Bron OP: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-vara-satire-cojonesquote:Volgens de VARA moet het een show worden in de geest van Farce Majeur, Kopspijkers en Van Kooten en De Bie. Naast de vaste cabaretiers zullen er ook geregeld rollen weggelegd zijn voor Sanne Wallis de Vries, Niels van der Laan en Jeroen Woe. Hans Riemens doet de eindredactie van COJONES en Edo Schoonbeek is hofschrijver.
Volgens Van Muiswinkel is Nederland ook wel toe aan een goed stuk satire. "Tien jaar geleden was Nederland af. Nu moeten er een paar dingetjes gecorrigeerd worden: de opgewekte machteloosheid van onze leiders, het verwoeste onderwijslandschap, de schaamteloze bank- en beursjongens, de verziekte topsport, de verwarde kunstwereld, de misselijke boulevardcultuur en het matige middenveld van het Nederlands Elftal. De hoofdrolspelers in al die kluchten zullen in COJONES stuk voor stuk hun vet krijgen. Niet alleen in Rotterdam spreken we Nederlands. Dat gebeurt eigenlijk overal in het land, als je er oor voor hebt. Dus die Spaanse COJONES mogen best met een dikke Hollandse J worden uitgesproken."
COJONES is vanaf 17 mei iedere zaterdagavond om 23.00 uur te zien op Nederland 1. De opnames van de show zijn in M-Lab in Amsterdam.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Martijn Koning is de enige reden waarom ik misschien ga inschakelen.
Als Harry van Raaij en Anton Geesink was die echt geweldig!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Van Muiswinkel is alleen leuk met z'n imitaties. Niet als "zichzelf".
Nee, dit is een nieuw programma en ook op een ander tijdstip.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dit is toch niet de opvolger van de Kwis mag ik hopen?
Nope, dit is Wekelijkse satire uit het hoofd en uit het hart, in de grote traditie van Farce Majeure, Kees en Wim, Kopspijkers en Business Class. Aldus de beschrijving van het programma.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dit is toch niet de opvolger van de Kwis mag ik hopen?
Is hij de Pieter Derks van dit programma?quote:
Haha, ja ik heb hem in betere vorm gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is hij de Pieter Derks van dit programma?
Gezien de slechte "stand-up comedy" weet ik het antwoord eigenlijk al
Lijst met plekken waar reaguurders komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
In welke context werden we genoemd jongens?
Dat was ook het hoogtepunt van deze hele uitzendingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
En toen was alles ineens weer goed.![]()
FOK! genoemd.
Dat was ook het beste stukje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Behalve als FOK! genoemd wordt. Dan staan ze ineens allemaal op de stoelen te dansen.
En dan te bedenken dat zo'n beetje iedereen van De Kwis hieraan meewerktquote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef remcoP het volgende:
[..]
Lijst met plekken waar reaguurders komen.
reaguurders met fok associerenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef remcoP het volgende:
[..]
Lijst met plekken waar reaguurders komen.
had er gewoon meer van verwachtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de reacties wel overdreven negatief. Het was best vermakelijk.
Nou, ik vind de kijkcijfers mede verbazingwekkend vanwege het late tijdstip waarop het werd uitgezonden. En nu men de wat "mindere" kwaliteit gezien heeft, zal het volgende week wel minder zijn denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef Mike het volgende:
Het is toch helemaal niet raar dat er wat mensen keken? Cabaret is heel populair (zie De Kwis) en het was de eerste uitzending.
Het mag misschien niet best zijn geweest, maar dat weten al die kijkers pas nadat ze het gezien hadden.
Maak het dan 2x zo lang en gun iedereen ook wat tijd..quote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef Mike het volgende:
Ik hoop sowieso dat ze het eens wat langer de kans geven. In dit programma zijn bijna alle cabaretiers verenigd die wel eens wat op tv doen, dus dat moet best wat kunnen worden.
Mee eens. Het heeft gewoon even tijd nodig. Komt allemaal echt wel goedquote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef Mike het volgende:
Ik hoop sowieso dat ze het eens wat langer de kans geven. In dit programma zijn bijna alle cabaretiers verenigd die wel eens wat op tv doen, dus dat moet best wat kunnen worden.
Opgenomen en bekeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef Mike het volgende:
Cabaret is heel populair (zie De Kwis) en het was de eerste uitzending.
Het mag misschien niet best zijn geweest, maar dat weten al die kijkers pas nadat ze het gezien hadden.
Ik vond er oprecht geen klap aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de reacties wel overdreven negatief. Het was best vermakelijk.
Ja ik vond 'm een stuk beter dan vorige keer. Zaten nog steeds wel een paar hele flauwe en makkelijke grappen in, maar over het algemeen was het een leuk half uurtje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:46 schreef outtayourleague het volgende:
Moeite waard om terug te kijken? Er was ook iets anders op tv namelijk
De Kwis is ook slecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zo'n beetje iedereen van De Kwis hieraan meewerkt
Dit waren zeker de slechte grappen die de papierversnipperaar helaas niet hebben gehaald
Dat fragmentje in de aftiteling met "Van Gaal" was ook leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Leuke uitzending! Dat stukje met Schumacher en Urgert had er wel uit gemogen, maar de rest was top! Van Gaal op een begrafenis: "Ja, natuurlijk willen we afscheid nemen! Wat is dat nou voor domme vraag? Waarom denk je anders dat ik hier al twee uur in mijn zwarte pak naar een kist zit te kijken?"
Ook Martijn Koning was erg goed (Jan "Onder de gordel" Roos)
wilde net typen... Wildersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:20 schreef -0- het volgende:
De inhoud van die documentaire is de beste satire.
of de zaterdagavond van RTL 4quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef remcoP het volgende:
Nog altijd beter dan het carnaval festival
Dat wel, maar dat die partij dan nog nauwelijks aan de bak komt, zegt genoeg over die prutsers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nou denk dat er meer 50+ ers zijn dan ooit tevoren
twitter:nausicaamarbe twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 23:58:43Mali:ontvoeringen,dode gijzelaars, raketinslagen, jihaditerreur. En #Vara's suffe #cojones zingen minachtend over VN-missie. #flauwegrappen reageer retweet
Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef outtayourleague het volgende:
Ik begreep dat het meteen ook weer de laatste aflevering was? Wsch omdat de komende maand voetbal op tv is.
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor voetbal moet altijd alles wijken. Ik snap dat echt niet. Knevel & Van den Brink is na deze week ook niet meer op tv. Waarom het voetbal niet (hoofdzakelijk) op het kwakkelende Nederland 3 kan worden uitgezonden is mij een mysterie.
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat er zoveel mensen naar het voetbal kijken, dat de kijkcijfers van andere programma's nog amper te meten zijn. Dan heb je veel geld in een programmering gestopt waarnaar niemand kijkt, dus ik snap het wel. De commerciëlen gaan ook alleen maar herhalingen en films uitzenden.
De PO zendt ook gewoon nog andere programma's uit. Alleen even niet de publiekstrekkers van NL 1.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zulke momenten zou de Publieke Omroep zich niet door kijkcijfers, maar door doelstellingen moeten laten leiden.
Maar ik blijf!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Strani het volgende:
Goedenavond allemaal. Ik neem wat mensen mee uit het Ik Vertrek-topic, denk ik.
Jazeker! Wat wil je drinken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Is hier de Ik Vertrek afterparty?
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is het best haalbare op dit tijdstip?
Hoiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Oh ja.. nee, ik spaar die interesse wel op voor Eddy Zoey's nieuwe programma op FOX.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of je moet 'Wie goed doet..' willen kijken?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als er maar alcohol inzit.
ONZE BELASTINGCENTEN!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Godverdomme! Schoolkrant-niveau op prime time. En niet eens SBS of RTL. Jank.
DAT OOK!quote:
Ingeborg Beugel ookquote:
Jupquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Strani het volgende:
Wacht, Ingeborg is toch die schreeuwlelijk van P&W?
Die halve seconde moet ik gemist hebben.quote:
Joe, neem naar een slokje. Je zult het nodig hebben als je dit programma uit wilt zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoogst irritant. Geef mij een slokje van jouw fles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |