De lama's?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: wat is dit bar slecht. Anno 2013 nog steeds proberen de Lama's te imiteren
En natuurlijk het brave klap en lach vee. Braver dan bij RTL vind je ze niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Valt ook totaal niet op dat alles tot in de puntjes is gescript.
Zoals ik al eerder zei, is alles barslecht gestolen van Whose line is it anyway.quote:
Ook goed en ja dat klopt. Maar meeste zullen aan de lama's moeten denken zeker met Tijl en die kale.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, is alles barslecht gestolen van Whose line is it anyway.
En die quasi grappige pownews grietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Probleem is ook dat deze gasten niet grappig zijn. Het zijn echt geen improvisatiekunstenaars. Ik bedoel, Jamai, Wtf?
Is echt de slechts mogelijke presentator voor zo'n programma.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is echt de slechtst mogelijke presentator voor zo'n programma.
Kuch wliia zonder leuke mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Zonder gekheid, dit is natuurlijk gewoon de lama's, maar dan met (een aantal) nieuwe lama's.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Probleem is ook dat deze gasten niet grappig zijn. Het zijn echt geen improvisatiekunstenaars. Ik bedoel, Jamai, Wtf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |