quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Vlindur het volgende:
Hai, ik ben er weer
Wow, snel alweer, wat fijn! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kerstkindje!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Vlindur het volgende:
Ja, weer een spontaantje. Had echt niet verwacht dat ik nu zo vruchtbaar zou zijn na 2 met-dank-aan-ziekenhuis kinderen
Ik heb 5 juni de eerste echo. Dan ben ik een week of 8 zwanger. (8.4 volgens eigen berekening. Ik ben nu 5.3 weken zwanger volgens de app.)
Vind het rete spannend en voel me mega vreemd.
11 januari is de datum. Het eerste 2015 kindje![]()
(die waarschijnlijk als alles verloopt zoals bij de eerste 2 weken eerder zal komen)
Hai, ik ben er weer
Wat goed om jou hier weer te zien postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
![]()
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.supertof zeg! Gefeliciteerd! Nog zo'n leukerd erbij!
Nee hoor, ik ben je voor als alles goed isquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Vlindur het volgende:
Ja, weer een spontaantje. Had echt niet verwacht dat ik nu zo vruchtbaar zou zijn na 2 met-dank-aan-ziekenhuis kinderen
Ik heb 5 juni de eerste echo. Dan ben ik een week of 8 zwanger. (8.4 volgens eigen berekening. Ik ben nu 5.3 weken zwanger volgens de app.)
Vind het rete spannend en voel me mega vreemd.
11 januari is de datum. Het eerste 2015 kindje![]()
(die waarschijnlijk als alles verloopt zoals bij de eerste 2 weken eerder zal komen)
Zeker net als de vorige keer zeker. Toen stond je op de planning voor 2012 toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben je voor als alles goed is.
Nee vorige keer stond ik op de op één na laatste dag van decemberquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zeker net als de vorige keer zeker. Toen stond je op de planning voor 2012 toch?
Die is in elk geval op oudjaarsdag bevallenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee vorige keer stond ik op de op één na laatste dag van december. Toen was Octo hekkensluiter volgens mij?
Dit keer zit ik toch al een paar dagen in januari. Rond de 9de ongeveer.
nee, vooruit toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef AwayTL het volgende:
Vlindur en radyhyn gefeliciteerd! En welkom
Radyhyn, we delen de ud! Ben gisteren 3 dagen teruggezet.
Ik hoop het iig van niet haha (het was trouwens 38+0quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die is in elk geval op oudjaarsdag bevallen
Maar als je weer 3 weekjes eerder doet dan wordt het nog dit jaar!
Ik was de 7e uitgerekend
Euuu, in dagen achteruit, in termijn vooruit haha.quote:
Ah gaaf zeg!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef AwayTL het volgende:
Vlindur en radyhyn gefeliciteerd! En welkom
Radyhyn, we delen de ud! Ben gisteren 3 dagen teruggezet.
Hai, ik ben er weer
Wat een goed nieuws! Ik hoop heel hard met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |