Dan krijg je ook een dochterquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Waarom verteld niemand je over de pukkels?op m'n borst, op m'n schouders en in m'n nek en ook m'n hoofd ontploft
![]()
En dan niet van die normale droge pukkels, maar van die dikke, rode lelijke dingen die al pijn doen als je er aan denkt! Stom!
Verder alles prima! 2 dagen druk geweest, dus heb vandaag wel weer eens een lui dagje verdiend vind ik
Amen. ik word er echt niet goed van momenteelquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Waarom verteld niemand je over de pukkels?op m'n borst, op m'n schouders en in m'n nek en ook m'n hoofd ontploft
![]()
En dan niet van die normale droge pukkels, maar van die dikke, rode lelijke dingen die al pijn doen als je er aan denkt! Stom!
Verder alles prima! 2 dagen druk geweest, dus heb vandaag wel weer eens een lui dagje verdiend vind ik
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan krijg je ook een dochter![]()
(bakerpraatjes ftw!)
Heb je al zout in je plas gegooid?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]En volgens de Chinese geslachtskalender een jongetje! Stiekem toch een tweeling?
mooie sitequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je al zout in je plas gegooid?
http://www.alletop10lijst(...)r-geslachtsbepaling/
ja, ze had de tekst wel even mogen laten checken iddquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
mooie site![]()
als de hartslag sneller is dan 140, wordt het een meisje. Minder? ga dan maar roze kleren kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |