quote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dat heeft ze contractueel laten vastleggen
Dat heft doet me denken aanquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You know nothing Jon Snow.
Toen de Mountain in beeld kwam wist je al genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik was wel even verbaasd toen Oberyn Martell kwam vertellen dat hij de champion van Tyrion zou zijn, dit had ik nog niet in deze reeks gelezen
sterker nog, hij is 19 jaar jonger dan de gast die the hound speeltquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....
Dat is wel echt een kunstfout iddquote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
sterker nog, hij is 19 jaar jonger dan de gast die the hound speelt
Ja en nadat je Bronn en Jaime al zag afwijzen was de scène helemaal overbodig. Toch jammer dat die 'spanning' nu weg is..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen de Mountain in beeld kwam wist je al genoeg.
ow?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:11 schreef VeX- het volgende:
Ach ja, ik heb toch niet het idee dat the Mountain er nog lang in zit.
Ik zie Oberyn wel winnen. Hij is toch een gifgebruiker? Een beetje supergif op z'n zwaard en zelfs the Mountain kan neervallen.
quote:
De Mountainacteur is 20 jaar jonger dan de Houndacteur.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....
ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die episode was weer echt zwaar geniaal. Die scène tussen Oberyn en TyrionWel twee van mijn favoriete personages hoor
. Dany haar verhaallijn vind ik nog steeds een beetje saai, maar ze is goede eyecandy
.
Dat van Littlefinger zag je wel van ver aankomen dat hij die cunt door die moondoor zou flikkeren. Ik mag Littlefinger echt niet en erger me aan hoe hij praat ( met één kant van zijn bek die hij open trekt ofzo).
Is er nu volgende week nog een episode en dan twee weken wachten of nu al twee weken wachten?
Vind ik ook. Ik wil Oberyn vs Mountain zien...quote:
Zal de Mountain wel winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:40 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik wil Oberyn vs Mountain zien...
Ik hoop enorm van niet, dat gun ik Cersei nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal de Mountain wel winnen. Dan zijn meteen twee van mijn favoriete personages eruit
.
Dan moet ik maar verder gaan met de boeken lezen
Cerseiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:43 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik hoop enorm van niet, dat gun ik Cersei niet
Je bedoelt dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die episode was weer echt zwaar geniaal. Die scène tussen Oberyn en TyrionWel twee van mijn favoriete personages hoor
. Dany haar verhaallijn vind ik nog steeds een beetje saai, maar ze is goede eyecandy
.
Dat van Littlefinger zag je wel van ver aankomen dat hij die cunt door die moondoor zou flikkeren. Ik mag Littlefinger echt niet en erger me aan hoe hij praat ( met één kant van zijn bek die hij open trekt ofzo).
Is er nu volgende week nog een episode en dan twee weken wachten of nu al twee weken wachten?
Jaime wordt steeds meer likeablequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cersei.
Haar tweelingbroer vind ik wel sympathiek. Gelukkig dat hij wel gewoon normaal kan omgaan met zijn broertje. Tywin is ook een klootzak wat dat betreft, maar hij straalt nog wel iets uit. Cersei is gewoon een cunt.
Ja zo praatte hij die hele scène. Ik schoot gewoon in de lach en kon me niet meer concentreren op wat hij zeiquote:
Ik verbaas me erover dat die Tommen en Myrcella nog gewone normale kinderen waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:53 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Jaime wordt steeds meer likeableblijkt nog in staat tot emotie. Cersei is al vanaf de eerste aflevering een manipulatieve, berekende, jaloerse en haatdragende feeks, en dat wordt alleen maar erger.
Tywin vind ik ook een opportunistische klootzak, maar wel fascinerend vanwege zijn politieke inzicht.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat die Tommen en Myrcella nog gewone normale kinderen waren.
Waar Joffrey het vandaan had is niet ver te zoeken
Tegen de tijd dat ze net een fijn personage wordt zal ze wel vermoordt worden GRRM kennendequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:01 schreef outtayourleague het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat Petyr Sansa van haar naïviteit afhelpt (naast de andere dingen die hij met haar waarschijnlijk van plan is)en haar een vrouw van de wereld maakt. Ze zag er zo koninklijk uit in de sneeuw, dat het haar wel gun dat ze eens doorkrijgt hoe dat politieke leven echt werkt. Zou haar karakter ook ten goede komen. Tot dus ver vind ik haar naïviteit nogal storend. Dan heeft haar zusje het beter begrepen
Dat zag ik al aankomen toen Sansa die kamer betrad jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke aflevering alleen wel voorspelbaar wat er zeg maar de komende minuten zou gebeuren
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-downquote:
In het eerste seizoen deed hij me iets te veel aan Prince Charming van Shrek denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
"Eigenlijk is het een best wel lieve, goede man, diep van binnnen."
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik het..
Wel jammer trouwens dat Sansa niet door de moon door gekeild werd.. nu moet ik nog langer tegen haar depressief jankkop aankijken
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Een kind uit het raam flikkeren wekte bij mij weinig sympathie op in de eerste aflevering. Niettemin was hij wel altijd interessant om te volgen. Ik heb hardop moeten lachen om zijn voortdurende commentaar gedurende die reis met Brienne.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze trekt je genotsknots er af hoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
dat zat er al vroeg in jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |