Whehehe we hebben allemaal een villa nodig hoor ik alquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hier moet ie ook uit de gang, de kattenbak moet daarheen, en dan kan de kinderwagen naast de box in de woonkamer, mits ik de bench ook iets verzet en de boekenkast weghaal...
Uitslagen van man zn onderzoeken zijn binnen, alles is goed
Nu lekker samen aan de chinees en dan naar het ziekenhuis.
Was dit een verkapte 'wacht maar'?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:29 schreef geppie het volgende:
[..]![]()
Gedeelde smart is ....
Gelukkig krijg je er zóveeeeeeeeeeeeel voor terug
Zeer verstandig ende rationeelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef BlueEyes het volgende:
Dat is al een jaar oud onderzoek Sq!
Daar geloof ik niet in.
Ik ga alleen voor feiten en wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken van <6mnd oud
Ik lig meestal tussen een slapende kat en een slapende vriend. Een wakker meisje zou dan wel heel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je het ook echt ziet is ook heeeel raar... hier vaak rond 01:00 dat ze dat bedenkt... en das wel genieten want manlief slaapt dan en ik lig toch wakker maar ben dan minder alleen
nee, want daar staat de kattenbak al en hangen de jassenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:39 schreef Kursor het volgende:
Kan het niet bijhouden, maar...
SQ, mogelijk past je kinderwagen wel in de hal voor de meterkast, dus haaks op de voordeur. Even lastig met draaien in combi met voordeur, maar zo past het bij ons wel. Maar...weinig jassen hangend op die plek en geen schoenenvoorraad eronder.
Afscheid van pumps en stiletto's, check!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wie ging dat boek ook alweer schrijven?
hoofdstuk 13: Waar we afscheid nemen van onze pumps en stiletto's
Ik koop voor een derde ook geen kinderwagen meerquote:
nee joh, ik heb júist de luxepositie dat ik een alternatieve looproute hebquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef mignonne het volgende:
SQ, kun je niet voor een soort haken gaan waarop je het onderstel kan hangen ofzoiets?
Scheelt wellicht vloeroppervlak? Geen idee hoe handig het is in dagelijks gebruik though...
zoiets?
[ afbeelding ]
Oh! ik dacht dat je hem niet kwijt konquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, ik heb júist de luxepositie dat ik een alternatieve looproute hebik ga die wagen straks elke dag gebruiken, die moet gebruiksklaar zijn
maar voor kleinbehuisden is dat wel een optie!
Voerbakjes in de kinderwagenbak zetten..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet alleen de poussen ergens anders te nassen geven straks
mij lijkt de draagdoek ook heel fijn, maar juist met langere afstanden en lopend boodschappen doen enzo lijkt dat bakkie onder de wagen me fijn. Wil in elk geval afwisselen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik had een kinderwagen, maar gebruikte hem nooit. Wat jij zegt, kwak, heb ik een keer of twee gedaan, en toen was ik er klaar mee, Kind gewoon in de draagdoek stoppen en vertrekken was veel gemakkelijker
Dat bakje onder de kinderwagen was bij mij niet al te groot, dus je kunt er niet hee veel boodschappen in kwijt en met kind in doek heb je twee handen vrij. Ik heb uren rondgewandeld met haar in de doek, vond ze zalig en ze sliep er goed inquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mij lijkt de draagdoek ook heel fijn, maar juist met langere afstanden en lopend boodschappen doen enzo lijkt dat bakkie onder de wagen me fijn. Wil in elk geval afwisselen.
Ik hoop nog steeds dat we deze zomer verhuizen
Ik vrees dat ik met kind in doek geen tassen met boodschappen kan dragen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien hoe naïef Ik benquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat bakje onder de kinderwagen was bij mij niet al te groot, dus je kunt er niet hee veel boodschappen in kwijt en met kind in doek heb je twee handen vrij. Ik heb uren rondgewandeld met haar in de doek, vond ze zalig en ze sliep er goed in
Tuurlijk kun je dat wel!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met kind in doek geen tassen met boodschappen kan dragen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien hoe naïef Ik ben
dragen wil ik sowieso ook!
Iddquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:09 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt je rugzak ook om als je buikdraagt
Of je doet je baby in de doek en de boodschappen in de kinderwagenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met kind in doek geen tassen met boodschappen kan dragen eerlijk gezegd. Maar we zullen zien hoe naïef Ik ben
dragen wil ik sowieso ook!
Ik kan geen 3 kinderen kwijt in een doek hoor.... die die kinderwagen is bezet...quote:
whehe ja idd, ik ging toen de tweede er was ook alleen, even me-timequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan geen 3 kinderen kwijt in een doek hoor.... die die kinderwagen is bezet...
Wekelijkse boodschappen gewoon in het weekend zonder kinderen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je zelfs niet alleen kunt poepen moet je iets
Nooit grote boodschappen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik deed ook geen grote boodschappen! Dat deed B of dat deed Appie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
whehe ja idd, ik ging toen de tweede er was ook alleen, even me-time![]()
Als je zelfs niet alleen kunt poepen moet je iets
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik deed ook geen grote boodschappen! Dat deed B of dat deed Appie
gut wat zou dat handig zijn he?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Helaas waren die dan weer niet te delegeren
Whut? Ik vind je mooi op die fotoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:32 schreef mignonne het volgende:
oh had je dat nog niet?hmm dit is niet mn charmanste foto... wacht ik zoek ff een betere!
Deze zijn wel realistischquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Chanty het volgende:
Zo ik krijg eindelijk een gezicht bij de alles wetende altijd behulpzame Mignonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |