SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Onderstaand gaat over het kaartje, niet over het kussenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef geppie het volgende:
Wat is ie tof Chanty!!! Heb je hem zelf gemaakt?
Hmm wacht… ik realiseer me nu dat jij het waarschijnlijk hebt over het kussen en niet over het kaartjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef geppie het volgende:
Wat is ie tof Chanty!!! Heb je hem zelf gemaakt?
Bedankt, ga ik zeker doen maar ik hoop zo dat het niet zover komt dat ik het moet gaan vragenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef Enfermera het volgende:
Nog eventjes over de KS en spoed etc; in het ziekenhuis waar ik een tijd heb stage gelopen / gewerkt deden ze het altijd zo:
Code groen = geplande ks (zoals bij bijv. stuit), staat op het OK programma met tijd + datum
Code oranje = 'spoed' ks, in die zin dat kind er snel moet zijn, maar er is wel tijd voor ruggenprik etc. Meestal bij niet vorderende ontsluiting, oid.
Code rood = werkelijk spoed; kind moet er binnen een paar minuten uit. Rennen vanaf de afdeling, snel OK team klaar, moeder onder narcose, en wat ik weet wel gewoon een horizontale snee zoals ze dat doen. Heb toen niet gehoord van verticale incisies![]()
Hopelijk maakt dat wat duidelijk, maar als je twijfelt gewoon even aan je gyn vragen hoe de procedure is in dat zh! Dat kunnen ze zeker uitleggen![]()
Twink wat vervelend
Ik hoop het ook niet hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bedankt, ga ik zeker doen maar ik hoop zo dat het niet zover komt dat ik het moet gaan vragen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:44 schreef Chanty het volgende:
GM ik heb een roze voedingskussenhoes voor je want de mijne pastwat een leukerd! ik dm je wel ff voor de roze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja idd haha ik snapte al niet waar je het kaartje vandaan haaldequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmm wacht… ik realiseer me nu dat jij het waarschijnlijk hebt over het kussen en niet over het kaartje
Kussen heb ik gekochtIk heb twee linker handen
Mijn post net sloeg dus op het kaartje.
Dat krijg je als je in tien topics zit te lezen en daarnaast nog 20 andere dingen aan het doen bentquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:56 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja idd haha ik snapte al niet waar je het kaartje vandaan haalde
Ga zo wel ff spieken in het kaartjestopic.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
over voedingskussens gesproken, ik heb van de week eens een lijstje opgesteld met dingen die we allemaal nog in huis moeten halen. En dan heb ik het over dingen die moeten, niet over onzinnig-maar-nice-to-have dingen. Ik werd er een beetje onrustig van. Tering, je hele inboedel moet op de schop als je je voortplant
iemand interesse in 35 paar pumps in maat 39?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Chanty het volgende:
[..]… true
Dus begin maar vast met het weggooien van dingen die nice to have zijn maar waar je straks geen plek meer voor hebt
Nou je maakt er grapjes over… maar ik ben serieus tot de conclusie gekomen dat ons (eigenlijk best bescheiden) schoenenrekje niet meer in de gang past omdat er straks een kinderwagen moet staanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iemand interesse in 35 paar pumps in maat 39?of 650 flesjes nagellak?
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou je maakt er grapjes over… maar ik ben serieus tot de conclusie gekomen dat ons (eigenlijk best bescheiden) schoenenrekje niet meer in de gang past omdat er straks een kinderwagen moet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |