Whaha XD Ja ik dacht dat het ook wat 'echter' zou zijn deze zwangerschap, but nopequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]damn, blijft dat onwerkelijke gevoel de hele zwangerschap?
hihi!
Hihi grappig!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:51 schreef BlueEyes het volgende:
Enf ik zat al op je meldplicht te wachten aangezien je precies 4 weken voor me aanhupst![]()
Ik heb net een poging gedaan tot het maken van een scheve-buikfoto.
Geen idee wat het kind aan het doen is maar voor de verandering zat nu eens niet rechts een bult maar was mijn hele linkerzijkant bol en hard en rond. (en hoog, denk dat de indaling vorige week een momentopname was, buik onderin is weer leeg)
Helaas is de foto niet duidelijk geworden, zag er te bizar uit en had dat graag vastgelegd voor later, de dwarsligger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 7 weken echo was goed (een blobje met een heel snel kloppend hartje).
De 10 weken termijn echo was ook goed (zwaaiende armpjes en beentjes en zelfs een koprol gezien en volgens mijn man krijgen we een aapje)
Die echo's zijn zoo gaaf om te zien!
Over 1,5 week de NPM en een week erna al een pretecho met geslachtsbepaling (bij 13w6d al).
Spannennnddddd!!
Hier zie ik vanalles voorbijkomen over vreetkicks tot pukkels, schuine buikenen de meldplichtige dames dus...... helemaal gezellig hier
![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Dat ja, preciesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik draag ook enorm naar voren en sommigen zeggen dat ik uitstraal dat ik een jongetje krijg
Maar 3x op echo heeft het toch laten zien een meid te zijn
En enfermera: yup! 4 dagen voor UD en ik vind t nog steeds bizar dat ik een deze dagen hoor te gaan bevallen.
Ik zat ook laatst een soort van flabbergasted tegen m'n man: 'er zit gewoon een lijfje in mijn lijf. Een baby in m'n buik, wtf?!'. En dan zou je zeggen dat je dat bij een tweede, en zo ver in de zwangerschap, al beseft
Maar het blijft gewoon enorm bijzonder dat het allemaal maar kan (en lukt!).
Als de baby geboren is, is het gewoon een compleet mensje. Ik vind dat echt zo bizar dat dat maar kan, die cellen die samenkomen en zich gaan delen en ontwikkelen tot een heus mensje! En dat het karakter al bepaald is enzo!
Nouja, dat soort gedachtes dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Vlindur het volgende:
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorzichtig gefeliciteerd!
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!![]()
Ik ga hard voor jullie duimen dat alles ok gaat
Tralalalaaa
Hai, ik ben er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik duim voor een plakkert!
En ook voor Radhyhyn!Kwak
Hai, ik ben er weer
Gefeliciteeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik heb weinig keusquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Fee veel plezier bij de echo vanavond! Dat je het zo lang kan volhouden joh. Ik heb het hele huis zenuwachtig doorgerend en ik had een afspraak om 11:15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |