SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Onderstaand gaat over het kaartje, niet over het kussenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef geppie het volgende:
Wat is ie tof Chanty!!! Heb je hem zelf gemaakt?
Hmm wacht… ik realiseer me nu dat jij het waarschijnlijk hebt over het kussen en niet over het kaartjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef geppie het volgende:
Wat is ie tof Chanty!!! Heb je hem zelf gemaakt?
Bedankt, ga ik zeker doen maar ik hoop zo dat het niet zover komt dat ik het moet gaan vragenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef Enfermera het volgende:
Nog eventjes over de KS en spoed etc; in het ziekenhuis waar ik een tijd heb stage gelopen / gewerkt deden ze het altijd zo:
Code groen = geplande ks (zoals bij bijv. stuit), staat op het OK programma met tijd + datum
Code oranje = 'spoed' ks, in die zin dat kind er snel moet zijn, maar er is wel tijd voor ruggenprik etc. Meestal bij niet vorderende ontsluiting, oid.
Code rood = werkelijk spoed; kind moet er binnen een paar minuten uit. Rennen vanaf de afdeling, snel OK team klaar, moeder onder narcose, en wat ik weet wel gewoon een horizontale snee zoals ze dat doen. Heb toen niet gehoord van verticale incisies![]()
Hopelijk maakt dat wat duidelijk, maar als je twijfelt gewoon even aan je gyn vragen hoe de procedure is in dat zh! Dat kunnen ze zeker uitleggen![]()
Twink wat vervelend
Ik hoop het ook niet hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bedankt, ga ik zeker doen maar ik hoop zo dat het niet zover komt dat ik het moet gaan vragen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:44 schreef Chanty het volgende:
GM ik heb een roze voedingskussenhoes voor je want de mijne pastwat een leukerd! ik dm je wel ff voor de roze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja idd haha ik snapte al niet waar je het kaartje vandaan haaldequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmm wacht… ik realiseer me nu dat jij het waarschijnlijk hebt over het kussen en niet over het kaartje
Kussen heb ik gekochtIk heb twee linker handen
Mijn post net sloeg dus op het kaartje.
Dat krijg je als je in tien topics zit te lezen en daarnaast nog 20 andere dingen aan het doen bentquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:56 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja idd haha ik snapte al niet waar je het kaartje vandaan haalde
Ga zo wel ff spieken in het kaartjestopic.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
over voedingskussens gesproken, ik heb van de week eens een lijstje opgesteld met dingen die we allemaal nog in huis moeten halen. En dan heb ik het over dingen die moeten, niet over onzinnig-maar-nice-to-have dingen. Ik werd er een beetje onrustig van. Tering, je hele inboedel moet op de schop als je je voortplant
iemand interesse in 35 paar pumps in maat 39?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Chanty het volgende:
[..]… true
Dus begin maar vast met het weggooien van dingen die nice to have zijn maar waar je straks geen plek meer voor hebt
Nou je maakt er grapjes over… maar ik ben serieus tot de conclusie gekomen dat ons (eigenlijk best bescheiden) schoenenrekje niet meer in de gang past omdat er straks een kinderwagen moet staanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iemand interesse in 35 paar pumps in maat 39?of 650 flesjes nagellak?
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou je maakt er grapjes over… maar ik ben serieus tot de conclusie gekomen dat ons (eigenlijk best bescheiden) schoenenrekje niet meer in de gang past omdat er straks een kinderwagen moet staan
Ik adopteer je lakjes wel <3quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iemand interesse in 35 paar pumps in maat 39?of 650 flesjes nagellak?
![]()
Ik moet hier toch verplicht meelezen als mod zijnde..maar van sommige woorden gaat mijn alertheid wel piekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zat te wachten als een kat onder een nest jonge merels
hier moet ie ook uit de gang, de kattenbak moet daarheen, en dan kan de kinderwagen naast de box in de woonkamer, mits ik de bench ook iets verzet en de boekenkast weghaal...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou je maakt er grapjes over… maar ik ben serieus tot de conclusie gekomen dat ons (eigenlijk best bescheiden) schoenenrekje niet meer in de gang past omdat er straks een kinderwagen moet staan
ik wil het werkelijk niet weten, ik denk dat ik een beetje doodga van binnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:12 schreef geppie het volgende:
Nou als ik zo doorga met mijn poten heb je ook een adoptieadres voor je pumps...Pre-kind; maat 36, anderhalf kind later; maatje 38.5 :x
ik loo dan wel niet op pumps oid maar ik pas mn eigen schoenen nog hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het werkelijk niet weten, ik denk dat ik een beetje doodga van binnen
dat is dan wel snel gegaan zeg, dat voelen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:14 schreef Skittles het volgende:
Wel alles teruggelezen, maar ook een hoop vergeten.
GM, gefeliciteerd met je trouwdag! Fijn van de goede uitslagen van je man.
JJ binnen twee weken mag je al je meisje knuffelen![]()
Chanty, mooie voedingskussen hoes! En je kaartje is ook zo mooi![]()
SQ als je pumps nou een maatje kleiner waren geweest![]()
Ruimte voor de spullen zit ik niet zo mee. Alleen zit ik me nu al op te winden over het wel op tijd klaar krijgen (ja nu al) Ik kom nog niet eens verder dan het behang. Alles wat ik zie vind ik te zoetsappig of te druk. En ik krijg al jeuk als ik op al dat behang Lief! of Stoer! zie staan.
De kleine meid is druk vandaag. Om half 5 's ochtends voelde ik al zacht getrap en toen de kat op m'n buik kwam liggen, voelde ik opeens een harde bobbel ontstaan aan de rechterkant die ik weg kon duwen. Gevolgd door getrap tegen de kat, die dit niet in de gaten had want aan de buitenkant voel je nog niks.
Wij hebben er ook geen plek voor dus hij ligt bijna permanent in de achterbak van de autoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idee dus, normaal zou die rode lijn rechtdoor lopen. Maar daar waar op het tekeningetje in de hal de blauwe kattenmand staat zal de kinderwagen moeten
je bent dan ook nog maar 26 wekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik loo dan wel niet op pumps oid maar ik pas mn eigen schoenen nog hoor
krijg ze wat moeilijk vast maar dat heeft weinig met mn voeten te maken.. merk nu wel dat mn voeten wat uitzakken..
geppie ookquote:
het gros daarvan is, gok ik, veroorzaakt door zwangerschap #1quote:
Nou vond ik ook! Van plopjes naar duidelijk getrapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is dan wel snel gegaan zeg, dat voelen!![]()
*stiekem ook een beetje jaloers is*
ja ik had mn post idd ge-edit nadat ik wel goed gelezen had..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gros daarvan is, gok ik, veroorzaakt door zwangerschap #1
Ik ken iig echt heel veel vrouwen die grotere schoenmaten hadden na de bevalling. Doordat je kraakbeen verweekt groeien ze
Vetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou vond ik ook! Van plopjes naar duidelijk getrapHet voelt ook alsof m'n buik bij zo'n trap naar buiten wordt gedrukt, maar als ik dan kijk zie je helemaal niks.
Dat verzin jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken iig echt heel veel vrouwen die grotere schoenmaten hadden na de bevalling. Doordat je kraakbeen verweekt groeien ze
De eerste keer dat je het ook echt ziet is ook heeeel raar... hier vaak rond 01:00 dat ze dat bedenkt... en das wel genieten want manlief slaapt dan en ik lig toch wakker maar ben dan minder alleenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou vond ik ook! Van plopjes naar duidelijk getrapHet voelt ook alsof m'n buik bij zo'n trap naar buiten wordt gedrukt, maar als ik dan kijk zie je helemaal niks.
Ja, ik hink ook nog een beetje tussen twee gedachten merk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat verzin je![]()
Ik weiger een nieuw huisje te zoeken voor mijn stiletto's en way too expensive pumps...
(Alsof die ook maar handig zijn om aan te hebben achter de kinderwagen of als je achter je kind aandraaft in de speeltuin)
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idee dus, normaal zou die rode lijn rechtdoor lopen. Maar daar waar op het tekeningetje in de hal de blauwe kattenmand staat zal de kinderwagen moeten
True na nummer 1 had ik anderhalf maat groter maar desalniettemin (quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is ook prima te doen gelukkigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:26 schreef Chanty het volgende:
[..]wauw gewoon een hele plattegrond hahahaha
Maar ziet er wel uit alsof het te doen is dat omlopen
quote:
Whehehe we hebben allemaal een villa nodig hoor ik alquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hier moet ie ook uit de gang, de kattenbak moet daarheen, en dan kan de kinderwagen naast de box in de woonkamer, mits ik de bench ook iets verzet en de boekenkast weghaal...
Uitslagen van man zn onderzoeken zijn binnen, alles is goed
Nu lekker samen aan de chinees en dan naar het ziekenhuis.
Was dit een verkapte 'wacht maar'?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:29 schreef geppie het volgende:
[..]![]()
Gedeelde smart is ....
Gelukkig krijg je er zóveeeeeeeeeeeeel voor terug
Zeer verstandig ende rationeelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef BlueEyes het volgende:
Dat is al een jaar oud onderzoek Sq!
Daar geloof ik niet in.
Ik ga alleen voor feiten en wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken van <6mnd oud
Ik lig meestal tussen een slapende kat en een slapende vriend. Een wakker meisje zou dan wel heel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je het ook echt ziet is ook heeeel raar... hier vaak rond 01:00 dat ze dat bedenkt... en das wel genieten want manlief slaapt dan en ik lig toch wakker maar ben dan minder alleen
nee, want daar staat de kattenbak al en hangen de jassenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:39 schreef Kursor het volgende:
Kan het niet bijhouden, maar...
SQ, mogelijk past je kinderwagen wel in de hal voor de meterkast, dus haaks op de voordeur. Even lastig met draaien in combi met voordeur, maar zo past het bij ons wel. Maar...weinig jassen hangend op die plek en geen schoenenvoorraad eronder.
Afscheid van pumps en stiletto's, check!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wie ging dat boek ook alweer schrijven?
hoofdstuk 13: Waar we afscheid nemen van onze pumps en stiletto's
Ik koop voor een derde ook geen kinderwagen meerquote:
nee joh, ik heb júist de luxepositie dat ik een alternatieve looproute hebquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef mignonne het volgende:
SQ, kun je niet voor een soort haken gaan waarop je het onderstel kan hangen ofzoiets?
Scheelt wellicht vloeroppervlak? Geen idee hoe handig het is in dagelijks gebruik though...
zoiets?
[ afbeelding ]
Oh! ik dacht dat je hem niet kwijt konquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, ik heb júist de luxepositie dat ik een alternatieve looproute hebik ga die wagen straks elke dag gebruiken, die moet gebruiksklaar zijn
maar voor kleinbehuisden is dat wel een optie!
Voerbakjes in de kinderwagenbak zetten..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet alleen de poussen ergens anders te nassen geven straks
mij lijkt de draagdoek ook heel fijn, maar juist met langere afstanden en lopend boodschappen doen enzo lijkt dat bakkie onder de wagen me fijn. Wil in elk geval afwisselen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik had een kinderwagen, maar gebruikte hem nooit. Wat jij zegt, kwak, heb ik een keer of twee gedaan, en toen was ik er klaar mee, Kind gewoon in de draagdoek stoppen en vertrekken was veel gemakkelijker
Dat bakje onder de kinderwagen was bij mij niet al te groot, dus je kunt er niet hee veel boodschappen in kwijt en met kind in doek heb je twee handen vrij. Ik heb uren rondgewandeld met haar in de doek, vond ze zalig en ze sliep er goed inquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mij lijkt de draagdoek ook heel fijn, maar juist met langere afstanden en lopend boodschappen doen enzo lijkt dat bakkie onder de wagen me fijn. Wil in elk geval afwisselen.
Ik hoop nog steeds dat we deze zomer verhuizen
Ik vrees dat ik met kind in doek geen tassen met boodschappen kan dragen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien hoe naïef Ik benquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat bakje onder de kinderwagen was bij mij niet al te groot, dus je kunt er niet hee veel boodschappen in kwijt en met kind in doek heb je twee handen vrij. Ik heb uren rondgewandeld met haar in de doek, vond ze zalig en ze sliep er goed in
Tuurlijk kun je dat wel!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met kind in doek geen tassen met boodschappen kan dragen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien hoe naïef Ik ben
dragen wil ik sowieso ook!
Iddquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:09 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt je rugzak ook om als je buikdraagt
Of je doet je baby in de doek en de boodschappen in de kinderwagenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met kind in doek geen tassen met boodschappen kan dragen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien hoe naïef Ik ben
dragen wil ik sowieso ook!
Ik kan geen 3 kinderen kwijt in een doek hoor.... die die kinderwagen is bezet...quote:
whehe ja idd, ik ging toen de tweede er was ook alleen, even me-timequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan geen 3 kinderen kwijt in een doek hoor.... die die kinderwagen is bezet...
Wekelijkse boodschappen gewoon in het weekend zonder kinderen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je zelfs niet alleen kunt poepen moet je iets
Nooit grote boodschappen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik deed ook geen grote boodschappen! Dat deed B of dat deed Appie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
whehe ja idd, ik ging toen de tweede er was ook alleen, even me-time![]()
Als je zelfs niet alleen kunt poepen moet je iets
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik deed ook geen grote boodschappen! Dat deed B of dat deed Appie
gut wat zou dat handig zijn he?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Helaas waren die dan weer niet te delegeren
Whut? Ik vind je mooi op die fotoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef mignonne het volgende:
oh had je dat nog niet?hmm dit is niet mn charmanste foto... wacht ik zoek ff een betere!
Deze zijn wel realistischquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Chanty het volgende:
Zo ik krijg eindelijk een gezicht bij de alles wetende altijd behulpzame Mignonne
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
gut wat zou dat handig zijn he?
Weet je wat kut is... Een uur lang tegen iemand zeggen gooeeeeedzoooo duw door duw door ja ga verder persenpersenpersen terwijl je zelf heul nodig moet
Nopequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef mignonne het volgende:
oh had je dat nog niet?hmm dit is niet mn charmanste foto... wacht ik zoek ff een betere!
Dus op zoek naar de vrouw met haar tong uit de mond?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Deze zijn wel realistisch
kun je me herkennen als k toevallig in t MCH ben
Ja ik weet wat ik kan verwachten enzo eh... maar die arme vadersquote:
Jeweets!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus op zoek naar de vrouw met haar tong uit de mond?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stalk jullie allemaal op Facebook, is véél makkelijker
nee klopt, maar iedereen is makkelijk te vinden als je ff snel een foto bij de nickname zoektquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef mignonne het volgende:
[..]leugens! ik heb jou heul niet op feestboek!
ghehe ook weer zoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee klopt, maar iedereen is makkelijk te vinden als je ff snel een foto bij de nickname zoektzo loopt er hier in OUD zelfs een collega van me rond, ontdekte ik
het is besmettelijk dus pas maar opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Chanty het volgende:
Hahahaha ja duidelijk herkenbaar dus wel graag altijd zo rondlopen met die tong uit je mond![]()
ja jij mag niet, kurk dr in hops.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog ff, als je het niet erg vind. Fazz?
I'd love toquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog ff, als je het niet erg vind. Fazz?
Dan krijg je ook een dochterquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Waarom verteld niemand je over de pukkels?op m'n borst, op m'n schouders en in m'n nek en ook m'n hoofd ontploft
![]()
En dan niet van die normale droge pukkels, maar van die dikke, rode lelijke dingen die al pijn doen als je er aan denkt! Stom!
Verder alles prima! 2 dagen druk geweest, dus heb vandaag wel weer eens een lui dagje verdiend vind ik
Amen. ik word er echt niet goed van momenteelquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Waarom verteld niemand je over de pukkels?op m'n borst, op m'n schouders en in m'n nek en ook m'n hoofd ontploft
![]()
En dan niet van die normale droge pukkels, maar van die dikke, rode lelijke dingen die al pijn doen als je er aan denkt! Stom!
Verder alles prima! 2 dagen druk geweest, dus heb vandaag wel weer eens een lui dagje verdiend vind ik
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan krijg je ook een dochter![]()
(bakerpraatjes ftw!)
Heb je al zout in je plas gegooid?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]En volgens de Chinese geslachtskalender een jongetje! Stiekem toch een tweeling?
mooie sitequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je al zout in je plas gegooid?
http://www.alletop10lijst(...)r-geslachtsbepaling/
ja, ze had de tekst wel even mogen laten checken iddquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
mooie site![]()
als de hartslag sneller is dan 140, wordt het een meisje. Minder? ga dan maar roze kleren kopen
Oi! Kun je niet ff wat scoren in de kantine straks?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben niet bijgelezen, maar kom even janken dat ik zojuist zonder op te letten mijn laatste boterham heb opgegetenen ik moet nog tot 16.00 uur door
hongerlapdag!
geen cash geldquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oi! Kun je niet ff wat scoren in de kantine straks?
Dat is wel een beetje matigquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
geen cash gelden aangezien we hier op een school zijn is er geen personeelskantine, alleen een balie voor de leerlingen waar je ook als docent alleen met cash kunt betalen. van een extern bedrijf dus ik kan ook niet op de pof
ik heb nog 10 cent in mijn portemonnaie
dus, ik heb gelukkig nog een pindacrunchreep in mijn tas, die ga ik om half twee eten, dan red ik t wel weer door de middag denk ik. op zich zouden 2 bolletjes en 2 boterhammen genoeg moeten zijn (komt neer op 6 boterhammen).
Mwah. Tenzij je een "Hij-is-een-zij"-kindje krijgt dan hequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Er is maar 1 test die 100% zekerheid geeft en dat is bevallen
die kans is wel kleiner dan 0,01 % denk ik. Maar indeed, 100% bestaat nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Mwah. Tenzij je een "Hij-is-een-zij"-kindje krijgt dan heHeb je na 18 jaar alsnog een zoon/dochter* (*doorstrepen wat niet van toepassing is)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje matig![]()
Ik was wel geïnspireerd en heb zojuist mijn vier boterhammen in mijn hoofd gestopt
Dat is mijn pindacrunchreep! Dus die komt van pas! (ik zat een SO te maken en tegelijk te vreten en toen greep ik ineens in een leeg zakje en dacht ik "kutquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:01 schreef BlueEyes het volgende:
Hongerlapjes![]()
Altijd noodvoer bij je hebben he, is het niet voor de misselijkheid dan wel voor de hongermomenten!!
Trouwens net die testjes bekeken.
Ik krijg denk ik een hermafrodiet
Casper het spookje met de grote rode aardbeien in het gezicht kan dit beamenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan krijg je ook een dochter![]()
(bakerpraatjes ftw!)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Dyre het volgende:
Ik zat afgelopen weekend op een verjaardag:
'Wanneer ben je uitgerekend?'
'22 augustus'
'Oh, augustus, dan wordt het een meisje'
Serieus![]()
Ik ook, ik heb 2 augustusdochters!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:15 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]Mijn moeder kan dat beamen, die is ook in augustus bevallen en kreeg mij als dochter!
Napoleonquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef Skittles het volgende:
En dan haal je zwart witjes? Napoleonballen? Zonnebloempitten ()? Chips?
Ja, ik heb ook een augustusdochter. Onomstotelijk bewezen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:20 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb 2 augustusdochters!
Mijn ma 1 dochter en 2 zoons, maar dat telt natuurlijk niet.
Meldquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
Hoe is het intussen met Stardust? is het nog rustig daar?
en NTS?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef Enfermera het volgende:
Chanty spannend hoor, ben benieuwd!
En omgwtfbbq, ik heb vanaf vandaag meldplicht! Wtf! Ik had toch net nog flabbergasted die positieve test in mn handen? omgik ga bijna mn meisje ontmoeten! Pfff.
Hebben jullie dat ook niet bij een tweede, ik vind het nog steeds zo vaag dat er een kind in mn buik zit. Alhoewel ik het wel weet, maar toch. Het voelt niet tastbaarder haast als bij mn dochterstraks als ze eruit is zal ik wel weer denken; oh god ja, er zat een BABY in mn buik!!
![]()
![]()
Whaha XD Ja ik dacht dat het ook wat 'echter' zou zijn deze zwangerschap, but nopequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]damn, blijft dat onwerkelijke gevoel de hele zwangerschap?
hihi!
Hihi grappig!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:51 schreef BlueEyes het volgende:
Enf ik zat al op je meldplicht te wachten aangezien je precies 4 weken voor me aanhupst![]()
Ik heb net een poging gedaan tot het maken van een scheve-buikfoto.
Geen idee wat het kind aan het doen is maar voor de verandering zat nu eens niet rechts een bult maar was mijn hele linkerzijkant bol en hard en rond. (en hoog, denk dat de indaling vorige week een momentopname was, buik onderin is weer leeg)
Helaas is de foto niet duidelijk geworden, zag er te bizar uit en had dat graag vastgelegd voor later, de dwarsligger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
De 10 weken termijn echo was ook goed (zwaaiende armpjes en beentjes en zelfs een koprol gezien en volgens mijn man krijgen we een aapje)
Die echo's zijn zoo gaaf om te zien!
Over 1,5 week de NPM en een week erna al een pretecho met geslachtsbepaling (bij 13w6d al).
Spannennnddddd!!
Hier zie ik vanalles voorbijkomen over vreetkicks tot pukkels, schuine buikenen de meldplichtige dames dus...... helemaal gezellig hier
![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Dat ja, preciesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik draag ook enorm naar voren en sommigen zeggen dat ik uitstraal dat ik een jongetje krijg
Maar 3x op echo heeft het toch laten zien een meid te zijn
En enfermera: yup! 4 dagen voor UD en ik vind t nog steeds bizar dat ik een deze dagen hoor te gaan bevallen.
Ik zat ook laatst een soort van flabbergasted tegen m'n man: 'er zit gewoon een lijfje in mijn lijf. Een baby in m'n buik, wtf?!'. En dan zou je zeggen dat je dat bij een tweede, en zo ver in de zwangerschap, al beseft
Maar het blijft gewoon enorm bijzonder dat het allemaal maar kan (en lukt!).
Als de baby geboren is, is het gewoon een compleet mensje. Ik vind dat echt zo bizar dat dat maar kan, die cellen die samenkomen en zich gaan delen en ontwikkelen tot een heus mensje! En dat het karakter al bepaald is enzo!
Nouja, dat soort gedachtes dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Vlindur het volgende:
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorzichtig gefeliciteerd!
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!![]()
Ik ga hard voor jullie duimen dat alles ok gaat
Tralalalaaa
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik duim voor een plakkert!
En ook voor Radhyhyn!Kwak
Hai, ik ben er weer
Gefeliciteeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik heb weinig keusquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Fee veel plezier bij de echo vanavond! Dat je het zo lang kan volhouden joh. Ik heb het hele huis zenuwachtig doorgerend en ik had een afspraak om 11:15
Hai, ik ben er weer
Tof! Ik duim!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
tijd om uit de lurkstand te komen en mij hier te komen melden als zwangere!
Gisteren zat ik op de 11 weken en ben uitgerekend op 2 december 2014![]()
Dit is ons eerste kindje en we zijn super blij blij blij
Ik kreeg kippenvel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
De 10 weken termijn echo was ook goed (zwaaiende armpjes en beentjes en zelfs een koprol gezien en volgens mijn man krijgen we een aapje)
Over 1,5 week de NPM en een week erna al een pretecho met geslachtsbepaling (bij 13w6d al).
Spannennnddddd!!
Hier zie ik vanalles voorbijkomen over vreetkicks tot pukkels, schuine buikenen de meldplichtige dames dus...... helemaal gezellig hier
![]()
Gefeliciteerd!
![]()
En vlindur ook, welkom terug!![]()
Nou dat dus! Heeft jouw lichaam het ook eindelijk doorquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
en Vlindur, wat fijn, wat snel alweer! Is het weer spontaan? Wat geweldig!!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal,
tijd om uit de lurkstand te komen en mij hier te komen melden als zwangere!
Gisteren zat ik op de 11 weken en ben uitgerekend op 2 december 2014![]()
Dit is ons eerste kindje en we zijn super blij blij blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
Spannennnddddd!!
![]()
van harte gefeliciteerd
En vlindurgefeliciteerd
Be happy with the little things in life
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hai, ik ben er weer
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Hai, ik ben er weer
![]()
![]()
![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Jij natuurlijk ook van harte gefeliciflapstaart!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef Radyhyn het volgende:
Vlindur wat ontzettend goeeedddddd!!! Gefeliciteerd!
En bedankt iedereen voor de welkoms en de jompels
Hai, ik ben er weer
Oh! Gefeliciteerd! Dat je maar lang mag blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
oh echt? eh hoe gaat het zingen nou, zo zwanger? ik ben er zooo benieuwd naar hoe dat zal veranderen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Cantare het volgende:
Radyhyn![]()
Vlindur![]()
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Crumpette, mijn naam is idd gebaseerd op 't feit dat ik o.a. iets met zingen doe. De associatie met de Gypsy kings had ik niet, want ken ik nauwelijks iets van.
Hai, ik ben er weer
Wow, snel alweer, wat fijn! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kerstkindje!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Vlindur het volgende:
Ja, weer een spontaantje. Had echt niet verwacht dat ik nu zo vruchtbaar zou zijn na 2 met-dank-aan-ziekenhuis kinderen
Ik heb 5 juni de eerste echo. Dan ben ik een week of 8 zwanger. (8.4 volgens eigen berekening. Ik ben nu 5.3 weken zwanger volgens de app.)
Vind het rete spannend en voel me mega vreemd.
11 januari is de datum. Het eerste 2015 kindje![]()
(die waarschijnlijk als alles verloopt zoals bij de eerste 2 weken eerder zal komen)
Hai, ik ben er weer
Wat goed om jou hier weer te zien postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
![]()
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.supertof zeg! Gefeliciteerd! Nog zo'n leukerd erbij!
Nee hoor, ik ben je voor als alles goed isquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Vlindur het volgende:
Ja, weer een spontaantje. Had echt niet verwacht dat ik nu zo vruchtbaar zou zijn na 2 met-dank-aan-ziekenhuis kinderen
Ik heb 5 juni de eerste echo. Dan ben ik een week of 8 zwanger. (8.4 volgens eigen berekening. Ik ben nu 5.3 weken zwanger volgens de app.)
Vind het rete spannend en voel me mega vreemd.
11 januari is de datum. Het eerste 2015 kindje![]()
(die waarschijnlijk als alles verloopt zoals bij de eerste 2 weken eerder zal komen)
Zeker net als de vorige keer zeker. Toen stond je op de planning voor 2012 toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben je voor als alles goed is.
Nee vorige keer stond ik op de op één na laatste dag van decemberquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zeker net als de vorige keer zeker. Toen stond je op de planning voor 2012 toch?
Die is in elk geval op oudjaarsdag bevallenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee vorige keer stond ik op de op één na laatste dag van december. Toen was Octo hekkensluiter volgens mij?
Dit keer zit ik toch al een paar dagen in januari. Rond de 9de ongeveer.
nee, vooruit toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef AwayTL het volgende:
Vlindur en radyhyn gefeliciteerd! En welkom
Radyhyn, we delen de ud! Ben gisteren 3 dagen teruggezet.
Ik hoop het iig van niet haha (het was trouwens 38+0quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die is in elk geval op oudjaarsdag bevallen
Maar als je weer 3 weekjes eerder doet dan wordt het nog dit jaar!
Ik was de 7e uitgerekend
Euuu, in dagen achteruit, in termijn vooruit haha.quote:
Ah gaaf zeg!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef AwayTL het volgende:
Vlindur en radyhyn gefeliciteerd! En welkom
Radyhyn, we delen de ud! Ben gisteren 3 dagen teruggezet.
Hai, ik ben er weer
Wat een goed nieuws! Ik hoop heel hard met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is een app! voor android iig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Installeer? Gebruik je niet gewoon je browser?
wat zij zegt. Ik heb chrome op mijn telefoon en daar fok Ik nat tevreden veneus (naar tevredenheid) mee, als ik maar niet te veel probeer te typen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Installeer? Gebruik je niet gewoon je browser?
hmm misschien wel een goeie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat zij zegt. Ik heb chrome op mijn telefoon en daar fok Ik nat tevreden veneus (naar tevredenheid) mee, als ik maar niet te veel probeer te typen.
17 weken vandaag! wisseldagquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hmm misschien wel een goeie!
btw kwak, waar blijft de volgende buikfoto? je bent nu al zowat in week 16 lijkt me!!![]()
das al best snelquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak. Ik zie je je post steeds wijzigen..
Gister voor het eerst dat er iemand naar me toen kwam en direct 'hey, gefeliciteerd!' zei, zonder eerst 'zeg euh, ben jij...'..
chrome=google=androidquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:08 schreef Skittles het volgende:
NiceIE blijft steeds vast hangen op FOK!
Ik zie ook nu pas het tabje Google staan tussen m'n apps![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das al best snelmaar jij hebt ook een mooi zwanger buikje
hier vooralsnog geen spontane felicitaties van vreemden, alleen meelijwekkende gezichten als ik koekjes koop
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Vandaag is een fijne dag! Vanochtend huwelijkse voorwaarden en testamenten ondertekend, vanmiddag 3D-echo gehad, zojuist gehoord dat mijn vriend een baan heeft na veel te lang werkloos te zijn geweest, en vanavond nog even langs de VK voor een reguliere check-up. Woei
Chanty ik hoop dat het draaien nog gaat lukken!
Zulke dagen zijn toch om in te lijsten!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Vandaag is een fijne dag! Vanochtend huwelijkse voorwaarden en testamenten ondertekend, vanmiddag 3D-echo gehad, zojuist gehoord dat mijn vriend een baan heeft na veel te lang werkloos te zijn geweest, en vanavond nog even langs de VK voor een reguliere check-up. Woei
Wat heerlijk Amsel!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Lief dat je er naar vraagt Crumpette! Alles is nog steeds rustig. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat dit een plakkertje is! Dat gevoel had ik bij mijn vorige miskraam niet, toen wist ik al vanaf dag 1 dat het fout was. Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
Hoe is het intussen met Stardust? is het nog rustig daar?
Robin of Renequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef StarDust_ het volgende:
Wij hebben maar 1 naam (al jaren trouwens). Een unisex naam! Lekker makkelijk! Hoewel ik de naam toch leuker vind voor een meisje..
Kees, Robin, Rowan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef StarDust_ het volgende:
Wij hebben maar 1 naam (al jaren trouwens). Een unisex naam! Lekker makkelijk! Hoewel ik de naam toch leuker vind voor een meisje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |