Whehehe we hebben allemaal een villa nodig hoor ik alquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hier moet ie ook uit de gang, de kattenbak moet daarheen, en dan kan de kinderwagen naast de box in de woonkamer, mits ik de bench ook iets verzet en de boekenkast weghaal...
Uitslagen van man zn onderzoeken zijn binnen, alles is goed
Nu lekker samen aan de chinees en dan naar het ziekenhuis.
Was dit een verkapte 'wacht maar'?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:29 schreef geppie het volgende:
[..]![]()
Gedeelde smart is ....
Gelukkig krijg je er zóveeeeeeeeeeeeel voor terug
Zeer verstandig ende rationeelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef BlueEyes het volgende:
Dat is al een jaar oud onderzoek Sq!
Daar geloof ik niet in.
Ik ga alleen voor feiten en wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken van <6mnd oud
Ik lig meestal tussen een slapende kat en een slapende vriend. Een wakker meisje zou dan wel heel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je het ook echt ziet is ook heeeel raar... hier vaak rond 01:00 dat ze dat bedenkt... en das wel genieten want manlief slaapt dan en ik lig toch wakker maar ben dan minder alleen
nee, want daar staat de kattenbak al en hangen de jassenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:39 schreef Kursor het volgende:
Kan het niet bijhouden, maar...
SQ, mogelijk past je kinderwagen wel in de hal voor de meterkast, dus haaks op de voordeur. Even lastig met draaien in combi met voordeur, maar zo past het bij ons wel. Maar...weinig jassen hangend op die plek en geen schoenenvoorraad eronder.
Afscheid van pumps en stiletto's, check!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wie ging dat boek ook alweer schrijven?
hoofdstuk 13: Waar we afscheid nemen van onze pumps en stiletto's
Ik koop voor een derde ook geen kinderwagen meerquote:
nee joh, ik heb júist de luxepositie dat ik een alternatieve looproute hebquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef mignonne het volgende:
SQ, kun je niet voor een soort haken gaan waarop je het onderstel kan hangen ofzoiets?
Scheelt wellicht vloeroppervlak? Geen idee hoe handig het is in dagelijks gebruik though...
zoiets?
[ afbeelding ]
Oh! ik dacht dat je hem niet kwijt konquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, ik heb júist de luxepositie dat ik een alternatieve looproute hebik ga die wagen straks elke dag gebruiken, die moet gebruiksklaar zijn
maar voor kleinbehuisden is dat wel een optie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |