De lama's?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: wat is dit bar slecht. Anno 2013 nog steeds proberen de Lama's te imiteren
En natuurlijk het brave klap en lach vee. Braver dan bij RTL vind je ze niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Valt ook totaal niet op dat alles tot in de puntjes is gescript.
Zoals ik al eerder zei, is alles barslecht gestolen van Whose line is it anyway.quote:
Ook goed en ja dat klopt. Maar meeste zullen aan de lama's moeten denken zeker met Tijl en die kale.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, is alles barslecht gestolen van Whose line is it anyway.
En die quasi grappige pownews grietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Probleem is ook dat deze gasten niet grappig zijn. Het zijn echt geen improvisatiekunstenaars. Ik bedoel, Jamai, Wtf?
Is echt de slechts mogelijke presentator voor zo'n programma.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is echt de slechtst mogelijke presentator voor zo'n programma.
Kuch wliia zonder leuke mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Zonder gekheid, dit is natuurlijk gewoon de lama's, maar dan met (een aantal) nieuwe lama's.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Probleem is ook dat deze gasten niet grappig zijn. Het zijn echt geen improvisatiekunstenaars. Ik bedoel, Jamai, Wtf?
Daar zit misschien nog potentie in, maar Jamai?????!!?!quote:
Ze hebben vast wel geoefend. Ik denk niet dat deze mensen zomaar gecast zijn, ze moeten wel iets kunnen. En hey, dit is een eerste aflevering. Misschien wordt het nog beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Die vond ik af en toe wel goed uit de hoek komen eigenlijk. Die getinte waarvan ik de naam kwijt ben vind ik niet zo goed.quote:
nee dit wordt niet beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel geoefend. Ik denk niet dat deze mensen zomaar gecast zijn, ze moeten wel iets kunnen. En hey, dit is een eerste aflevering. Misschien wordt het nog beter.
Klopt. Was bij de lama's ook zo. Maar zelfs Tijl en Ruben vind ik niet ijzersterk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel geoefend. Ik denk niet dat deze mensen zomaar gecast zijn, ze moeten wel iets kunnen. En hey, dit is een eerste aflevering. Misschien wordt het nog beter.
Tijl had bij de lama's ook wel afleveringen waarin hij volledig onzichtbaar was. Hij is nogal overrated wat improvisatie betreft, vind ik. Ik weet nog wel dat ik bij de lama's een hele aflevering heb gehoopt dat hij zich met een meesterlijke grap zou herpakken (want ik vond hem wel leuk), maar dat gebeurde dan niet. Je kon dan duidelijk zien dat hij daar zelf ook van baalde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt. Was bij de lama's ook zo. Maar zelfs Tijl en Ruben vind ik niet ijzersterk.
Hij had altijd de meest slimme humor vond ik, maar veel begrepen hem nooit, omdat hij dus veel moeilijke grappen had. Maar als je die begreep was hij best sterk hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijl had bij de lama's ook wel afleveringen waarin hij volledig onzichtbaar was. Hij is nogal overrated wat improvisatie betreft, vind ik. Ik weet nog wel dat ik bij de lama's een hele aflevering heb gehoopt dat hij zich met een meesterlijke group zou herpakken (want ik vond hem wel leuk), maar dat gebeurde dan niet. Je kan dan duidelijk zien dat hij daar zelf ook van baalde.
Ja daarom vond ik hem ook leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij had altijd de meest slimme humor vond ik, maar veel begrepen hem nooit, omdat hij dus veel moeilijke grappen had. Maar als je die begreep was hij best sterk hoor.
Het is grotendeels gewoon geïmproviseerd hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
Aardig programma, maar noem het aub niet de improvisatieshow. De kijkers zijn niet achterlijk
Het verschil tussen dit en de Lama's is dat ze nu niet meer om elkaars grappen lachen. Je ziet dat Ruben en Tijl voor een fijn bedrag zijn gelokt. Het spontane is helaas verdwenen.
Daarentegen toch leuker dan het gros van de programma's op tv
Deels wel, maar in grote lijnen vooraf bedacht. Ik krijg ook de indruk dat ze 3 uur hebben opgenomen en een 40 minuten hebben gebruikt. We hebben een Fok!ker in het publiek nodig die dat uitzoektquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is grotendeels gewoon geïmproviseerd hoor.
Wilko Terwijn (op Fok zeer gewaardeerd)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef T-Force het volgende:
Vind deze aflevering tot nu toe een stuk leuker dan de vorigeWie is die nieuwe brillie?
Dit volgens mij. Volgens mij is het wel degelijk geimproviseerd, maar gezien je van menig thema maar 1 of 2 grappen hoort (waar je er bij de lama's minstens 6 hoorde), hebben ze volgens mij aardig geknipt, en dat zullen ze niet gedaan hebben omdat het programma dan beter loopt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Deels wel, maar in grote lijnen vooraf bedacht. Ik krijg ook de indruk dat ze 3 uur hebben opgenomen en een 40 minuten hebben gebruikt. We hebben een Fok!ker in het publiek nodig die dat uitzoekt
Ik vind die Rick-Paul trouwens wel geestig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |