quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
gut wat zou dat handig zijn he?
Weet je wat kut is... Een uur lang tegen iemand zeggen gooeeeeedzoooo duw door duw door ja ga verder persenpersenpersen terwijl je zelf heul nodig moet
Nopequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef mignonne het volgende:
oh had je dat nog niet?hmm dit is niet mn charmanste foto... wacht ik zoek ff een betere!
Dus op zoek naar de vrouw met haar tong uit de mond?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Deze zijn wel realistisch
kun je me herkennen als k toevallig in t MCH ben
Ja ik weet wat ik kan verwachten enzo eh... maar die arme vadersquote:
Jeweets!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus op zoek naar de vrouw met haar tong uit de mond?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stalk jullie allemaal op Facebook, is véél makkelijker
nee klopt, maar iedereen is makkelijk te vinden als je ff snel een foto bij de nickname zoektquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef mignonne het volgende:
[..]leugens! ik heb jou heul niet op feestboek!
ghehe ook weer zoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee klopt, maar iedereen is makkelijk te vinden als je ff snel een foto bij de nickname zoektzo loopt er hier in OUD zelfs een collega van me rond, ontdekte ik
het is besmettelijk dus pas maar opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Chanty het volgende:
Hahahaha ja duidelijk herkenbaar dus wel graag altijd zo rondlopen met die tong uit je mond![]()
ja jij mag niet, kurk dr in hops.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog ff, als je het niet erg vind. Fazz?
I'd love toquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog ff, als je het niet erg vind. Fazz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |