermoord heeft, dus Tyrion's champion zou toen sowieso moeten winnen omdat Tyrion onschuldig was.
Alle dingen "die volgens de goden" gebeuren zijn tot zover (volgens mij) nog steeds uitgekomen, zoals bijvoorbeeld ook de dood van Joffrey en Robb zoals dit door Stannis aan the Lord of light was gevraagd.
Dit betekend natuurlijk niet dat Oberyn ook echt wint, maar in ieder geval dat om de één of andere reden Tyrion vrij komt. Gevecht ongeldig? Interventie door iemand? Zowel Oberyn als The Mountain sterven tijdens het gevecht? Zoiets
aangezien tywins eis was dat tyrion als eerst schuld moest bekennen en dit nooit is gebeurd , gaat deze vlieger niet opquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:38 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga er sowieso vanuit dat de deal tussen Jaime en Tywin nog staat trouwens, in het geval dat Tyrion verliest.
Maar het doel van hun reis is de Eyrie. Ik ga ervan uit dat hun wegen zich daar sowieso scheiden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hun komen in overeenstemming omdat ze allebij iets tegen the mountain hebben, daar heeft the hound ook net emotioneel over lopen doen, als je die katalysator wegneemd heeft the hound ook niks meer om naar toe te leven, en arya kan een van de belangrijkere namen van haar lijstje strepen.
Heeft ook weinig zin in een trial by combat. Daar wordt z'n schuld aangetoond door zijn verlies. Aangezien Tywin heel graag wil dat Jaime naar Casterly Rock gaat, neem ik aan dat hij die vlieger gewoon op laat gaan. Hij zal echt niet zeggen "Nope, het ging niet exact zoals ik het wilde, dus nu hoef ik niet meer datgene te krijgen wat ik al heel lang wil".quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
aangezien tywins eis was dat tyrion als eerst schuld moest bekennen en dit nooit is gebeurd , gaat deze vlieger niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |