Fee benieuwd naar je echo

Enf meldplicht muwhahaha

[sub]omg ik ook over een week

)
Radyhyn (rinn) gefeliciteerd en wat fijn dat het zelf gelukt is

Vlindur ook gefeliciteerd en ik duim dat ie voorlopig lekker binnen blijft

Kwak ook alweer 17 weken

Hier is de muurschildering klaar en hij is zooooo ontzettend gaaf geworden en ik wil hem zooo graag nu hier showen… maar er moest eerst nog een plankje worden opgehangen want dat hoort in het plaatje en dan is ie echt af dus ik (en jullie) moeten nog een paar daagjes geduld hebben

En dus bij de VK in den haag geweest en zoals ik verwachtte was meneer niet gedraaid (stiekem hoop je toch dat hij gedraaid is zonder dat je het gemerkt hebt). Omdat mijn vk is zoetermeer voordat ik overstapte al had gezegd dat zij een goede draaier hebben en ik dus ook bij hun de draaipoging mag doen als ik wil, heb ik hen vanochtend alvast gebeld om te vragen hoe snel zo'n afspraak gemaakt zou kunnen worden. Toen is al besloten om alvast een afspraak te maken omdat ik morgen 36 weken ben en er dus niet te lang gewacht moet worden. Zodoende staat er vrijdagochtend een echo gepland en als draaien kan, gaan we door naar het ziekenhuis voor de draaipoging.
De VK in den haag zei toen ze de stuitligging constateerde dat ze me naar het ziekenhuis ging doorsturen, dus heb haar ook bovenstaand verhaal verteld en dat vond ze erg fijn dat het al zo geregeld was omdat ze in het ziekenhuis blijkbaar alleen op dinsdag draaien en dan zou ik alweer hard richting de 37 weken gaan. Verder was alles in orde

Morgenmiddag heb ik nog een laatste spoedafspraak bij mijn acupuncturiste. Nog gehoord over een ander truukje dat je kunt proberen dus dat wil ik nog een kans geven.
Vind het wel spannend allemaal!