Oi! Kun je niet ff wat scoren in de kantine straks?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben niet bijgelezen, maar kom even janken dat ik zojuist zonder op te letten mijn laatste boterham heb opgegetenen ik moet nog tot 16.00 uur door
hongerlapdag!
geen cash geldquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oi! Kun je niet ff wat scoren in de kantine straks?
Dat is wel een beetje matigquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
geen cash gelden aangezien we hier op een school zijn is er geen personeelskantine, alleen een balie voor de leerlingen waar je ook als docent alleen met cash kunt betalen. van een extern bedrijf dus ik kan ook niet op de pof
ik heb nog 10 cent in mijn portemonnaie
dus, ik heb gelukkig nog een pindacrunchreep in mijn tas, die ga ik om half twee eten, dan red ik t wel weer door de middag denk ik. op zich zouden 2 bolletjes en 2 boterhammen genoeg moeten zijn (komt neer op 6 boterhammen).
Mwah. Tenzij je een "Hij-is-een-zij"-kindje krijgt dan hequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Er is maar 1 test die 100% zekerheid geeft en dat is bevallen
die kans is wel kleiner dan 0,01 % denk ik. Maar indeed, 100% bestaat nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Mwah. Tenzij je een "Hij-is-een-zij"-kindje krijgt dan heHeb je na 18 jaar alsnog een zoon/dochter* (*doorstrepen wat niet van toepassing is)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje matig![]()
Ik was wel geïnspireerd en heb zojuist mijn vier boterhammen in mijn hoofd gestopt
Dat is mijn pindacrunchreep! Dus die komt van pas! (ik zat een SO te maken en tegelijk te vreten en toen greep ik ineens in een leeg zakje en dacht ik "kutquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:01 schreef BlueEyes het volgende:
Hongerlapjes![]()
Altijd noodvoer bij je hebben he, is het niet voor de misselijkheid dan wel voor de hongermomenten!!
Trouwens net die testjes bekeken.
Ik krijg denk ik een hermafrodiet
Casper het spookje met de grote rode aardbeien in het gezicht kan dit beamenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan krijg je ook een dochter![]()
(bakerpraatjes ftw!)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Dyre het volgende:
Ik zat afgelopen weekend op een verjaardag:
'Wanneer ben je uitgerekend?'
'22 augustus'
'Oh, augustus, dan wordt het een meisje'
Serieus![]()
Ik ook, ik heb 2 augustusdochters!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:15 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]Mijn moeder kan dat beamen, die is ook in augustus bevallen en kreeg mij als dochter!
Napoleonquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef Skittles het volgende:
En dan haal je zwart witjes? Napoleonballen? Zonnebloempitten ()? Chips?
Ja, ik heb ook een augustusdochter. Onomstotelijk bewezen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:20 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb 2 augustusdochters!
Mijn ma 1 dochter en 2 zoons, maar dat telt natuurlijk niet.
Meldquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
Hoe is het intussen met Stardust? is het nog rustig daar?
en NTS?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef Enfermera het volgende:
Chanty spannend hoor, ben benieuwd!
En omgwtfbbq, ik heb vanaf vandaag meldplicht! Wtf! Ik had toch net nog flabbergasted die positieve test in mn handen? omgik ga bijna mn meisje ontmoeten! Pfff.
Hebben jullie dat ook niet bij een tweede, ik vind het nog steeds zo vaag dat er een kind in mn buik zit. Alhoewel ik het wel weet, maar toch. Het voelt niet tastbaarder haast als bij mn dochterstraks als ze eruit is zal ik wel weer denken; oh god ja, er zat een BABY in mn buik!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |