Bron OP: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-vara-satire-cojonesquote:Volgens de VARA moet het een show worden in de geest van Farce Majeur, Kopspijkers en Van Kooten en De Bie. Naast de vaste cabaretiers zullen er ook geregeld rollen weggelegd zijn voor Sanne Wallis de Vries, Niels van der Laan en Jeroen Woe. Hans Riemens doet de eindredactie van COJONES en Edo Schoonbeek is hofschrijver.
Volgens Van Muiswinkel is Nederland ook wel toe aan een goed stuk satire. "Tien jaar geleden was Nederland af. Nu moeten er een paar dingetjes gecorrigeerd worden: de opgewekte machteloosheid van onze leiders, het verwoeste onderwijslandschap, de schaamteloze bank- en beursjongens, de verziekte topsport, de verwarde kunstwereld, de misselijke boulevardcultuur en het matige middenveld van het Nederlands Elftal. De hoofdrolspelers in al die kluchten zullen in COJONES stuk voor stuk hun vet krijgen. Niet alleen in Rotterdam spreken we Nederlands. Dat gebeurt eigenlijk overal in het land, als je er oor voor hebt. Dus die Spaanse COJONES mogen best met een dikke Hollandse J worden uitgesproken."
COJONES is vanaf 17 mei iedere zaterdagavond om 23.00 uur te zien op Nederland 1. De opnames van de show zijn in M-Lab in Amsterdam.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Martijn Koning is de enige reden waarom ik misschien ga inschakelen.
Als Harry van Raaij en Anton Geesink was die echt geweldig!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Van Muiswinkel is alleen leuk met z'n imitaties. Niet als "zichzelf".
Nee, dit is een nieuw programma en ook op een ander tijdstip.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dit is toch niet de opvolger van de Kwis mag ik hopen?
Nope, dit is Wekelijkse satire uit het hoofd en uit het hart, in de grote traditie van Farce Majeure, Kees en Wim, Kopspijkers en Business Class. Aldus de beschrijving van het programma.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dit is toch niet de opvolger van de Kwis mag ik hopen?
Is hij de Pieter Derks van dit programma?quote:
Haha, ja ik heb hem in betere vorm gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is hij de Pieter Derks van dit programma?
Gezien de slechte "stand-up comedy" weet ik het antwoord eigenlijk al
Lijst met plekken waar reaguurders komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
In welke context werden we genoemd jongens?
Dat was ook het hoogtepunt van deze hele uitzendingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
En toen was alles ineens weer goed.![]()
FOK! genoemd.
Dat was ook het beste stukje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Behalve als FOK! genoemd wordt. Dan staan ze ineens allemaal op de stoelen te dansen.
En dan te bedenken dat zo'n beetje iedereen van De Kwis hieraan meewerktquote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef remcoP het volgende:
[..]
Lijst met plekken waar reaguurders komen.
reaguurders met fok associerenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef remcoP het volgende:
[..]
Lijst met plekken waar reaguurders komen.
had er gewoon meer van verwachtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de reacties wel overdreven negatief. Het was best vermakelijk.
Nou, ik vind de kijkcijfers mede verbazingwekkend vanwege het late tijdstip waarop het werd uitgezonden. En nu men de wat "mindere" kwaliteit gezien heeft, zal het volgende week wel minder zijn denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef Mike het volgende:
Het is toch helemaal niet raar dat er wat mensen keken? Cabaret is heel populair (zie De Kwis) en het was de eerste uitzending.
Het mag misschien niet best zijn geweest, maar dat weten al die kijkers pas nadat ze het gezien hadden.
Maak het dan 2x zo lang en gun iedereen ook wat tijd..quote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef Mike het volgende:
Ik hoop sowieso dat ze het eens wat langer de kans geven. In dit programma zijn bijna alle cabaretiers verenigd die wel eens wat op tv doen, dus dat moet best wat kunnen worden.
Mee eens. Het heeft gewoon even tijd nodig. Komt allemaal echt wel goedquote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef Mike het volgende:
Ik hoop sowieso dat ze het eens wat langer de kans geven. In dit programma zijn bijna alle cabaretiers verenigd die wel eens wat op tv doen, dus dat moet best wat kunnen worden.
Opgenomen en bekeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef Mike het volgende:
Cabaret is heel populair (zie De Kwis) en het was de eerste uitzending.
Het mag misschien niet best zijn geweest, maar dat weten al die kijkers pas nadat ze het gezien hadden.
Ik vond er oprecht geen klap aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de reacties wel overdreven negatief. Het was best vermakelijk.
Ja ik vond 'm een stuk beter dan vorige keer. Zaten nog steeds wel een paar hele flauwe en makkelijke grappen in, maar over het algemeen was het een leuk half uurtje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef outtayourleague het volgende:
Moeite waard om terug te kijken? Er was ook iets anders op tv namelijk
De Kwis is ook slecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zo'n beetje iedereen van De Kwis hieraan meewerkt
Dit waren zeker de slechte grappen die de papierversnipperaar helaas niet hebben gehaald
Dat fragmentje in de aftiteling met "Van Gaal" was ook leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Leuke uitzending! Dat stukje met Schumacher en Urgert had er wel uit gemogen, maar de rest was top! Van Gaal op een begrafenis: "Ja, natuurlijk willen we afscheid nemen! Wat is dat nou voor domme vraag? Waarom denk je anders dat ik hier al twee uur in mijn zwarte pak naar een kist zit te kijken?"
Ook Martijn Koning was erg goed (Jan "Onder de gordel" Roos)
wilde net typen... Wildersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:20 schreef -0- het volgende:
De inhoud van die documentaire is de beste satire.
of de zaterdagavond van RTL 4quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef remcoP het volgende:
Nog altijd beter dan het carnaval festival
Dat wel, maar dat die partij dan nog nauwelijks aan de bak komt, zegt genoeg over die prutsers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nou denk dat er meer 50+ ers zijn dan ooit tevoren
twitter:nausicaamarbe twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 23:58:43Mali:ontvoeringen,dode gijzelaars, raketinslagen, jihaditerreur. En #Vara's suffe #cojones zingen minachtend over VN-missie. #flauwegrappen reageer retweet
Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef outtayourleague het volgende:
Ik begreep dat het meteen ook weer de laatste aflevering was? Wsch omdat de komende maand voetbal op tv is.
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.
De PO zendt ook gewoon nog andere programma's uit. Alleen even niet de publiekstrekkers van NL 1.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.
Maar ik blijf!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Strani het volgende:
Goedenavond allemaal. Ik neem wat mensen mee uit het Ik Vertrek-topic, denk ik.
Jazeker! Wat wil je drinken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Is hier de Ik Vertrek afterparty?
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is het best haalbare op dit tijdstip?
Hoiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Oh ja.. nee, ik spaar die interesse wel op voor Eddy Zoey's nieuwe programma op FOX.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als er maar alcohol inzit.
ONZE BELASTINGCENTEN!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Godverdomme! Schoolkrant-niveau op prime time. En niet eens SBS of RTL. Jank.
DAT OOK!quote:
Ingeborg Beugel ookquote:
Jupquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Strani het volgende:
Wacht, Ingeborg is toch die schreeuwlelijk van P&W?
Die halve seconde moet ik gemist hebben.quote:
Joe, neem naar een slokje. Je zult het nodig hebben als je dit programma uit wilt zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoogst irritant. Geef mij een slokje van jouw fles?
Afgewezen, te laat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef Strani het volgende:
Ik neem even afstand van mijn eerdere licht positieve recensie van dit programma.
Met een sigaret.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ingeborg heeft een beetje te vaak en te lang in de zon gelegen.
Dat laatste, allemaal mensen die dachten dat er Ik Hou van Holland was vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Lachband of hebben ze de RTL-klapvee-mongolenbus omgeleid?
Broek uit, broek uit, broek uit!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
Ik gooide net van ellende port over mijn lichte spijkerbroek
Is er vanavond toch nog wat spannends gebeurd!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
dat is inderdaad nog wel 10 keer erger dan dit. Ik hou van Hollandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste, allemaal mensen die dachten dat er Ik Hou van Holland was vandaag.
Nogal. Ik ben nooit te beroerd om iets een kans te geven, maar dit ondertreft mijn verwachtingen, die al niet hoog lagen.quote:
Hoe zijn je billen in die broek?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
Hahahaha... de afwas!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik herinner ik me nu dat ik dit programma vorige week 'luisterde' tijdens de afwas. Dan is iets al snel grappig.
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahahaha... de afwas!![]()
Toch nog gelachen vanavond.![]()
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeldquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.
Machine doet hem hier.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.
Dan hebben jullie ook een hele verstandige relatiequote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeld
Ik kook hier en de machine doet de afwas. Uiteraard doet mijn vrouw het zuigwerk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeld
Soms noem ik haar ook pijpekop.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje onaardig om je vriendin/vrouw een machine te noemen.
Volgende week kies jij een programma, ik wil deze verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Tering, dit programma gaat dus écht ner-gens over!![]()
![]()
Van Dam zou zich in zijn graf omdraaien.
Ik neem je niks kwalijk hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week kies jij een programma, ik wil deze verantwoordelijkheid niet meer.
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten hun tijd uit. Net als wij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden ze het zelf wel een goed programma vinden?
Een echte kerel kookt gewoonquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 shtechreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben jullie ook een hele verstandige relatie
Lijkt me zo kut om een niet grappige cabaretier te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten hun tijd uit. Net als wij.
Yep, hier thuis ben ik de Kranenbarf.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden ze het zelf wel een goed programma vinden?
Ik vergeef het je hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik ben afgegleden naar RTL4: "De Grote Improvisatieshow". Sorry.
Nieuwsuur?quote:
Of SBS9 !!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:19 schreef Strani het volgende:
Ik ga SBS6 maar eens proberen (dat doe ik anders bijna nooit, echt niet).
Bel de krantquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:19 schreef Strani het volgende:
Ik ga SBS6 maar eens proberen (dat doe ik anders bijna nooit, echt niet).
Ja, in ieder geval het aardigste stukje tot nu toe wat mij betreft.quote:
Iedereen! Zet het in je sig!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou het liever een beetje geheim eigenlijk
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:24 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Iedereen! Zet het in je sig!![]()
Meh, De Lama's had ik 10 jaar geleden wel zo'n beetje gezien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
TV / De grote improvisatie show [RTL4]
Ja het is ook nog eens een bijzonder slecht aftreksel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, De Lama's had ik 10 jaar geleden wel zo'n beetje gezien.
Eeks, succes, dit is een kloon!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]Nou moet ik jou stalken om ook achter sappige informatie over jou te komen
Nog spannenderquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Eeks, succes, dit is een kloon!
Op zich wel, maar elke week een filmpje "in de natuur" met precies dezelfde insteek gaat ook al snel vervelen.quote:
Kijk dit seizoen pas voor het eerst, had wel meer verwacht van Wim Helsen, maar uiteindelijk was het best treurigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel, maar elke week een filmpje "in de natuur" met precies dezelfde insteek gaat ook al snel vervelen.
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik zit te kijken naar een stel getalenteerde cabaretiers / komieken, van wie ik stuk voor stuk weet dat ze veel beter kunnen dan dit.
Waar vind ik dit bij Ziggo dtv?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sinds 1 januari. Er kijkt alleen geen hond naar.
Dat zeker. Mike & Thomas show was leuker dan dit..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik zit te kijken naar een stel getalenteerde cabaretiers / komieken, van wie ik stuk voor stuk weet dat ze veel beter kunnen dan dit.
Bij Ziggo op kanaal 28. Maar het is eigenlijk meer een vrouwenzender, dus ik weet niet of je je erg gaat vermaken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Waar vind ik dit bij Ziggo dtv?
Op de liedjes na, die vond ik altijd vrij irritant.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker. Mike & Thomas show was leuker dan dit..
Bijvoorbeeld ja. Maar Erik van Muiswinkel kan beter, Wim Helsen kan beter, etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker. Mike & Thomas show was leuker dan dit..
Dit stukje, met Jochem Meyer, die allerlei typetjes doet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de liedjes na, die vond ik altijd vrij irritant.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit stukje, met Jochem Meyer, die allerlei typetjes doet...
... blijft geniaal.
Ik vond van Muiswinkel zijn monoloog het leukst.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie het had gemist, het leukste stukje uit Cojones:
Als die verstandig zijn, laten ze zich niet meer zien bij dit programma.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik miste ook Rob Urgert en Owen Schumacher
Die was geslaagdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet niet hoe de aflevering verder is maar moest wel lachen om de rapbattle
De lol is eraf met Wim Helsen. Het enige grappige aan dat stukje was de opmerking dat hij het gevaar van de natuur had opgezocht terwijl Karskens veilig in de studio zit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die Belg ook al niet zo heel grappig.
Het is echt pijnlijk niet-grappigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Dacht dat vanavond de eerste aflevering was. Is het wat ? Heb het nog nooit gezien.
Ik ben na 5 minuten afgehaakt. What a waste of talent.quote:
Ik ook. Vind het het leukste onderdeel van het programma.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet niet hoe de aflevering verder is maar moest wel lachen om de rapbattle
Omdat de rest zo bagger is ?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het het leukste onderdeel van het programma.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening is exact gelijk aan die vorige week. Daarom (dus ook weer) dit filmpje:
Ik vond dit zelf echt hilarisch.quote:
Ik zag het zonder geluid. Zag gelijk over wie het ging.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dit zelf echt hilarisch.
Het énige, relatief, aardige onderdeel van het programma.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het het leukste onderdeel van het programma.
Dat is het meest trieste.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:23 schreef Cynix ® het volgende:
op zich, zeker individueel, grotendeels wel talentvolle mensen?
Dat mag natuurlijk, maar moest jij dan ook lachen om een foto van iemand die op Jezus moet lijken, waarbij iemand dan roept: "Die lijkt meer op je zus! Hahahaquote:Op zondag 8 februari 2015 10:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik vond gisteren eigenlijk het omgekeerde van de eerdere afleveringen.
Als er een grap voorbij komt wordt die hier wel gemeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit chips te kraken en te kauwen dus áls er al een grap is mis ik 'm waarschijnlijk.
Je zult geen typekramp oplopen gok ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Als er een grap voorbij komt wordt die hier wel gemeld.
Geen idee.quote:
Aldus iemand met twee uitermate melige grappen in zijn eigen ondertitel.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, maar moest jij dan ook lachen om een foto van iemand die op Jezus moet lijken, waarbij iemand dan roept: "Die lijkt meer op je zus! Hahahacrashende roflcopter
"
Nou ja, goed dat er voor elk soort humor wel een doelgroep is.
Eerlijk gezegd kan ik om die grappen nog wel (glim)lachen...voor de rest is het niet veel soeps.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan geen Feyenoordgrap meer horen.
twitter:remkovrijdag twitterde op maandag 23-02-2015 om 00:00:49Whaaaa @Cojones spittbattle in t Griekse acht uur journaal! http://t.co/Fc9pvnDdFG reageer retweet
twitter:SanneWallis twitterde op zondag 22-02-2015 om 22:17:48'Onze' spit battle (van #cojones van gister) heeft 't griekse journaal gehaald! Kijk op 13 min. Grieks ondertiteld! http://t.co/kkuP6mDKM8 reageer retweet
Nicequote:Op maandag 23 februari 2015 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
De spit battle van zaterdag heeft het Griekse Journaal gehaald:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)alt-grieks-journaal/twitter:remkovrijdag twitterde op maandag 23-02-2015 om 00:00:49Whaaaa @Cojones spittbattle in t Griekse acht uur journaal! http://t.co/Fc9pvnDdFG reageer retweet
twitter:SanneWallis twitterde op zondag 22-02-2015 om 22:17:48'Onze' spit battle (van #cojones van gister) heeft 't griekse journaal gehaald! Kijk op 13 min. Grieks ondertiteld! http://t.co/kkuP6mDKM8 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |