Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahahaha... de afwas!![]()
Toch nog gelachen vanavond.![]()
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeldquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.
Machine doet hem hier.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.
Dan hebben jullie ook een hele verstandige relatiequote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeld
Ik kook hier en de machine doet de afwas. Uiteraard doet mijn vrouw het zuigwerk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeld
Soms noem ik haar ook pijpekop.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje onaardig om je vriendin/vrouw een machine te noemen.
Volgende week kies jij een programma, ik wil deze verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Tering, dit programma gaat dus écht ner-gens over!![]()
![]()
Van Dam zou zich in zijn graf omdraaien.
Ik neem je niks kwalijk hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week kies jij een programma, ik wil deze verantwoordelijkheid niet meer.
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten hun tijd uit. Net als wij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden ze het zelf wel een goed programma vinden?
Een echte kerel kookt gewoonquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 shtechreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben jullie ook een hele verstandige relatie
Lijkt me zo kut om een niet grappige cabaretier te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten hun tijd uit. Net als wij.
Yep, hier thuis ben ik de Kranenbarf.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden ze het zelf wel een goed programma vinden?
Ik vergeef het je hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik ben afgegleden naar RTL4: "De Grote Improvisatieshow". Sorry.
Nieuwsuur?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |