Joe, neem naar een slokje. Je zult het nodig hebben als je dit programma uit wilt zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoogst irritant. Geef mij een slokje van jouw fles?
Afgewezen, te laat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef Strani het volgende:
Ik neem even afstand van mijn eerdere licht positieve recensie van dit programma.
Met een sigaret.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ingeborg heeft een beetje te vaak en te lang in de zon gelegen.
Dat laatste, allemaal mensen die dachten dat er Ik Hou van Holland was vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Lachband of hebben ze de RTL-klapvee-mongolenbus omgeleid?
Broek uit, broek uit, broek uit!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
Ik gooide net van ellende port over mijn lichte spijkerbroek
Is er vanavond toch nog wat spannends gebeurd!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
dat is inderdaad nog wel 10 keer erger dan dit. Ik hou van Hollandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste, allemaal mensen die dachten dat er Ik Hou van Holland was vandaag.
Nogal. Ik ben nooit te beroerd om iets een kans te geven, maar dit ondertreft mijn verwachtingen, die al niet hoog lagen.quote:
Hoe zijn je billen in die broek?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef roos85 het volgende:
Hahahaha... de afwas!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik herinner ik me nu dat ik dit programma vorige week 'luisterde' tijdens de afwas. Dan is iets al snel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |