abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:07:35 #126
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139935824
Succes vanmiddag, Chanty!

En ik vind het ook hoog tijd voor een verse baby (of twee)!!

Vandaag heb ik de pretecho :s) . Wel nog even tot 18.30 uur geduld hebben... Heb er zin in!
pi_139936140
Ja! Daar ben ik dan om me te melden!

Dus bij deze. Baby in buik en geen tekenen dat ze er vandaag uit gaat komen.

Ik riep wel heel hard dat ik hier wel ging posten met m'n bevalling, maar moet maar zien hoe het gaat natuurlijk :P
Vorige keer ging het mis mede omdat ik me niet kon concentreren. Misschien kom ik wel melden als eea begonnen is, maar ik ga niet beloven dat ik elke cm ontsluiting kom melden ;)

Het is wel een mooie dag om te bevallen! 14-05-14! En het zonnetje schijnt!
Maar zondag is ook mooi ;)
Tralalalaaa
pi_139936171
TAP ik was ook van plan om een soort live verslag uit te brengen, maar ineens kwamen de weeën zo snel achter elkaar dat ik echt wel wat beters te doen had dan pielen met mijn telefoon om Fok te updaten. ;)
pi_139936220
Succes Chanty!

Leuk fee-nix :s)

Het begin vd bevalling heb ik hier wel gedeeld tot de weeënstorm :9

-O- vannacht slecht geslapen. Zere buik en last van maagzuur :r
Mijn buik voelt als een opgeblazen ballon..kan niet meer op m'n buik slapen ;(
pi_139936355
Kan me met de vorige keer in m'n achterhoofd ook niet voorstellen dat ik tussendoor nog even ga updaten. Beweging van m'n man in m'n gezichtsveld was toen al teveel afleiding. Denk ook niet dat ik kom melden als het begonnen is :@.

Ehm...Nikki; denk niet dat ik zo'n mooie datumcombi als jij hebt voor elkaar ga krijgen.

Chanty, ik hoop voor je dat een draaipoging tot de mogelijkheden behoort :*.

Duim voor een mooie echo Fee-nix; ben benieuwd wie er in jouw buik 'woont'.

Zo, weer beetje bijgekomen na gisteren. Het komt zoals het komt... Wat wel heel vervelend wordt, is dat ik echt niet meer weet hoe ik kan zitten/liggen overdag zodat ik wat kan lezen of haken. En rot op de bank liggen gecombineerd met even een keer hoesten....:X, Auw Auw Auw!

Ikina en Fazzoletti al echt over UD heen, lijkt me toch raar, ook al weet je dat het heel goed kan. Zelf vorige keer bevallen op UD.
pi_139936405
Sterkte dan vandaag Zoé. Vervelend he als je favo-slaaphouding niet meer kan. Ik ben ook fervent buikslaper, maar 'gelukkig' is dat pas sinds een week of drie (na indalen denk ik) niet echt een optie meer...alhoewel ik van stabiele zijligging met voedingskussen toch in m'n slaap verder draai naar m'n buik, maar dan dus half op kussen.
pi_139936433
Goede morgen :O Wat een nacht. Nog nooit zo vaak eruit gemoeten om te plassen. En als ik dan eindelijk weer ging liggen deden mijn buik en rug of uit zichzelf al zeer... of de kleine was wakker geworden en hij ging testen wat er nog mogelijk is in mijn buik.

Chanty succes bij de dokter vandaag. Schrijf eventuele vragen anders even op, kun je den het einde van het gesprek controleren of voor jouw gevoel alles is besproken.

En ik las een pretecho, altijd leuk babyspieken . Veel plezier Fee!
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:08:20 #133
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_139936496
Succes Chanty! Hoop dat de draaipoging toch tot een mogelijkheid behoort!
(Met hoge slagingskans!!)
En veel plezier bij de echo Fee-nix! O+

Ik heb na de 'stiekeme' draaipoging van de gyn gisteren een onwijze bandenpijn }:| en gewoon nog een hoofdje boven...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:23:34 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_139936686
Het is toch geen schande om geen live bevallingsverslag te doen lieverds :D sterker nog, ik vind live verslag zelfs lichtelijk maf, en ik zit 18 uur per dag op FOK ;)

Hopelijk vallen jullie laatste loodjes niet te zwaar :*

Tevens een goedemorgen deze schitterende morgen O+
disclaimer
pi_139936840
Kursor vorige keer ook al op UD bevallen! Wat grappig! Ik vind deze laatste dagen zo vreemd, je weet dat het elk moment kan gebeuren etc.
En stel dat we het wel redden tot zondag... En dan daarna? Dat lijkt me helemaal gek. Gewoon doorlopen na UD.
Tralalalaaa
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:31:49 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139936843
Ik snap het ook wel als je dat niet doet, ik moest al vrij snel na de eerste wee niet meer denken aan het sturen van een appje of het te woord staan van iemand, laat staan dat FOK erbij pakken ook maar even in me op kwam :+ . Maar als het allemaal superlang duurt met lange aanloop en pauzes zou dat misschien nog wel kunnen.

Spannend al die (bijna/voorbije) ud's!
pi_139937166
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, Chanty!
SQ, 18 uur per dag op fok? Whut? Das heul veel haha! Of is fok je werk..? :D

Ik denk dat ik tijdens de bevalling de rest van de wereld lekker in zijn sop gaar laat koken. Ik stuur mijn zus een berichtje dat ze snel een vlucht moet boeken zodat ze zsm op bezoek kan komen, maar daar blijft het bij. Man mag haar en familie evt updaten.

Verder ben ik gewoon vrij vandaag! Op een woensdag! Ik ga nu een maand 60% werken en heb dus gewoon een vrije dag in de week. Wat een luxe! Lekker op mijn gat zitten en dingetjes regelen en rommelen in huis. *zucht* Beetje jammer dat de badkamer atm verbouwd wordt en we dus 3 mannen over de vloer hebben en er een gat tussen de wc en de badkamer zit zodat ik ze naar beneden moet sturen als ik geen toeschouwers wil tijdens het plassen. Maar dat terzijde :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:56:36 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_139937291
Dat was figure of speech uiteraard :+
Maar ik heb FOK wel vaak open staan ja. Ik heb een IT-baan, dus ik zit sowieso 8-9 uur per dag verplicht aan een laptop te werken ;)
disclaimer
pi_139937418
Kursor
Tijdens m'n vorige zw.schap kon ik ook tot in de 30weken op m'n buik slapen :{ . M'n buik doet echt pijn. Megagroeispurt ofzo.
:* voor de laatste loodjes!

Updaten tijdens bevalling;
Ik lag bij S vanaf half8 aan de ctg en ergens in de avond (tussen 21-22u) begon de weeënstorm. Dus overdag genoeg tijd gehad om te fokken :9

Lekker roomsoes
pi_139937421
Waarom verteld niemand je over de pukkels? :( op m'n borst, op m'n schouders en in m'n nek en ook m'n hoofd ontploft ;(
En dan niet van die normale droge pukkels, maar van die dikke, rode lelijke dingen die al pijn doen als je er aan denkt! Stom!

Verder alles prima! 2 dagen druk geweest, dus heb vandaag wel weer eens een lui dagje verdiend vind ik :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:03:59 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_139937463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Waarom verteld niemand je over de pukkels? :( op m'n borst, op m'n schouders en in m'n nek en ook m'n hoofd ontploft ;(
En dan niet van die normale droge pukkels, maar van die dikke, rode lelijke dingen die al pijn doen als je er aan denkt! Stom!

Verder alles prima! 2 dagen druk geweest, dus heb vandaag wel weer eens een lui dagje verdiend vind ik :P
Dan krijg je ook een dochter :Y
(bakerpraatjes ftw!)
disclaimer
pi_139937469
Feenix, spannend! En leuk! Ik ben heel benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt, ga je het hier delen?

Chanty, succes vandaag! Ik hoop dat je knulletje er toch nog goed voor komt te liggen.

Alle (bijna) over tijd-dames: spanneeeeeend!

Als hier de bevalling begint dan kruip ik trouwens gelijk in mijn cocon, hoor. :) Dus hier geen live verslag. Maar het zal nog wel even duren. Beide keren begonnen de weeën met 40 weken precies. Da's over 4 weken. Vandaag 36 namelijk. :o *O*

De beeb mag van mij trouwens wel gaan indalen, eten & liggen & slapen & überhaupt ademen wordt steeds oncomfortabeler. }:|
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:08:30 #143
73386 Fazz
onderweg
pi_139937567
Goedemorgen :O zo, blijkbaar had ik 10 uur slaap nodig :X

Straks weer naar de vk, verwacht wel dat alles goed is.

Eerst even ontbijten en dan bijlezen en reageren :@
pi_139937753
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef krijgerrtje het volgende:

Amen. ik word er echt niet goed van momenteel ;(
pi_139938225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan krijg je ook een dochter :Y
(bakerpraatjes ftw!)
*O* En volgens de Chinese geslachtskalender een jongetje! Stiekem toch een tweeling? :D
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:35:40 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_139938255
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

*O* En volgens de Chinese geslachtskalender een jongetje! Stiekem toch een tweeling? :D
Heb je al zout in je plas gegooid?

http://www.alletop10lijst(...)r-geslachtsbepaling/
disclaimer
pi_139938340
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je al zout in je plas gegooid?

http://www.alletop10lijst(...)r-geslachtsbepaling/
mooie site :')

als de hartslag sneller is dan 140, wordt het een meisje. Minder? ga dan maar roze kleren kopen 8)7
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:40:38 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_139938373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:

[..]

mooie site :')

als de hartslag sneller is dan 140, wordt het een meisje. Minder? ga dan maar roze kleren kopen 8)7
ja, ze had de tekst wel even mogen laten checken idd :')
Maar volgens het bakerpraatje hebben meisjes een hogere hartslag dan jongens.
Volgens deze lijst heb ik overigens nog steeds 50% kans op allebei. Zo makkelijk, want dan heb je het toch vaak goed :+
disclaimer
pi_139938411
ja, je kunt ook je horoscoop erop naslaan oid lijkt me :').

zo gek he, mijn moeder had bijv bij mijn broers zware acne, en bij mij niet, en droeg ons alledrie breed.
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:43:28 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_139938458
Er is maar 1 test die 100% zekerheid geeft en dat is bevallen :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')