Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
Kan er iemand dit effe in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Ohja! Daar ken ik hem van!quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef schijffie het volgende:
[..]
Meer uit Misfits
[ afbeelding ]
Hij speelde dus gewoon doktertje.
Mountain eindelijk een in-serie plaatjequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En dan stuit je per ongeluk op een enorme spoiler
Ik ken Petyr Baelish heeeeeeeeeeeeeeeeeel ergens anders vanquote:
Een waarin een acteur of actrice liet weten dat hij van een fan te horen kreeg dat zijn karakter dood ging. Ik zal niet zeggen wie of wanneer.quote:
Ooohhh noooo!!! Someone will diequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een waarin een acteur of actrice liet weten dat hij van een fan te horen kreeg dat zijn karakter dood ging. Ik zal niet zeggen wie of wanneer.
Maar hij is toch nog gewoon in KL as far as we know?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
True, maar ik wilde gewoon een schildje bij die gast zetten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar hij is toch nog gewoon in KL as far as we know?
Had 'm dwars bover z'n smoel geplakt. Stomme meneer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True, maar ik wilde gewoon een schildje bij die gast zetten.
Als ik had gezegd "Een interview met acteur x", had iedereen toch meteen verwacht dat de dood van z'n personage de spoiler was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ooohhh noooo!!! Someone will dieSPOILER!
Thanks, dit was nou eens een goede spoilerloze uitleg van een spoiler
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:24 schreef Chevalric het volgende:
Hij is er weer...
http://happyplace.someeca(...)-season-4-episode-7/
Wil je 'm DM'en? Heb de boeken al gelezenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een waarin een acteur of actrice liet weten dat hij van een fan te horen kreeg dat zijn karakter dood ging. Ik zal niet zeggen wie of wanneer.
Zeker aangezien Robin net nog liep te verklaren dat hij iedereen die hij niet lief vond door de moondeur kon laten gooien. Na de bitchslap zal hij Sansa niet zo lief meer vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was wel blij dat die Robin een flinke pets kreeg. Eindelijk deed Sansa iets goed, al zal ze nu wel verder in de penarie komen alleen met Littlefinger. Dat ze nog geen zelfmoord heeft gepleegd vind ik opzich al verwonderlijk.
Ja dus in de penarie met Robyn, niet met Littlefinger. Die wil alleen maar zijn penarie in haar proppen. Robin is te onvoorspelbaar. Ik denk dat die ook nog wel gaat vliegen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker aangezien Robin net nog liep te verklaren dat hij iedereen die hij niet lief vond door de moondeur kon laten gooien. Na de bitchslap zal hij Sansa niet zo lief meer vinden
Van Robin, maar ik denk wel dat Petyr aan mag blijven als Lord Protector/Regent.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus in de penarie met Robyn, niet met Littlefinger. Die wil alleen maar zijn penarie in haar proppen. Robin is te onvoorspelbaar. Ik denk dat die ook nog wel gaat vliegen.
Hoe zit dat trouwens? Van wie is nu The Vale? Van echtgenoot Petyr of van erfgenaam Robin?
Officieel van Robin, maar ja die is nog te jong om echt te 'regeren'. Dus Petyr heeft eigenlijk de touwtjes in handen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus in de penarie met Robyn, niet met Littlefinger. Die wil alleen maar zijn penarie in haar proppen. Robin is te onvoorspelbaar. Ik denk dat die ook nog wel gaat vliegen.
Hoe zit dat trouwens? Van wie is nu The Vale? Van echtgenoot Petyr of van erfgenaam Robin?
Je was me net voorquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Van Robin, maar ik denk wel dat Petyr aan mag blijven als Lord Protector/Regent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |