Zulke dagen zijn toch om in te lijsten!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Vandaag is een fijne dag! Vanochtend huwelijkse voorwaarden en testamenten ondertekend, vanmiddag 3D-echo gehad, zojuist gehoord dat mijn vriend een baan heeft na veel te lang werkloos te zijn geweest, en vanavond nog even langs de VK voor een reguliere check-up. Woei
Chanty ik hoop dat het draaien nog gaat lukken!
Wat heerlijk Amsel!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Vandaag is een fijne dag! Vanochtend huwelijkse voorwaarden en testamenten ondertekend, vanmiddag 3D-echo gehad, zojuist gehoord dat mijn vriend een baan heeft na veel te lang werkloos te zijn geweest, en vanavond nog even langs de VK voor een reguliere check-up. Woei
Chanty ik hoop dat het draaien nog gaat lukken!
Lief dat je er naar vraagt Crumpette! Alles is nog steeds rustig. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat dit een plakkertje is! Dat gevoel had ik bij mijn vorige miskraam niet, toen wist ik al vanaf dag 1 dat het fout was. Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
Hoe is het intussen met Stardust? is het nog rustig daar?
Robin of Renequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef StarDust_ het volgende:
Wij hebben maar 1 naam (al jaren trouwens). Een unisex naam! Lekker makkelijk! Hoewel ik de naam toch leuker vind voor een meisje..
Kees, Robin, Rowan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef StarDust_ het volgende:
Wij hebben maar 1 naam (al jaren trouwens). Een unisex naam! Lekker makkelijk! Hoewel ik de naam toch leuker vind voor een meisje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |