Meh, De Lama's had ik 10 jaar geleden wel zo'n beetje gezien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
TV / De grote improvisatie show [RTL4]
Ja het is ook nog eens een bijzonder slecht aftreksel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, De Lama's had ik 10 jaar geleden wel zo'n beetje gezien.
Eeks, succes, dit is een kloon!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]Nou moet ik jou stalken om ook achter sappige informatie over jou te komen
Nog spannenderquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Eeks, succes, dit is een kloon!
Op zich wel, maar elke week een filmpje "in de natuur" met precies dezelfde insteek gaat ook al snel vervelen.quote:
Kijk dit seizoen pas voor het eerst, had wel meer verwacht van Wim Helsen, maar uiteindelijk was het best treurigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel, maar elke week een filmpje "in de natuur" met precies dezelfde insteek gaat ook al snel vervelen.
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik zit te kijken naar een stel getalenteerde cabaretiers / komieken, van wie ik stuk voor stuk weet dat ze veel beter kunnen dan dit.
Waar vind ik dit bij Ziggo dtv?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sinds 1 januari. Er kijkt alleen geen hond naar.
Dat zeker. Mike & Thomas show was leuker dan dit..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik zit te kijken naar een stel getalenteerde cabaretiers / komieken, van wie ik stuk voor stuk weet dat ze veel beter kunnen dan dit.
Bij Ziggo op kanaal 28. Maar het is eigenlijk meer een vrouwenzender, dus ik weet niet of je je erg gaat vermaken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Waar vind ik dit bij Ziggo dtv?
Op de liedjes na, die vond ik altijd vrij irritant.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker. Mike & Thomas show was leuker dan dit..
Bijvoorbeeld ja. Maar Erik van Muiswinkel kan beter, Wim Helsen kan beter, etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker. Mike & Thomas show was leuker dan dit..
Dit stukje, met Jochem Meyer, die allerlei typetjes doet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de liedjes na, die vond ik altijd vrij irritant.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit stukje, met Jochem Meyer, die allerlei typetjes doet...
... blijft geniaal.
Ik vond van Muiswinkel zijn monoloog het leukst.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie het had gemist, het leukste stukje uit Cojones:
Als die verstandig zijn, laten ze zich niet meer zien bij dit programma.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik miste ook Rob Urgert en Owen Schumacher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |