Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef outtayourleague het volgende:
Ik begreep dat het meteen ook weer de laatste aflevering was? Wsch omdat de komende maand voetbal op tv is.
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.
De PO zendt ook gewoon nog andere programma's uit. Alleen even niet de publiekstrekkers van NL 1.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.
Maar ik blijf!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Strani het volgende:
Goedenavond allemaal. Ik neem wat mensen mee uit het Ik Vertrek-topic, denk ik.
Jazeker! Wat wil je drinken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Is hier de Ik Vertrek afterparty?
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is het best haalbare op dit tijdstip?
Hoiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Oh ja.. nee, ik spaar die interesse wel op voor Eddy Zoey's nieuwe programma op FOX.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als er maar alcohol inzit.
ONZE BELASTINGCENTEN!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Godverdomme! Schoolkrant-niveau op prime time. En niet eens SBS of RTL. Jank.
DAT OOK!quote:
Ingeborg Beugel ookquote:
Jupquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Strani het volgende:
Wacht, Ingeborg is toch die schreeuwlelijk van P&W?
Die halve seconde moet ik gemist hebben.quote:
Joe, neem naar een slokje. Je zult het nodig hebben als je dit programma uit wilt zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoogst irritant. Geef mij een slokje van jouw fles?
Afgewezen, te laat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef Strani het volgende:
Ik neem even afstand van mijn eerdere licht positieve recensie van dit programma.
Met een sigaret.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ingeborg heeft een beetje te vaak en te lang in de zon gelegen.
Dat laatste, allemaal mensen die dachten dat er Ik Hou van Holland was vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Lachband of hebben ze de RTL-klapvee-mongolenbus omgeleid?
Broek uit, broek uit, broek uit!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
Ik gooide net van ellende port over mijn lichte spijkerbroek
Is er vanavond toch nog wat spannends gebeurd!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
dat is inderdaad nog wel 10 keer erger dan dit. Ik hou van Hollandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste, allemaal mensen die dachten dat er Ik Hou van Holland was vandaag.
Nogal. Ik ben nooit te beroerd om iets een kans te geven, maar dit ondertreft mijn verwachtingen, die al niet hoog lagen.quote:
Hoe zijn je billen in die broek?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
Hahahaha... de afwas!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik herinner ik me nu dat ik dit programma vorige week 'luisterde' tijdens de afwas. Dan is iets al snel grappig.
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahahaha... de afwas!![]()
Toch nog gelachen vanavond.![]()
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeldquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.
Machine doet hem hier.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand moet 'm doen hè. M'n vrouw kookt al.
Dan hebben jullie ook een hele verstandige relatiequote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeld
Ik kook hier en de machine doet de afwas. Uiteraard doet mijn vrouw het zuigwerk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de rollen ook zo verdeeld
Soms noem ik haar ook pijpekop.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje onaardig om je vriendin/vrouw een machine te noemen.
Volgende week kies jij een programma, ik wil deze verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Tering, dit programma gaat dus écht ner-gens over!![]()
![]()
Van Dam zou zich in zijn graf omdraaien.
Ik neem je niks kwalijk hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week kies jij een programma, ik wil deze verantwoordelijkheid niet meer.
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten hun tijd uit. Net als wij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden ze het zelf wel een goed programma vinden?
Een echte kerel kookt gewoonquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 shtechreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben jullie ook een hele verstandige relatie
Lijkt me zo kut om een niet grappige cabaretier te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten hun tijd uit. Net als wij.
Yep, hier thuis ben ik de Kranenbarf.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden ze het zelf wel een goed programma vinden?
Ik vergeef het je hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik ben afgegleden naar RTL4: "De Grote Improvisatieshow". Sorry.
Nieuwsuur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |